Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجتبی عبداللهی عصر سه شنبه در بازدید از واحد تولیدی داروسازی و دیدار با صنعتگران و سرمایه گذاران لکه صنعتی زیبادشت مشکین دشت فردیس افزود: کوشش و پویایی صنعتگران و تولید کنندگان برای به حرکت در آوردن چرخ های اقتصاد استان و کشور جای تقدیر دارد؛ توسعه و شناسنامه دار شدن لکه صنعتی زیبادشت در دستور کار قرار گرفته است و از صاحبان صنایع درخواست داریم برای آبادانی و توسعه شهرک ها و نواحی صنعتی پیشقدم و همراه شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبداللهی گفت: البته در شرایط فعلی باید سایر مشکلات حل شود و زیرساخت های لازم بویژه در حوزه خدمات ارتقا یابد که این امر طی جلسات ماهانه مدیران مربوطه محقق خواهد شد؛ از واحدهای مستقر در این شهرک نیز انتظار می رود با پرداخت به موقع و منظم شارژ خود در جهت آبادانی و پیشرفت این مجموعه اقدام کنند.

استاندار البرز گفت: سرمایه گذاران در چنین مجموعه هایی می توانند برای ارتقا زیرساخت ها پیشقدم باشند چراکه منافع این همراهی متوجه مجموعه خواهد بود ضمن اینکه با ایجاد جلوه های بصری، ساماندهی و بهسازی شهرک ها و نواحی صنعتی، شوق پرسنل بیشتر شده و راندمان کاری هم افزایش خواهد یافت.

عبداللهی گفت: از سوی دیگر زمانی که ساکنان شهرک ها و نواحی اقدام مثبتی در جهت آبادانی منطقه خود داشته باشند، مسئولان نیز انگیزه پیدا می کنند تا به روش های مختلف به آنها کمک کنند.

لکه صنعتی زیبادشت فردیس ۱۷۵ واحد تولیدی و صنعتی فعال دارد.

برچسب‌ها البرز فردیس صمت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: البرز فردیس صمت البرز فردیس صمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۳۲۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات و موانع تولیدکنندگان شهرک های صنعتی استان تهران بررسی شد

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا فخاری ظهر دوشنبه، با همراهی محمد علیمهری معاون اقتصادی و حضور تیم اقتتصادی همزمان با سومین روز از برگزاری نمایشگاه ایران «اکس پو ۲۰۲۴» از شرکت های شهرک های صنعتی استان تهران مستقر در این نمایشگاه بازدید کرد.

بر اساس این گزارش استاندار تهران ضمن بررسی مشکلات و موانع موجود در شهرک صنعتی با تولیدکنندگان به گفتگو پرداخت.‌

گفتنی است که طی این بازدیدها مقرر شد موانع، مشکلات وچالش های این تولید کنندگان با برگزاری جلسه ای بررسی و رفع شود.

کد خبر 6092245

دیگر خبرها

  • مشکلات و موانع تولیدکنندگان شهرک های صنعتی استان تهران بررسی شد
  • شهرک صنعتی «کشت و صنعت» لرستان به‌زودی بهره‌برداری می‌شود
  • آتش‌سوزی گسترده در یک شهرک صنعتی در جنوب تهران
  • کلنگ عملیات اجرایی ناحیه صنعتی جویم به زمین زده شد
  • ناحیه صنعتی ‌در «جویم» فارس احداث می‌شود
  • برخورد بدون اغماض دستگاه قضایی با تخلفات شهری
  • توصیه‌های رئیس دستگاه قضای البرز به شورای شهر کرج
  • اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی
  • ساخت شهرک صنعتی پوشاک هنوز آغاز نشده است
  • بازدید استاندار از اراضی ده هکتاری واقع در پهنه شمالی شهر زاهدان (شهرک شهریار)