Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

این روز‌ها شاهد اختلال در سرویس اینترنت بین‌المللی هستیم که کارشناسان این اختلال را ناشی از کاهش ترافیک اینترنت بین المللی در هفته اخیر می‌دانند. امروز یکی از نمایندگان مجلس در نامه‌ای به وزیر ارتباطات از کلافه شدن مردم بابت اختلال اینترنت گلایه کرده است.

در ادامه این مطلب آمده است: پیگیری‌ها حاکی از آن است که مسئولین به دنبال اجرای محدودیت سقف سرویس اینترنت بین‌المللی هستند و در شورای عالی فضای مجازی در خصوص اجرای این تصمیم به جمع‌بندی رسیده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جلسه اخیر شورای عالی فضای مجازی با حضور مقامات عالی دولت تصمیم گرفتند سقف ترافیک سرویس بین‌المللی را محدود کنند که با اجرای این مصوبه در روز‌های اخیر شاهد اختلال در اینترنت بین‌المللی هستیم.

همزمان با اجرای چراغ خاموش این طرح در دولت، مجلس نیز امروز به تصویب طرح صیانت از فضای مجازی رای داده که این مصوبه نیز بر نارضایتی کاربران افزوده است. طرح‌های بدون پشتوانه اقناعی که توان همراه‌سازی افکار عمومی را ندارد از پیش شکست خورده است.

منبع: سایت تبیان

منبع: آفتاب

کلیدواژه: اینترنت شورای عالی فضای مجازی اینترنت بین المللی فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۳۲۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید/شادی جالب یک جفت لک‌لک‌ بعد از اولین تخم‌گذاری

ویدیویی از شادی دو لک لک پس از اولین تخم گذاری منتشر شده شده که در فضای مجازی پربازدید شده است.

به گزارش ایسنا، در این ویدیو که در فضای مجازی دست به دست می‌شود یک جفت لک لک پس از اولین تخم گذاری شروع به آواز خواندن و شادی می‌کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ببینید/شادی جالب یک جفت لک‌لک‌ بعد از اولین تخم‌گذاری
  • (ویدیو) احضار برخی چهره‌های فضای مجازی
  • راه‌اندازی شورای فضای مجازی در استان بوشهر
  • اقدامی غیرقانونی علیه کسب‌وکارهای آنلاین ایرانی/ پای رانت به فضای مجازی کشیده شد!
  • شوراها نماد مردم سالاری دینی در تصمیم‌گیری‌ها هستند
  • دانشگاه‌ها در اجرای برنامه‌ها سند دانشگاه اسلامی را ملاک قرار دهند
  • دانشگاهها در اجرای برنامه‌ها سند دانشگاه اسلامی را ملاک قرار دهند
  • دریافت هزار تراکنش حساب، با اینترنت‌بانک تجارت
  • اختلالی در اینترنت مناطق مرکزی تهران نداریم
  • اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان