Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان فرمانده قرارگاه منطقه ای نزاجا و ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی در جنوب شرق کشور با اشاره به اینکه حضور این شهیدان عزیز، این اسطوره های مقاومت در دیار کریمان، قطعا منشا خیر و برکت خواهد بود اظهار کرد: شهدای گمنام طلایه داران بصیرت و دشمن شناسی و پیشگامان رشادت و از خود گذشتگی در دفاع از آرمان های انقلاب هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرتیپ دوم امیر غلامعلیان در مراسم وداع با چهار شهید گمنام دفاع مقدس در گلزار شهدای کرمان در جمع خبرنگاران گفت: شهدای گمنام در دوران دفاع مقدس، با بصیرت، جانفشانی، ایثار، عزت، شرافت و دوراندیشی که مقام معظم رهبری انتظار داشتند خیلی زودتر از آنچه به ذهن می رسید به جبهه های جنگ شتافتند و تهدید و موقعیت نظامی را درک و ارزشمندترین گوهر وجودی خود را تقدیم آرمان های نظام مقدس انقلاب اسلامی ایران کردند. 
امیر غلامعلیان افزود: تاریخ نشان داده است هر کجا که قسمتی از بدن این شهدای دفاع مقدس دفن شود، آن مکان مرجع بسیاری از مردم و بی پناهان خواهد بود که مردم عزیزمان برای اجابت دعای خود به مزار شهدای گمنام متوسل شده و حاجت روا می شوند. 
وی عنوان کرد: امروز هم استان کرمان میزبان چهار پیکر مطهر و نورانی شهید گمنام دفاع مقدس است که ان شاالله خداوند توفیقی نصیبمان کند که بتوانیم رهرو راه این عزیزان و شهدای گرانقدر دوران دفاع مقدس باشیم. 
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهدای گمنام ارتش جمهوري اسلامي ايران شهدای گمنام دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۳۲۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهدای کارگر مازندران برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ جواد پیوند فرمانده سپاه ناحیه سوادکوه صبح چهارشنبه در مراسم یادواره شهدای کارگر استان مازندران با محوریت شهدای کارگر شهرستان سوادکوه، در گزارشی از وضعیت شهرستان سوادکوه در دوران دفاع مقدس، با اشاره به وجود معادن بزرگ زغالسنگ در این شهرستان، سوادکوه را یک شهرستان کارگری از قبل از انقلاب دانست و گفت: تعداد زیادی از این افراد ساکن شهرستان سوادکوه بودند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه با اشاره به تعداد ۷ هزار نفری کارگران این معادن در شهرستان در دوران دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: از این تعداد جمعیتی بالغ بر ۳ هزار نفر به جبهه حق علیه باطل اعزام شدند.

وی در ادامه با بیان اینکه از این تعداد ۳ هزار نفری اعزامی به جبهه دفاع مقدس، بالغ بر یک هزار و ۵۰۰ نفر جانباز کارگری در این دوران بودند، افزود: همچنین تعداد ۳۰ نفر نیز شهادت روزیشان شد و این مراسم تجلیلی از مقام شامخ آنهاست.

کد خبر 6093906

دیگر خبرها

  • حضور ۳ هزار نفری کارگران سوادکوه در جبهه‌های دفاع مقدس
  • یادواره شهدای کارگر مازندران برگزار شد
  • شهید مطهری طلایه دار مبانی فکری انقلاب اسلامی بود
  • پیکر مطهر ۲ شهید دفاع مقدس پس از ۴۰ سال تفحص شد
  • پیکر مطهر دو شهید دفاع مقدس پس از چهار دهه تفحص شد
  • تغییر در میزبانی استان کرمان از شهدای گمنام
  • نقش سنگرسازان بی سنگر در تاریخ انقلاب ماندگار است
  • تقدیم ۳۶۵ شهید کارگر آران و بیدگلی، مهر تأییدی بر مجاهدت جامعه کارگری شهرستان
  • پیکر شهید جاویدالاثر ایلامی پس از ۴۱ سال شناسایی شد
  • شناسایی پیکر شهید جاوید الاثر ایلامی پس از ۴۱ سال