Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن تأکید کرد، این تیم مشکل تاکتیکی ندارد و برای استناد به اظهارات خود به ایجاد فرصت‌های گلزنی اشاره کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم از اصفهان، حسین پاشایی در نشست خبری پیش از دیدار سپاهان - ذوب‌آهن، اظهار داشت: سپاهان یکی از تیم‌های باکیفیت فوتبال ماست و کادر فنی بااخلاق و کارنامه‌داری دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ما نیز نشان داده است، کیفیت خوب و قابلی دارد و این مسئله منجر به آن می‌شود که فردا بازی خوب، باکیفیت و تماشاگرپسندی را ارائه کنیم. در طول فصل روی نقاط قوت و ضعف‌مان کار کردیم. در روز‌های اخیر هم با قدرت و انگیزه بالا کار کردیم و امیدوارم فردا با انجام یک بازی خوب نتیجه خوبی هم بگیریم.

وی درباره مشکل‌ گلزنی ذوب‌آهن خاطر نشان کرد: تمرینات خوبی را برای رفع مشکل گلزنی انجام می‌دهیم و امیدوارم فردا در این بخش مشکلی نداشته باشیم. وقتی تیم موقعیت ایجاد می‌کند، نمی‌توان ایراد تاکتیکی گرفت که چرا گل نمی‌زنیم. شاید بحث روانی روی این موضوع تأثیرگذار است.

مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در پایان گفت: خدا را شکر برای فردا مصدومی نداریم و فقط حسین شنانی محروم است.

نویدکیا: دربی اصفهان، یکی از بهترین دربی‌های ایران است

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ذوب آهن اصفهان ذوب آهن اصفهان ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۳۲۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأمین آب ۴۱ آب‌نمای منطقه ۸ اصفهان از شبکه آب‌رسانی شهری نیست

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان گفت: با توجه به کمبود آب، آب‌نماها با حرکت آب به‌صورت چرخشی مصرف پایینی دارد و تأمین آب ۴۱ آب‌نمای این منطقه از شبکه آب‌رسانی شهری نیست.

حسن محمدحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اهمیت احداث آب‌نماها در شهر اظهار کرد: استفاده از آب‌نما در نزدیکی محل زندگی و محل رفت و آمد شهروندان سبب آرامش می‌شود، چراکه آب نمادی از پاکی و آرامش است همچنین آب‌نما با ایجاد چشم‌اندازی زیبا و دل‌انگیز همراه با آوای خوش فرود مایع زندگی، می‌تواند در یک لحظه تمام رفتارهای بد روانی را از دل و جان آن‌ها بزداید.

وی افزود: علاوه بر عنصر آب به‌عنوان یکی از زیباترین زمینه‌های دیداری و یکی از موارد تکمیلی فضای سبز شهری مور استفاده قرار می‌گیرد.

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان با اشاره به وجود ۴۱ آب‌نما در سطح این منطقه تصریح کرد: در راستای احترام به مردم شهر آب‌نماهایی بنا به موقعیت مکانی همچون بوستان‌ها، معابر و یا تقاطع‌ها ایجاد شده است که موجب کاهش تنش‌های مردمی می‌شود، به‌طور مثال در محل تقاطع جای توقف خودرو پشت چراغ قرمز، روشنی آب‌نما موجب شده است راننده و سرنشینان خودرو با آرامش دقایق را سپری کنند.

محمدحسینی ادامه داد: آب‌نماهایی که در بوستان‌ها احداث می‌شود، با مساحت بیشتر با نمایش مطلوب پرتاب آب همچنین وجود نیمکت‌هایی در اطراف آن محیطی دلنشین را برای اهالی و رهگذران ایجاد و مدت زمان آرامش‌بخشی را برای آن‌ها فراهم می‌کند.

وی با اشاره به نگهداری آب‌نماها گفت: با توجه به فعال بودن آب‌نماها در ساعاتی از روز، نوسازی و تعمیر دوره‌ای آب‌نماها در برنامه‌های این منطقه قرار می‌گیرد؛ از طرف دیگر تعمیرات اساسی همچون رنگ‌آمیزی و نوسازی تأسیسات برق و آب‌رسانی نیز جزو فعالیت‌های همکاران اداره خدمات شهری این منطقه قرار خواهد گرفت.

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: با توجه به کمبود آب، آب‌نماها با حرکت آب به صورت چرخشی مصرف پایینی دارد و تأمین آب آن از شبکه آب‌رسانی شهری نیست، همچنین آلودگی آب داخل آب‌نما موجب شده است هر هفته یا هر دو هفته یک‌بار نیاز به تعویض آب داشته باشد که متذکر می‌شویم تعویض آب با کف‌کش است و برای مصرف مجدد به فضاهای سبز شهری هدایت می‌شود.

کد خبر 748612

دیگر خبرها

  • انتصاب جدید مرکز جهاد کشاورزی بالانج
  • معافیت مشمولان ۳۵ساله و دارای ۲فرزند از قانون بودجه حذف شد
  • صدرنشینی استقلال بی دلیل نبوده/ ساختار دفاعی پرسپولیس ایراد دارد
  • دستاورد‌های اطلاعاتی گرانقیمت ایران پس از عملیات «وعده صادق»
  • نبرد تاکتیکی استقلال و تراکتور/ آبی‌ها چگونه در غیاب حسینی از دروازه‌شان محافظت می‌کنند؟
  • فرش، سفیر فرهنگی ایرانیان در دنیا/ هنرمندانی که رج به رج عشق می‌بافند
  • حمله به ویکی پدیای کریس وود؛ او از منچسترسیتی پول گرفته است! + عکس
  • مسی ها آماده و سرحال برای دربی کرمان (عکس)
  • دستگیری اشراری که در بیمارستانی در اصفهان رعب ایجاد کردند
  • تأمین آب ۴۱ آب‌نمای منطقه ۸ اصفهان از شبکه آب‌رسانی شهری نیست