Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم والیبال سپاهان هدف تیمش را دستیابی به عنوان قهرمانی لیگ برتر والیبال دانست و گفت آنها حق خود را در زمین والیبال می‌گیرند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رحمان محمدی‌راد سرمربی تیم والیبال سپاهان در مورد پیروزی 3 بر صفر تیمش مقابل پاس گرگان در بازی رفت مرحله پلی‌آف یک چهارم نهایی لیگ برتر والیبال اظهار داشت: بازی خوبی را مقابل پاس گرگان به نمایش گذاشتیم و شاهد همان دیداری بودیم که توقع آن را داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به هر دو تیم بابت عملکردشان در این دیدار تبریک می‌گویم.

سرمربی تیم والیبال سپاهان ادامه داد: روز خوبی را در سرویس پشت سر گذاشتیم و توانستیم نظم دفاعی تیم پاس را به‌هم بریزیم. در دفاع روی تور و توپ‌های برگشتی نیز بسیار خوب عمل کردیم. در مجموع، بازی با پاس، دیدار ساده‌ای از کار درآمد و توقع پیروزی 3 بر صفر را نداشتیم.

محمدی‌راد خاطر نشان کرد: پاس تیمی بسیار جنگنده است و من مطمئنم که امروز روز خوب آنها نبود. ما این بازی را فراموش می‌کنیم و به فکر بازی بعدی خواهیم بود.

وی در پایان گفت: تیم سپاهان دنبال قهرمانی است. تیم‌های بسیار زیادی در لیگ امسال بابرنامه وارد عرصه شده‌اند و باید بگویم تیم‌های مدعی زیاد هستند. باید بجنگیم و حق‌مان را در زمین والیبال بگیریم.

لیگ برتر والیبال| پیکان گام نخست را محکم برداشت

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ برتر والیبال والیبال لیگ برتر والیبال والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۳۲۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقف مدعیان قهرمانی به سود استقلال/ قعر در دست خوزستانی‌ها!

تساوی در بازی‌های بزرگ هفته بیست‌وپنجم سبب شد استقلال همچنان در جدول لیگ برتر صدرنشین باشد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رقابت چهار تیم نخست جدول لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در هفته بیست‌وپنجم رقابت‌ها با تقابل مستقیم آنها همراه بود که به لطف بازی محتاطانه این تیم‌ها و ترس از شکست، هیچ تغییری در صدر جدول رقم نخورد.

استقلال با وجود اینکه تنها یک امتیاز از تبریز به تهران می‌آورد، با 54 امتیاز در صدر باقی ماند. پرسپولیس هم که با غلبه بر سپاهان می‌توانست جای استقلال را در صدر جدول بگیرد، با 53 امتیاز در رتبه دوم ماندنی شد. سپاهان و تراکتور نیز با 46 و 41 امتیاز، در رده‌های سوم و چهارم ایستاده‌اند.

توقف پرسپولیس برابر سپاهان؛ تیم اوسمار به دومی راضی است!

صنعت نفت با شکستی که برابر هوادار متحمل شد، با 16 امتیاز همچنان قعرنشین است. نساجی با پیروزی حیاتی در خانه ذوب‌آهن، با 22 امتیاز از دو تیم خوزستانی دیگر سبقت گرفت و به رتبه سیزدهم رسید. تیم‌های فولاد و استقلال خوزستان نیز با 22 و 21 امتیاز، جایگاه‌های چهاردهم و پانزدهم را به خود اختصاص داده‌اند تا هر سه قعرنشین لیگ از یک استان باشند.

نتایج دیدارهای هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال به شرح زیر است:

شمس آذر قزوین 2 - پیکان یک
هوادار 2 - صنعت نفت آبادان یک
تراکتور تبریز صفر - استقلال صفر
مس رفسنجان یک - گل‌گهر سیرجان یک
ذوب‌آهن اصفهان صفر - نساجی مازندران 2
استقلال خوزستان یک - ملوان بندر انزلی یک
آلومینیوم اراک یک - فولاد خوزستان یک
پرسپولیس صفر - سپاهان صفر

جدول لیگ برتر فوتبال به شرح زیر است:

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سرمربی پرسپولیس: دو امتیاز مهم از دست دادیم، اما تا آخر برای قهرمانی می جنگیم
  • حاشیه بازی پرسپولیس و سپاهان| عصبانیت شدید ترابی از تعویض/ مأمور یگان ویژه مصدوم شد!
  • توقف مدعیان قهرمانی به سود استقلال/ قعر در دست خوزستانی‌ها!
  • تراکتور – استقلال، تراکتور – سپاهان نمی‌شود
  • پرسپولیس - سپاهان؛ جنگ جهانی برای ماندن در کورس قهرمانی/ پیش بازی
  • زنیت قهرمان لیگ برتر والیبال روسیه شد
  • عیار سرمربی پرسپولیس چهارشنبه مشخص می‌شود
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل پرسپولیس و سپاهان| از اعتراض گل محمدی و مورایس به داور تا شعار سپاهانی‌ها علیه بیرانوند+تصاویر و فیلم
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تراکتور به دنبال انتقام از استقلال/ نبرد گلادیاتور‌های پرسپولیس و سپاهان در ال‌کلاسیکوی ایران
  • پیام تبریک ناصر الخلیفی به مناسبت دوازدهمین قهرمانی پاری سن ژرمن در لیگ فرانسه