Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-04@03:47:00 GMT

مشکل کندی اینترنت از زبان مخابرات

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۳۲۹۴۱

مشکل کندی اینترنت از زبان مخابرات

 تامین پهنای باند شرکت مخابرات ایران بدون مشکل در حال انجام است اما در عین حال یکی از شایعات، تخصیص‌نیافتن پهنای باند مناسب به شرکت مخابرات است که در برخی کانال‌های خبری دست‌به‌دست میشود. شرکت مخابرات ایران این موضوع را تکذیب کرده است.

به گزارش ایسنا، محمدرضا بیدخام، مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، در این زمینه با بیان این که تامین پهنای باند مصرفی شرکت مخابرات ایران در وضعیت عادی قرار دارد، اعلام کرد: با بررسی‌های انجام‌شده، در حال حاضر مشکلی در تأمین پهنای باند اینترنت شرکت مخابرات ایران وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پهنای‌ باندی که از سمت شرکت ارتباطات زیرساخت تأمین می‌شود، در شرایط عادی قرار دارد و علیرغم افزایش مصرف در روزهای اخیر با تامین پهنای باند لازم، مشکلی از این بابت برای مشترکین مشاهده نشده است. کندی سرعت اینترنت در این روزها دلایل مختلفی دارد که یکی از آنها افزایش مصرف اینترنت همراه به جای استفاده از اینترنت خانگی است. تامین‌نشدن زیرساخت‌های لازم در سال‌های گذشته یکی دیگر از این دلایل است.

به گزارش ایسنا، سخنگوی دولت امروز در نشست خبری خود در این رابطه تصریح کرد: زیرساخت‌های اینترنت ثابت در سال‌های قبل توسعه پیدا نکرده و توان پاسخگویی به نیاز امروز شهروندان را ندارد. دولت در همین مدت اقدامات مهمی برای بهبود زیرساخت‌های اینترنت انجام داده تا مردم بتوانند از حق شهروندی خود در برخورداری از اینترنت باکیفیت برخوردار شوند. شخص وزیر ارتباطات به صورت ویژه پیگیر مسئله اینترنت است.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۳۲۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای قطعی آب از زبان ساکنان شهرک ۲۳ شهر پرندک

این روز‌ها ساکنان شهرک 23 (منازل سازمانی والفجر 23 ارتش) واقع در شهر پرندک شهرستان رباط کریم استان تهران با مشکل قطعی آب مواجه هستند. به گفته شهروند خبرنگار ما ساکنان این شهرک از هم اکنون و قبل از رسیدن فصل تابستان در طول شبانه روز ۶ ساعت آب دارند. ساکنان این منطقه با مشکل آب حدود دو سالی است که دست و پنجه نرم می کنند.

شهروندخبرنگار ما با ارسال پیام خواستار رسیدگی به این مشکل شد.

متن پیام شهروندخبرنگار

سلام لطفاً فکری به حال ساکنان شهرک بیست وسه ارتش واقع درپرندک رباط کریم کنید. از دو سال گذشته در فصل تابستان قطعی آب داریم. امسال هم که هنوز فصل تابستان نرسیده از یک هفته گذشته قطعی آب شروع شده است. در طول شبانه روز فقط ۶ ساعت آب داریم طبقات بالا هم که فشار آب کم است. لطفا رسیدگی کنید.

 

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • پیگیر رفع مشکل اینترنت در روستاها هستیم
  • پیگیری مشکل اینترنت در روستاها
  • توسعه ارتباطات سیار با نصب و راه‌اندازی دکل اینترنت سرعت در قلعه خواجه
  • پوشش اینترنت در ۳ روستای گردشگرپذیر سرولایت افزایش یافت
  • آموزش و نحوه فعال‌سازی تماس تصویری بدون نیاز به اینترنت (ViLTE)
  • افزایش پوشش اینترنت نسل چهارم در سرولایت نیشابور 
  • ماجرای قطعی آب از زبان ساکنان شهرک ۲۳ شهر پرندک
  • نشست خبری مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران
  • انتقال ۱۳۷ میلیارد لیتر نفت و فرآورده در ۱۴۰۲/ طول خطوط لوله انتقال نفت ایران ۱۰۰۰ کیلومتر افزایش می‌یابد
  • زیرساخت استفاده از خودروهای برقی و هیبریدی موجود نیست