Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی ۵۹ ساله پرتغالی در سال ۲۰۱۹ هدایت اسپرز را بر عهده گرفت و در نهایت با این تیم ششم شد؛ او در فصل بعدی در پی حذف از لیگ اروپا و جام حذفی از سمت خود برکنار شد. 

آنتونیو کاسانو می‌گوید ژوزه مورینیو در آاس رم عملکرد به مراتب ضعیف‌تری نسبت به دوران حضورش در تاتنهام داشته است. 

به گزارش طرفداری و به نقل از Football 365، مورینیو پس از دورانی ناموفق در تاتنهام، در فصل ۲۲-۲۰۲۱ راهی آاس رم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تا کنون فقط برنده ۱۹ مورد از ۳۶ بازی خود به عنوان سرمربی این تیم شده است. آن‌ها پس از سه تساوی پیاپی، هم اکنون در رده هشتم سری آ حضور دارند. رم همچنین چندی پیش در مرحله یک چهارم نهایی کوپا ایتالیا به دست اینتر حذف شد. کاسانو که بین سال‌های ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۶ برای رم بازی می‌کرد، در این خصوص گفته است:

رم خیلی بد کار کرده است؛ این یک فاجعه است. من رم را دوست دارم و تصور نمی‌کنم هواداران از این فصل رضایت داشته باشند. بنری که (در حمایت از مورینیو) عکسش منتشر شد؟ به نظرم عده پراکنده‌ای از هواداران بودند و هیچ هماهنگی‌ای در کار نبود. او از زمان آن باخت ۶-۱ در نروژ افتضاح کار کرده است. اگر این دو بچه نبودند، آن‌ها در روز شنبه هم شکست می‌خوردند. در کل این قضایا را دوست ندارم ولی به نظرم این‌ها پیام‌هایی برای مالکان باشگاه است. این خطر وجود دارد که آن‌ها فصل را دور از هفت رتبه ابتدایی به پایان برسانند. مورینیو نسبت به دوران حضورش در تاتنهام بدتر کار کرده است؛ حتی از نظر وجهه رسانه‌ای که در آن همیشه شماره یک بوده است. من چیزی را در مورد وضعیت موجود نمی‌پسندم.

اخبار داغ 

عیسی آل کثیر همچنان زیر بار جراحی نمی رود سازنده ایرانی دیوار آفساید: در فدراسیون فوتبال به من گفتند دانش بومی معنی ندارد اوبامیانگ: به دمبله گفتم باید اینجا بمانی؛ تایرون مینگز سرسخت‌ترین مدافعی است که دیده‌ام حضور نیمار در افتتاحیه فیلم بتمن / عکس 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کار کرده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۳۲۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرحاشیه و بی‌کیفیت مثل پرسپولیس - سپاهان/ فقط اعتراض و فریاد!

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار دو تیم پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان از هفته بیست و پنجم لیگ برتر شامگاه چهارشنبه برگزار شد و دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند.

اتفاقات این دیدار را می‌خوانید:

* هواداران سپاهان که به شدت از قضاوت حیدری ناراحت بودند او را طرفدار پرسپولیس لقب دادند و معتقد بودند او تمام سوت‌هایش به نفع سرخپوشان تهرانی خورده است.

* مورایس در تمامی طول بازی نسبت به قضاوت بازی میدان معترض بود و اعتقاد داشت او به نفع پرسپولیس سوت می‌زند.

* در هنگام شروع نیمه دوم، هواداران پرسپولیس با روشن کردن فشفشه و وسایل دودزا جو عجیبی را در ورزشگاه به وجود آورده بودند به طوری که دود تمام ورزشگاه را گرفته بود.

* هواداران پرسپولیس علیه رامین رضائیان شعار داده و به سوی او بطری پرتاب می‌کردند. جو ورزشگاه به شدت متشنج شده بود و طرفداران دو تیم بدترین الفاظ را نسبت به یکدیگر ابراز داشتند.

* اوسمار ویه را که از نتیجه به دست آمده راضی بود بارها با فریادهایش از بازیکنان تیمش می‌خواست که بهتر بازی کرده تا بتوانند دروازه سپاهان را باز کنند.

* با توجه به تساوی استقلال برابر تراکتور، فشار زیادی بر روی تیم پرسپولیس بود و طرفداران پرسپولیس خواستار زدن گل از بازیکنان بودند.

* با اینکه قرار بود بخشی از سکوها که در حال بازسازی است خالی بماند اما به دلیل ازدحام زیاد هواداران مجبور شدند این قسمت را باز کرده تا تعداد زیادی از هواداران در آنجا مستقر شده تا به تماشای بازی بنشینند.

* در پایان بازی اعضای کادر فنی و بازیکنان دو تیم با کادر داوری صحبت کردند که در این میان هر دو تیم نسبت به قضاوت حیدری اعتراض داشتند.

کد خبر 6094688

دیگر خبرها

  • مایکل اوون: می‌ترسم لیورپول به سرنوشت منچستریونایتد دچار شود
  • چلسی ۲ - ۰ تاتنهام/ زنبق‌ها سهمیه لیگ قهرمانان را پس زدند + فیلم
  • محبت یک کشش روانی است یا امر اختیاری؟
  • محبت‌های ما محدود به چیزهایی است که نوعی شناخت از آن‌ها داریم
  • باشگاه پرسپولیس: رفتار زشت تماشاگران سپاهان نسبت به زنان پرسپولیسی را پیگیری می‌کنیم
  • پرحاشیه و بی‌کیفیت مثل پرسپولیس - سپاهان/ فقط اعتراض و فریاد!
  • مورینیو: آموریم توانایی مربیگری در هر لیگ و هر باشگاهی را دارد
  • بالوتلی: چالهان اوعلو و هواداران میلان؟ اگر من بودم هزار برابر بدتر رفتار می‌کردم!
  • ببینید | نظر جنجالی تاجری که قبل از حضورش در ایران، فکر می‌کرد تهران موشک‌باران می‌شود!
  • رونالدو را راحت خریدیم چون عاشق رئال بود