Web Analytics Made Easy - Statcounter



سایت تبیان، متعلق به سازمان تبلیغات نوشت: این روزها شاهد اختلال در سرویس اینترنت بین‌المللی هستیم که کارشناسان این اختلال را ناشی از کاهش ترافیک اینترنت بین المللی در هفته اخیر می دانند. امروز یکی از نمایندگان مجلس در نامه‌ای به وزیر ارتباطات از کلافه شدن مردم بابت اختلال اینترنت گلایه کرده است.

در ادامه این مطلب آمده است: پیگیری‌ها حاکی از آن است که مسئولین به دنبال اجرای محدودیت سقف سرویس اینترنت بین‌المللی هستند و در شورای عالی فضای مجازی در خصوص اجرای این تصمیم به جمع‌بندی رسیده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جلسه اخیر شورای عالی فضای مجازی با حضور مقامات عالی دولت تصمیم گرفتند سقف ترافیک سرویس بین‌المللی را محدود کنند که با اجرای این مصوبه در روزهای اخیر شاهد اختلال در اینترنت بین‌المللی هستیم.

همزمان با اجرای چراغ خاموش این طرح در دولت، مجلس نیز امروز به تصویب طرح صیانت از فضای مجازی رای داده که این مصوبه نیز بر نارضایتی کاربران افزوده است. طرح‌های بدون پشتوانه اقناعی که توان همراه‌سازی افکار عمومی را ندارد از پیش شکست خورده است.


منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۳۲۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختلالی در اینترنت مناطق مرکزی تهران نداریم

به گزارش خبرنگار مهر، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در شبکه اجتماعی ویراستی توضیحاتی در خصوص اختلال اینترنت مناطق مرکزی تهران از سیدحمیدرضا اعرابی، معاون نظارت بر خدمات پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری اعلام کرد:

سیدحمیدرضا اعرابی، معاون نظارت بر خدمات پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری با اشاره به برخی اخبار نادرست در خصوص وجود اختلال و افت شدید سرعت اینترنت طی روز جاری در مناطق مرکزی تهران عنوان کرد که اختلال و کاهش سرعتی در این مناطق نداریم.

وی افزود: بر اساس رصد لحظه‌ای سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از کیفیت شبکه ارتباطی کشور تاکنون هیچ گونه افت سرعتی در شبکه ارتباطی مناطق مرکزی تهران مشاهده نشده است.

کد خبر 6091427 هنگامه فروغی

دیگر خبرها

  • جلسات دولت و مجلس برای اتخاذ تدابیر ارزی به کجا رسید؟
  • راه‌اندازی شورای فضای مجازی در استان بوشهر
  • اقدامی غیرقانونی علیه کسب‌وکارهای آنلاین ایرانی/ پای رانت به فضای مجازی کشیده شد!
  • رئالیسم سیاسی چیست؟
  • معاون وزیر کار مُنکر پیشنهاد افزایش حق مسکن شد
  • اختلالی در اینترنت مناطق مرکزی تهران نداریم
  • نقشه فرهنگی کشور درحال بازنویسی است
  • وحشت نتانیاهو از صدور حکم بازداشت از سوی دیوان بین‌المللی دادگستری
  • اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان
  • پس از انتقادات فراوان: وی‌اِی‌آر در سوئد اجرا نمی‌شود!