Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@16:22:14 GMT

تیم والیبال پاس گرگان مقابل سپاهان اصفهان مغلوب شد

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۳۳۰۲۳

تیم والیبال پاس گرگان مقابل سپاهان اصفهان مغلوب شد

به گزارش خبرنگار ایرنا در این‌ مسابقه که سه‌شنبه شب در سالن اختصاصی والیبال فدراسیون مربوطه واقع در مجموعه ورزشی آزادی تهران به قضاوت محمدرضا درفش‌کاویان به عنوان داور اول و حامد آقابراری به عنوان داور دوم برگزار شد، بلندقامتان و سبزپوشان پاس گرگان در سه دست متوالی در مقابل مشکی‌پوشان اصفهانی شکست خوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان عیسی سنگدوینی سرمربی تیم پاس گرگان در دست اول با ارائه یک شروع خوب در حالی که تا امتیاز ۱۰ پا به پای شاگردان رحمان محمدی‌راد سرمربی سپاهان اصفهان پیش می‌رفتند، در ادامه اسیر تجربیات بازبکنان ملی‌پوش اصفهان شده و با حساب ۱۵ بر ۲۵ تَن به شکست دادند.

در دست دوم باز هم تجربه بازیکنان سپاهانی به کمک آنها آمد و با زدن سرویس‌های خوب و دریافت‌های موفق و دفاع‌های مطمئن موفق شدند این دست با نتیجه ۲۵ بر ۱۷ به سود به پایان برسانند.

بازیکنان تیم پاس که از انگیزه بالایی در برابر سپاهان برخوردار بودند، تلاش کردند تا خداقل یک دست را به سود خود به پایان برسانند، اما در دست سوم علیرغم بازی قابل قبول‌تر نسبت به ۲ دست قبلی، با نتیجه ۲۰ بر ۲۵ مغلوب حریف خود شدند.

مسابقات مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ‌ برتر والیبال مردان باشگاه‌های کشور از امروز با حضور هشت تیم برتر دور مقدماتی همین لیگ آغاز شده و برندگان ۲ مسابقه از ۳ مسابقه هر یک از چهار بازی این مرحله، راهی مرحله نیمه نهایی خواهند شد.

مسابقه دوم تیم‌های پاس و سپاهان روز پنجشنبه پنجم اسفند ماه برگزار خواهد شد که در صورت پیروزی تیم پاس، چهره تیم صعود کننده بعد از مسابقه سوم مشخص خواهد شد و در صورت بُرد سپاهان در مسابقه پنجشنبه، این تیم به مرحله بعد صعود خواهد کرد.

تیم‌ والیبال پاس گرگان در رقابت‌های فصل گذشته لیگ دسته اول با ۲۱ پیروزی متوالی و کسب عنوان قهرمانی جواز حضور در لیگ‌ برتر فصل جاری را کسب کرد و با اولین حضورش در جمع هشت تیم برتر قرار گرفت.

تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس دیگر نماینده والیبال گلستان در دور مقدماتی لیگ برتر امسال بو. که برغم تجربه چندین ساله حضورش در این‌ رقابت‌ها نتوانست به یک چهارم نهایی راه یابد.

برچسب‌ها گرگان فدراسیون والیبال وزارت ورزش و جوانان لیگ برتر والیبال گلستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گرگان فدراسیون والیبال وزارت ورزش و جوانان گرگان فدراسیون والیبال وزارت ورزش و جوانان لیگ برتر والیبال گلستان پاس گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۳۳۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورایس و تارتار رخ در رخ در نبرد نهایی!

به گزارش "ورزش سه"، قرعه‌کشی جام حذفی انجام شد و تیم‌های سپاهان و ملوان در قرعه‌ای سخت مقابل هم قرار خواهند گرفت و این مسابقه دوئل جذابی بین ژوزه مورایس و مهدی تارتار خواهد بود!

ملوانی‌ها در بازی رفت لیگ توانستند تیم قدرتمند سپاهان که در آن مقطع از فصل عملکرد شگفت‌انگیزی داشت را در خانه شکست دهند و اولین پیروزی مقابل این تیم را رقم بزنند و به‌عنوان یک تیم سرسخت خود را معرفی کنند.

در بازی برگشت درحالی‌که ملوان از حریف خود پیش افتاده بود و در آستانه دبل مقابل سپاهانی‌ها قرار داشت، طلایی‌پوشان با کامبکی که زدند توانستند شکست بازی رفت را جبران کنند و سه امتیاز مهم را در یک بازی خارج از خانه به دست آورند و همچنان در کورس قهرمانی باقی بمانند.

دیدار جام حذفی سومین تقابل آنها در طول فصل خواهد بود و این مسابقه در دوئل این دو تیم نقش به‌‍سزایی خواهد داشت و برنده این بازی در نهایت با دو پیروزی سربلند از این جدال خارج خواهد شد!

دو بازی قبلی که ملوان و سپاهان مقابل هم قرار گرفتند فنی، جذاب و حساس پیش رفت و با توجه به تک بازی بودن مسابقه حذفی این حساسیت و جذابیت دو چندان خواهد شد و سرمربی‌های دو تیم با برنامه‌های متفاوت به زمین مسابقه خواهند آمد و این یک چالش بزرگ برای آنها خواهد بود تا در تقابل فنی و رخ در رخ بتوانند سربلند خارج شوند و ضربه نهایی را مرگ‌بار وارد کند!

سومین تقابل ملوان - سپاهان حساس‌ترین آن خواهد بود و با توجه به اینکه این احتمال وجود دارد تا زمان برگزاری مسابقه هر دو تیم به‌طور کامل شانس قهرمانی در لیگ را از دست داده باشند حساسیت این مسابقه بیشتر خواهد شد!

دیگر خبرها

  • ترکیب دو تیم تراکتور و استقلال اعلام شد
  • زنیت قهرمان لیگ برتر والیبال روسیه شد
  • مصاف سوم شهرداری گرگان و مهرام؛ شنبه ۱۵ اردیبهشت
  • دلهره‌های سرمربی پرسپولیس در آستانه نبرد با سپاهان
  • تارتار: درباره قهرمان لیگ برتر حرفی نمی‌زنم!
  • قرعه‌کشی جام حذفی تا فینال انجام شد؛ حریفان تراکتور و سپاهان مشخص شدند
  • زمان نشست خبری اوسمار؛ مورایس نمی آید!
  • فرصت انتقام برای گل‎گهر در حذفی مهیا شد
  • مورایس و تارتار رخ در رخ در نبرد نهایی!
  • طارمی با گل و پاس گل بیرون رفت!