Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم والیبال پاس گرگان از عملکرد شاگردانش در دیدار مقابل سپاهان اصفهان ابراز نارضایتی کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، عیسی سنگدوینی سرمربی تیم والیبال پاس گرگان در مورد شکست 3 بر صفر تیمش مقابل سپاهان در بازی رفت مرحله پلی‌آف یک چهارم نهایی لیگ برتر والیبال اظهار داشت: تبریک ویژه به تیم سپاهان بابت این پیروزی و خسته نباشید به بازیکنان خودم می‌گویم البته از عملکرد تیمم راضی نیستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم والیبال پاس ادامه داد: انتظار داشتم بازیکنان ما، شرایط بهتری را در بازی رقم بزنند. ما شگفتی‌ساز لیگ برتر بودیم و کسی فکرش را نمی‌کرد به پلی‌آف برسیم به همین دلیل چیزی برای از دست دادن در مرحله پلی‌آف نداریم.

سنگدینی گفت: امروز با حریف قابل احترامی مسابقه دادیم که بازیکنان بزرگی در اختیار دارد. به همین خاطر توقع داشتیم که ذهن بچه ها راحت باشد، ولی اینطور نشد. امیدوارم در بازی بعدی، تیمی که با چند سرباز و بدون هیچ‌گونه هزینه‌ای راهی لیگ برتر شده، عملکرد بهتری داشته باشد و به نوعی به جامعه والیبال خدمت کند.

وی در پایان تصریح کرد: هدف نخست ما حفظ سهمیه لیگ برتری و بعد از آن صعود به مرحله پلی‌آف بود. سپاهان شانس قهرمانی است. امیدوارم در پایان لیگ، هر تیمی که شایسته‌تر است قهرمان شود و ما نیز در بازی بعدی حداقل 3 بر صفر نبازیم.

لیگ برتر والیبال| پیکان گام نخست را محکم برداشت

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ برتر والیبال والیبال لیگ برتر والیبال والیبال مرحله پلی آف لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۳۳۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور مربیان تیم ملی در بازی شمس آذر - پیکان

به گزارش “ورزش سه”، سعید الهویی  مربی تیم ملی با حضور در قزوین تماشاگر عملکرد بازیکنان دو تیم در جریان دیدار شمس آذر قزوین و پیکان تهران است.

تیم ملی بعد از جام ملت‌ها با نظر امیر قلعه نویی در صدد تغییر نسل و شناسایی بازیکنان مستعد است و در این رابطه مربیان تیم ملی طی هفته‌های اخیر با حضور در مسابقات لیگ برتر، به بررسی عملکرد بازیکنان مشغول هستند.

از شمس آذر حسین گودرزی مدافع چپ پای جوان این تیم در اردوی قبلی شانس حضور در جمع شاگردان امیر قلعه نویی را به دست آورده بود و در جمع شاگردان رضا عنایتی نیز  ثابت ایمانی در مقطعی شانس حضور در اردوی تیم ملی را به خود اختصاص داده بود.

سعید الهویی با همراهی  مهرپویا اسدی اکنون با حضور در قزوین تماشاگر عملکرد شاگردان رضا عنایتی و سعید دقیقی هستند.

دیگر خبرها

  • تست فنی ۲۵ بازیکن مطرح برای بازی در لیگ کره جنوبی
  • تیزر سپاهان برای بازی با پرسپولیس؛ این یک مصاف تاریخی است / فیلم
  • اتفاقی تلخ برای والیبال ایران
  • آریگو ساکی: دزربی می تواند در میلان مانند من عمل کند
  • عیار سرمربی پرسپولیس چهارشنبه مشخص می‌شود
  • حضور مربیان تیم ملی در بازی شمس آذر - پیکان
  • مس رفسنجان - گل گهر سیرجان؛ در انتظار دربی ال کرمانو | پیش بازی
  • اوسمار:‌ بازی با سپاهان همیشه سخت و حساس است/ هیچ ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست+ فیلم
  • تارتار: درباره قهرمان لیگ برتر حرفی نمی‌زنم!
  • ده‌روسی از تساوی مقابل ناپولی‌ راضی نیست!