Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-06@22:25:02 GMT

یک پرسپولیسی جانشین مهدوی‌کیا می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۳۳۲۸۳

یک پرسپولیسی جانشین مهدوی‌کیا می‌شود؟

امروز بعد از ظهر اعلام شد که مجتبی خورشیدی سرپرست تیم ملی فوتبال ایران با استعفا داده که این مووع با موافقت فدراسیون فوتبال همراه شده است.

خورشیدی گزینه مورد اعتماد عزیزی خادم بود و با برکناری او تصمیم گرفت خودش در جدایی از تیم ملی پیش دستی کند و استعفا دهد. این در حالی است که طی روزهای اخیر بسیاری از مدیران و کارمندان فدراسیون فوتبال برکنار شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتفاقی که به نظر می‌رسید در انتظار خورشیدی هم بود.

با این حال پس از جدایی مجتبی خورشیدی از تیم ملی فوتبال ایران، گفته می‌شود حمید استیلی به عنوان جانشین او به زودی فعالیتش را در تیم فوتبال ایران به عنوان سرپرست آغاز خواهد کرد..

حمید استیلی سابقه هدایت پرسپولیس به عنوان سرمربی را در کارنامه دارد و همچنین در مقطعی به عنوان مربی در تیم ملی امید فعالیت داشت.

منبع: فرارو

کلیدواژه: حمید استیلی تیم ملی المپیک ایران تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۳۳۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکم فدراسیون در مورد هوادار جنجالی سپاهان!

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرد: نصرالله گرگزن، هوادار منتسب به باشگاه سپاهان به دلیل رفتار توهین آمیز در جریان بازی مقابل پرسپولیس، و اینکه اظهارات وی از مصادیق هتک حرمت و توهین محسوب می‌شود، نامبرده به مدت ۱۰ سال از ورود به کلیه ورزشگاه‌های فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی کشور محروم خواهد بود.

منبع: تسنیم

tags # سپاهان سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • وعده مهدی تاج؛ از فصل آینده هر تماشاگر با کد ملی روی صندلی خودش می نشیند!
  • شروط مهم فدراسیون فوتبال برای برگزاری فصل آینده لیگ برتر
  • ۷ داور از ایران در سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا
  • برکناری رییس هیات ژیمناستیک اصفهان در آستانه انتخابات/ نکویی: وزارت ورزش شفاف‌سازی کند
  • واکنش مهم به توهین پیرمرد سپاهانی به زنان پرسپولیسی
  • حکم فدراسیون در مورد هوادار جنجالی سپاهان!
  • یک پرسپولیسی و یک سپاهانی به کمیته انضباطی احضار شدند
  • چرا فاصله هواداران سپاهان با بانوان پرسپولیسی کم بود؟/ جدال لفظی مدیران پرسپولیس و سپاهان به جای عذرخواهی از جامعه فوتبال
  • جانشین فغانی در داوری ایران مشخص شد
  • اهمیت توجه به «مخاطب مردمی» در تئاتر رضوی/ ماجرای علاقه به فوتبال