Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حسین پاشایی شامگاه سه‌شنبه در نشست خبری قبل از مصاف با سپاهان اظهار داشت: تیم سپاهان یکی از تیم‌های خوب و باکیفیت چند سال اخیر فوتبال ایران است که دارای کادر فنی با اخلاق و کارنامه داری هستند.

وی در خصوص وضعیت تیم ذوب آهن تصریح کرد: در بازی‌های گذشته نشان دادیم چه تیم قابلی هستیم و کیفیت خوبی داریم، که وضعیت دو تیم باعث می‌شود فردا یک بازی خوب از لحاظ تاکتیکی ببینیم، بازی که بتواند در عین حساسیت تماشاگر پسند نیز باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مربی تیم فوتبال ذوب آهن ادامه داد: در طول هفته روی نقاط ضعف و قوت حریف کار کردیم، البته با توجه به فشردگی بازی‌ها زمان کافی برای این کار را نداشتیم اما در این دو سه روز با انگیزه و مصمم تلاش کردیم که بتوانیم با ارائه یک بازی خوب یک نتیجه خوب نیز بگیریم.

وی در خصوص مشکل گلزنی تیم ذوب آهن ابراز داشت: مشکل گلزنی مشکل فوتبال ما است، فکر می‌کنم تمام تیم‌های لیگ به دنبال مهاجمانی هستند که بتوانند مشکل گلزنی آنها را حل کنند، در تیم ما نیز تلاش زیادی برای حل این مشکل کردیم و در طول هفته گذشته تمرینات متعدد و خوبی برای آن داشته‌ایم.

مشکل تاکتیکی نداریم

پاشایی ابراز داشت: وقتی تیم خلق موقعیت دارد یعنی مشکل تاکتیکی نیست، ما در بازی‌های قبلی موقعیت‌های خوبی داشتیم اما با این وجود مهاجمان به گل نرسیدند امیدواریم برای بازی فردا با حل این مشکل مهاجمان گلزنی کنند،

وی در خصوص وضعیت مصدومان و محرومان ذوب آهن برای شهرآورد اصفهان اضافه کرد: خوشبختانه برای بازی فردا مصدومی نداریم و فقط حسین شنانی به دلیل محرومیت در این بازی غایب است.

مشکل گلزنی برای بیشتر تیم‌های لیگ است و تیم‌ها به دنبال مهاجم گلزن هستند. در تمرینات برای رفع این مشکل تلاش کردیم، اما در بازی‌ها علی رغم موقعیت‌هایی که داشتیم نتوانستیم به گل برسیم و امیدوارم در بازی فردا مهاجمان تیم گلزنی کنند.

کد خبر 5431259

منبع: مهر

کلیدواژه: ذوب آهن تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان لیگ برتر فوتبال ایران ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه خطبه های نماز جمعه آمار کرونا شیوع کرونا تبریز بارش برف واکسن کرونا بارش باران عکس استانها گرگان شیراز اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز مشکل گلزنی ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۳۳۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسی ها آماده و سرحال برای دربی کرمان (عکس)

به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال مس رفسنجان تمرینات خود را برای دیدار با گل‌گهر سیرجان پشت سر می‌گذارد و مباحث تاکتیکی و فنی را زیر نظر محرم نویدکیا دنبال می‌کنند.

بازیکنان مس رفسنجان زیر نظر کادرفنی این تیم ابتدا به گرم کردن بدن‌های خود پرداختند و پس از آن با کاورهای رنگی به کارهای تاکتیکی پرداختند.

محرم نویدکیا و دستیارانش عملکرد بازیکنان را با دقت زیادی دنبال می‌کردند و نکات فنی را به آنها گوشزد می‌کردند.

بازیکنان این تیم با انگیزه بالایی که دارند و نتایج خوبی که کسب کردند تمرین با نشاطی را پشت سرگذاشتند و با شرایط خوبی که دارند آماده دربی حساس کرمان می‌شوند.

در ادامه تصاویری از تمرین مس رفسنجان را مشاهده می‌کنید:

دیگر خبرها

  • حذف اتحاد کلبا از جام حذفی در شب گلزنی قائدی
  • کاپیتان شمس‌آذر گلزن‌ترین هافبک لیگ!
  • گلزنی مهدی قایدی در شب تلخ اتحاد کلباء
  • برای پیروزی به میدان می رویم/فوتبال ایران یا مشکل مهاجم روبرو است
  • بارکولا: الگوگیری از ذهنیت و سخت‌کوشی رونالدو مرا به این جایگاه رسانده
  • رضا اسدی برای پرسپولیس تست می‌دهد
  • نبرد تاکتیکی استقلال و تراکتور/ آبی‌ها چگونه در غیاب حسینی از دروازه‌شان محافظت می‌کنند؟
  • مسی ها آماده و سرحال برای دربی کرمان (عکس)
  • تاثیرگذاری مهاجم تیم ملی ایران روی گلزنی رم ایتالیا
  • آقای گل پرسپولیس و پیش‌بینی جالب تیم قهرمان!