Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: امیدوارم بازی خوب و قابلی را برای دربی اصفهان داشته باشیم.

خبرگزاری میزان - حسین پاشایی، مربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در نشست خبری پیش از بازی با سپاهان در هفته نوزدهم لیگ برتر، صحبت‌هایی را انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*سپاهان یکی از تیم‌های خوب و باکیفیت و دارای کادرفنی اخلاقی است و ذوب‌آهن هم در بازی‌های قبلی کیفیت خوبی نشان داده و فردا بازی خوب و تماشاگرپسند خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* مشکل ذوب آهن در گل‌زنی؟ این مشکل فوتبال ما است و تمام تیم‌ها دنبال فورواردهایی هستند که این مشکل را حل کنند که ما هم تمرینات خوبی برای رفع این مشکل داریم.

* مصدومی برای بازی نداریم و فقط حسین شنانی محروم است. وقتی تیمی موقعیت ایجاد می‌کند یعنی مشکلی ندارد اما ممکن است مهاجمان به دلیل شرایط بازی و استرس نتوانند گل بزنند.

*باتوجه به نوع بازی دو تیم، امیدوارم بازی خوب و قابلی را برای دربی اصفهان داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: شکایت ذوب آهن از پرسپولیس رد شد

انتهای پیام/

برچسب ها: تارتار ذوب آهن اصفهان لیگ برتر

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ذوب آهن تارتار ذوب آهن اصفهان لیگ برتر ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۳۳۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی ورفع موانع ومشکلات قبل سرمایه گذاری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رئیس کل دادگستری استان در دومین جلسه ستاد اجرایی اقتصاد مقاومتی با اشاره به اینکه چند کارگروه تخصصی برای اجرایی کردن شعار سال تشکیل شده است گفت:وظیفه کارگروه تسهیل وستاداجرایی اقتصادمقاومتی دادگستری باید روی این موضوع متمرکزشوند که موانع ومشکلات بخش تولید باید قبل از ورود ظرفیت‌های مردمی برای سرمایه گذاری شناسایی وبر طرف شوند چرا که موانع علاوه بر هدررفت وقت باعث ازبین سرمایه افراد می‌شود واز طرفی برای بقیه سرمایه گذاران ناامیدی ایجاد می کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


حجت الاسلام اسدالله جعفری با بیان این موضوع که استان اصفهان با داشتن ۱۰ هزار واحدصنعتی وتولیدی قطب صنعت کشور است افزود: تعدادی از این واحد‌های صنعتی مشکلاتی دارند که یا مربوط به بانک‌ها ویا امور مالیاتی و فرایند صدور مجوز‌ها است لذا بررسی مسائل ومشکلات واحد‌های تولیدی در جلسات تنها می‌تواند مشکل تعدادی را حل کند بنابراین باید بصورت مسئله محور آنها را دنبال کرد تا مشکل خیلی از واحد‌ها برطرف شود.

دیگر خبرها

  • برای وضعیت زاینده‌رود و آلودگی هوای اصفهان غصه می‌خورم
  • فرازبام به دنبال بقا/ دربی اصفهان در نقش‌جهان
  • جشن در پرایدپارک: دربی کانتی به چمپیونشیپ بازگشت!
  • تساوی بزرگان در دربی ایتالیا/ زور یووه و میلان به هم نرسید
  • شناسایی ورفع موانع ومشکلات قبل سرمایه گذاری
  • شوق و هیجان 15 هزارنفری برای فرار از افسردگی
  • شیری: می‌توانستیم کار را در ۹۰ دقیقه تمام کنیم
  • وضع برخی جاده‌های شرق اصفهان در بدترین شرایط است
  • هواداران از پرسپولیس ۲ قهرمانی می‌خواهند
  • لزوم عدالت‌محوری در توسعه شهرها/ شورای اسلامی شهر، صدای مردم است