Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان نطنز خواستار جدیت و قاطعیت بیشتر دستگاه‌های اجرایی شهرستان در مواجهه با فعالیت معادن جدید شد.

محمد ظریفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص فعالیت معادن جدید در نطنز، اظهار کرد:: دستگاه‌های اجرایی شهرستان در پاسخ استعلام مراجع ذیربط در خصوص پروانه‌های جدید اکتشاف و استخراج بایستی سختگیرانه و با دقت نظر اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه تمام اتفاقات مرتبط با حوزه معادن در شهرستان را با دقت زیر نظر داریم، افزود: هرچند با پویایی صنعتی و رشد اقتصادی شهرستان موافقیم، ولی دغدغه‌های مربوط به محیط زیست، میراث فرهنگی، منابع طبیعی ونیز آرامش روانی مردم باید مدنظر باشد و به همین جهت از ادارات مرتبط می‌خواهیم دقت عمل به‌خرج دهند.

فرماندار شهرستان نطنز اضافه کرد: باید در مسیرهای قانونی اعطای مجوزها، جایی را هم برای آرامش و آسایش مردم و ساکنین منطقه در نظر بگیرند.

به گزارش ایمنا، طی یک هفته اخیر اقداماتی از سوی تعدادی از معدن داران جهت انجام فعالیت جدید معدنی در محدوده کوه چرخه (دارهند) نطنز صورت گرفت که موجب نارضایتی و اعتراضات شدید مسؤولان ومردم نطنز گردید و سمن‌های اجتماعی و شهروندان نطنزی خواستار برخورد جدی با اقداماتی که سبب تخریب منطقه بکر و دست نخورده اطراف کوه چرخه شود, گردیدند.

کد خبر 557373

منبع: ایمنا

کلیدواژه: فرماندار نطنز معدن برداشت معادن برخورد دستگاه های اجرایی دستگاه های اجرایی کشور شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۳۳۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قاطع پلیس با خودروهای پلاک مخدوش در آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، سرهنگ مشتاق افزود: با اجرای این طرح خودروهای پلاک مخدوش توسط پلیس راهور توقیف و مالکان این خوردوها به دستگاه قضایی معرفی خواهند شد.

وی در ادامه با تاکید برخورد جدی و قاطع با کلیه تخلفات با مالکان این خودروها گفت: اگر مخدوشی و دستکاری در ارقام پلاک صورت بگیرد جرم تلقی شده و ضمن تشکیل پرونده متخلف به مراجع قضایی معرفی خواهد شد  .

موضوع پلاک مخدوش یکی از عوامل جدی قانون گریزی و اخلال در نظم و انضباط ترافیکی به شمار می رود که پلیس راهور برای برخورد با این تخلف و جرم مشهود سازماندهی جدیدی را کلید زده است تا با نظارت و کنترل بهتر بتواند از آن جلوگیری کند.

دیگر خبرها

  • پایش معادن شهرستان تفت
  • پیگیری ۱۸۴ درخواست در ملاقات مردمی با فرماندار مشهد
  • اجرای عدالت در عرصه های مختلف لازمه حکومتی دینی است
  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در قزوین
  • برخورد قاطع پلیس با خودروهای پلاک مخدوش در آذربایجان غربی
  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در آبیک
  • برخورد قاطع با تور‌های گردشگری غیرمجاز در کردستان
  • تاکید فرماندار ارومیه بر هم‌افزایی با دستگاههای اجرایی برای تحقق شعار سال
  • لزوم تأمین منابع مالی برای تکمیل پروژه‌های آبرسانی به مشهد مقدس
  • فعالیت معدن یا احیای منابع آبی! / منابع محلی خبر از حفاری در نزدیکی سرچشمه کامو می‌دهند