Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-06@12:35:02 GMT

حضور‌ مهاجم‌ گابنی معروف گل گهر در استقلال

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۳۳۹۵۷

به گزارش  اقتصاد آنلاین به نقل از ورزش س"، یکی از جنجالی‌ترین اتفاقات فوتبال ایران در سال ۱۴۰۰ موضوع اریک بایناما بود؛ مهاجم گابنی که گل گهر او را به خدمت گرفت. سیرجانی‌ها اما نتوانستند استفاده خاصی از خرید خارجی خود کنند. آنها نه تنها از این انتقال نفع نبردند بلکه با رایی که واکنش‌های بسیار به‌همراه داشت، هفت امتیازشان کسر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با پیگیری باشگاه‌های استقلال، پیکان و سپاهان و اسنادی که به دنبال آن مورد بررسی دوباره قرار گرفت، این‌گونه تصمیم گیری شد که مهاجم گابنی بر اساس قوانین سازمان لیگ به‌صورت غیرقانونی با گل گهر قرارداد بسته و نتیجه سه بازی که سیرجانی‌ها با حضور او انجام داده بودند، ۳-۰ به سود حریفان تغییر کرد تا با کسر ۷ امتیاز، شاگردان قلعه نویی از حالت یک تیم مدعی بیرون بیایند.

بایناما بعد از این که با چنین شرایطی مواجه شد، بایستی یک تیم جدید را برای ادامه کار خود انتخاب می کرد؛ انتخاب او استقلال دوشنبه بود؛ تیمی که برای فوتبالدوستان ایرانی آشناست و فصل گذشته در نقش شگفتی ساز از دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرده و حریف پرسپولیس شد. مهاجم گابنی استقلال، این روزها به همراه هم‌تیمی‌های جدیدش در اردوی ترکیه حضور دارد. به گفته سرمربی گل گهر، قرارداد این بازیکن تمدید شده و حضورش در استقلال قرضی است. به این‌ترتیب سیرجانی‌ها که در استفاده فنی از بایناما ناکام بودند، با انتقال قرضی او سود مالی کسب کرده‌اند.

قلعه‌نویی در نشست خبری امروز خود در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص سرنوشت بازیکن گابنی گفت: "این را باید مدیریت بگوید اما بازیکن بسیار با کیفیتی است و در آینده نزدیک خیلی از این بازیکن خواهید شنید. فکر می‌کنم با یک تیم تاجیکی قرارداد بسته و در جام باشگاه‌های آسیا هم هست. فکر می‌کنم قراردادش را تمدید کرده‌اند و به‌صورت قرضی رفته است. این را مدیران باشگاه باید جواب بدهند."

منبع: ورزش3 این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند لینک کوتاه لینک کپی شد استقلال فوتبال فوتبال ایران نقل و انتقالات گل گهر سیرجان اریک بایناما اخبار مرتبط قلعه نویی: به جای ۷ امتیاز، ۱۵ امتیاز از ما گرفتند کنایه مجیدی به سرمربی ذوب آهن: توپ بازی را با خودش به خانه ببرد! عامل پیروزی استقلال در دربی از این تیم جدا شد ۲بازیکن استقلال باید اخراج می شدند داور باید یک پنالتی به سود هوادار می گرفت لیگ برتر فوتبال / هوادار تهران یک - استقلال تهران دو ارسال نظر

قیمت مسکن صرافی ارز دیجیتال والکس نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۰ آخرین خبر ها حضور‌ مهاجم‌ گابنی معروف گل گهر در استقلال زلزله در استان هرمزگان قیمت خودروهای بسترن + جدول قیمت کاملاسفند ۱۴۰۰) در مرحله آخر مذاکرات وین هستیم قطر کانال ارتباطی تهران-واشنگتن رابرت مالی خواستار آزادی زندانیان آمریکایی شد چهار عامل مرگ در مردان چیست؟ قیمت خودروهای بورگوارد + جدول قیمت کامل (۳ اسفند ۱۴۰۰) این غذا از ریزش مو جلوگیری می کند! چه وقت دچار پیر چشمی می شویم؟ قیمت خودروهای بی وای دی + جدول قیمت کامل (۳ اسفند ۱۴۰۰) پایان سفر رییسی و بازگشت به تهران طرح صیانت با قانون اساسی مغایرت دارد! با ۳۰۰ هزار تومان هم می توان بخاری خرید + جدول زنان در محل کار با پتو خود را بپوشانند تجمع اعتراضی معلمان در برخی استان ها + فیلم قیمت خودروهای جِی ام سی + جدول قیمت کامل (۳ اسفند ۱۴۰۰) امروز شش شرکت در ایران واکسن می سازند استفاده از روغن آرگان چه فوایدی دارد آزمون سراسری الکترونیکی می شود اجازه دریافت وام ۵ میلیارد دلاری روسیه از طرف مجلس قیمت خودروهای جیلی + جدول قیمت کامل (۳ اسفند ۱۴۰۰) مجلس با دادن سهام عدالت به جاماندگان موافقت کرد کمیسیون تلفیق مجددا با حذف ارز ترجیحی مخالفت کرد قیمت وانت کارا چند؟ + جدول قیمت کامل (۳ اسفند ۱۴۰۰) برای یک طرح به این مهمی ۱۰ دقیقه ای تصمیم می گیرید قیمت خودروهای چانگان + جدول قیمت کامل (۳ اسفند ۱۴۰۰) گران‌ قیمت‌ ترین یخچال فریزر چند؟ (جدول) کرونا جان یک نوزاد شیرخوار در هرمزگان را گرفت قیمت خودروهای آمیکو + جدول قیمت کامل (۳ اسفند ۱۴۰۰) سامانه بارشی جدید جمعه وارد کشور می شود قیمت خودروهای دانگ فنگ + جدول قیمت کامل (۳ اسفند ۱۴۰۰) افزایش پروازهای ایران و قطر کاهش قیمت کوییک صفر + جدول قیمت کامل (۳ اسفند ۱۴۰۰) قیمت اقامت در هتل های لوکس استانبول + جدول واگذاری طرح های عمرانی به طلبکاران! گل محمدی: نمی‌دانم چرا پرواز چارتر دوساعت تاخیر داشت! قیمت خودروهای دی اس + جدول قیمت کامل (۳ اسفند ۱۴۰۰) صفر تا صد پرونده «سهام عدالت» / سود سهام عدالت را چگونه دریافت کنیم؟ رویترز: ۵ یا ۶ زندانی آمریکایی در ایران آزاد می‌شوند قیمت خودروهای ریگان + جدول قیمت کامل (۳ اسفند ۱۴۰۰) اولیانوف: رایزنی‌های فشرده در مرحله پایانی گفت وگوهای وین قیمت خودروهای سیتروئن + جدول قیمت کامل (۳ اسفند ۱۴۰۰) اهمیت گرفتن تضمین در مذاکرات وین قیمت خودروهای زوتی + جدول قیمت کامل (۳ اسفند ۱۴۰۰) همکاری ایرانسل و شرکت فولاد کاوه در اجرای پروژۀ تحول دیجیتال ذوب‌آهن اصفهان با صادرات و واردات در رونق بندر چابهار نقش مهمی ایفا کرده است مگر کم عقل بودیم وصل کنیم بعد به دنبال قطع برویم؟ سهمیه های کنکور ۱۴۰۱ تغییر نمی‌کند قیمت خودروهای فردا + جدول قیمت کامل (۳ اسفند ۱۴۰۰) بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی ال جی گوشی اپل، آیفون گوشی آنر DokwxNAm2RGmAAYq(1)-svg حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استقلال فوتبال فوتبال ایران نقل و انتقالات گل گهر سیرجان اریک بایناما جدول قیمت کامل قیمت خودروهای ۳ اسفند ۱۴۰۰ گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۳۳۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهاجم استقلال به بازی با ذوب‌آهن خواهد رسید؟

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، آرمان رمضانی که به دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه مچ پا دیدار تیمش مقابل تراکتور را از دست داده بود این روزها در تمرین‌های استقلال بدون مشکل حضور دارد.

بیشتر بخوانید: آیا نکونام فصل بعد هم سرمربی استقلال خواهد بود؟

او مشکلی برای همراهی استقلال در دیدار با ذوب‌آهن ندارد و در صورت صلاحدید کادر فنی می‌تواند برای آبی‌پوشان به میدان برود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229454 برچسب‌ها استقلال تهران

دیگر خبرها

  • نکونام به دنبال طلسم شکنی مقابل ذوب آهن
  • قیمت خرید مسکن در منطقه ۲۱ تهران +جدول
  • نگاهی آماری به بازی‌های استقلال و ذوب آهن؛ نکونام به دنبال اولین پیروزی
  • قیمت روز خودروهای چینی +جدول
  • قیمت خودرو امروز ۱۶ اردیبهشت +جدول
  • مهاجم استقلال به بازی با ذوب‌آهن خواهد رسید؟
  • مهاجم گلزن آماده تقابل با استقلال (عکس)
  • پیکر شهید تازه تفحص شده با حضور پرشور مردم همدان تشییع شد
  • خودرو شاهین امروز ۱۵ اردیبهشت چند شد؟ + جدول قیمت
  • شهاب زاهدی آقای گل لیگ ژاپن بدون پنالتی