Web Analytics Made Easy - Statcounter

اریک تن هاخ بنفیکا را رقیبی هم‌سطح با آژاکس در نظر می‌گیرد

سرمربی هلندی آخرین تقابل دو تیم را یادآور توانایی تیمش در ارائه فوتبال نتیجه‌گرا می‌داند.

طرفداری | از دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، بنفیکا در لیسبون به میزبانی از آژاکس هلند خواهد رفت. این دیدار شاید روی کاغذ جز مهم‌ترین مسابقات این مرحله به حساب نیاید، اما قطعا هیجان زیادی برای آن وجود خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اریک تن هاخ امروز در کنفرانس خبری پیش از بازی حاضر شد و به سوالات خبرنگاران در مورد شرایط این دیدار پاسخ داد:

قدرت و توانایی بنفیکا می‌تواند به اندازه سطح تیم ما بالا بیاید. آن‌ها رقیب قدرتمندی خواهند بود. ما باید در حین مالکیت توپ تصمیمات درستی بگیریم و علاوه بر آن، نیاز داریم که در حین انتقال از حمله به دفاع و برعکس، با دقت عمل کنیم. 

آخرین رویارویی دو تیم به تساوی ۱-۱ در مرحله گروهی فصل ۱۹-۲۰۱۸ در استادیوم دا لوژ بازمی‌گردد:

بعد از آن مسابقه و در ادامه آن فصل، ما در چمپیونز لیگ به موفقیت بزرگی رسیدیم. آن دیدار همچنین نشان‌دهنده مورد متفاوتی بود. ما می‌توانیم در اکثر مواقع فوتبال زیبایی ارائه کنیم و نتایج مناسبی کسب کنیم، اما اگر شرایط به گونه‌ای که می‌خواهیم پیش نرود و نمایش خوبی نداشته باشیم، همچنان توانایی نتیجه گرفتن را داریم.

مارتن استکلنبرگ، شین کلیبر، زکریا لابیاد و برایان برابی غایبان ما در این بازی هستند. بدون حضور آن‌ها، ما همچنان ترکیب با کیفیتی در اختیار داریم.

آژاکس در دور گروهی چمپیونز لیگ این فصل، اسپورتینگ رقیب هم‌شهری بنفیکا را شکست داد: 

شما نمی‌توانید دو تیم متفاوت را با هم مقایسه کنید. آن‌ها کاملا از هم تفاوت دارند، بازیکنان متفاوت و سرمربی متفاوت. تمام تمرکز من روی برنامه‌ریزی سبک بازی تیم و آماده‌سازی بازیکنان برای این مسابقه است.

اخبار داغ 

عیسی آل کثیر همچنان زیر بار جراحی نمی رود سازنده ایرانی دیوار آفساید: در فدراسیون فوتبال به من گفتند دانش بومی معنی ندارد اوبامیانگ: به دمبله گفتم باید اینجا بمانی؛ تایرون مینگز سرسخت‌ترین مدافعی است که دیده‌ام حضور نیمار در افتتاحیه فیلم بتمن / عکس 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۳۴۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاه‌کلید نکونام برای بازکردن قفل قهرمانی در تبریز!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال در مهم‌ترین بازی خود از ۶ فینال باقی مانده تا قهرمانی در لیگ بیست و سوم، به مصاف تراکتور تبریز می‌رود.

شاگردان جواد نکونام که برای حفظ صدر جدول به پیروزی در این مسابقه احتیاج مبرم دارند، در حالی با تیم تراکتور مسابقه می‌دهند که حضور حمید مطهری روی نیمکت این تیم تراکتوری‌ها را به رقیبی تقریباً ناشناخته بدل می‌کند.

بر همین اساس، احتمالاً ترفند جواد نکونام برای در امان ماندن از غافلگیری، استفاده از قدرت حفظ توپ هافبک‌ها و ارائه یک بازی مالکانه و فوتبال رو به جلو خواهد بود. رویکردی که بدون شک مهمترین عنصر اعمال آن، آرش رضاوند است.

هافبک طراح و بازی ساز استقلال که در طول این فصل نقشی پررنگ در شکل دهی به حملات زهردار استقلال داشته و همواره با پاس‌های کلیدی خود از مورد توجه‌ترین ستاره‌های استقلال بوده است.

رضاوند که در قهرمانی دو فصل گذشته استقلال سهمی به اندازه نیم فصل داشته و در نیم فصل دوم در فولاد زیر نظر سرمربی کنونی آبی‌ها بازی کرده، امیدوار است در این فصل طلسم جام نیاوردن با استقلال را شکسته و برای اولین بار با این تیم قهرمان فوتبال ایران شود.

اتفاقی که بدون شک یکی از شاه کلیدهای وقوع آن، پیروزی در تبریز با درخشش احتمالی همین بازیکن خواهد بود. باید دید که آبی‌ها و رضاوند تا چه میزان در تحقق این مهم، موفق عمل خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • اوزونیدیس: رتبه پنجم و هفتم تفاوت ندارد، مهم ساختن تیم است
  • حذف لبران جیمز و لیکرز از NBA
  • شکایت سپاهان و نساجی رد شد
  • استقبال متفاوت و جذاب تیم شمس آذر از بازی با پیکان
  • ستاره بایرن مونیخ دلتنگ خانه شده است!
  • تیم ملی فوتبال دختران ایران قهرمان تورنمنت کافا شد
  • رستگاری ازبکستان در ضیافت پنالتی ها/ شگفتی تاجیکستان کامل نشد
  • شاه‌کلید نکونام برای بازکردن قفل قهرمانی در تبریز!
  • آژاکس را که می‌بینم، حالم بد می‌شود
  • لیورپول در سراشیبی نتیجه نگرفتن!