Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@18:02:23 GMT

ترویج روحیه شهادت طلبی از عوامل پایداری انقلاب است

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۳۴۲۳۹

ترویج روحیه شهادت طلبی از عوامل پایداری انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان سلمانشهر، آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی در برنامه شب خاطره و یادواره سرداران و ۳۱۳ شهید گردان حمزه سید الشهدا لشکر ویژه ۲۵ کربلا شمال کشور (مازندران، گلستان، گیلان) در سلمانشهر، اظهار کرد: تمام خوبی‌‌ها و خیر دنیا و آخرت در شهادت نهفته است و شری در آن نیست و شهادت آنقدر مهم است که معصومین عاشق شهادت بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه  شهیدان به موهبت شهادت رسیدند و دعای ماه رجب برای آنها مستجاب شده است، افزود: شهدا در خدمت دین و اسلام بودند و به دنبال پول، پست و لذت‌ها و شهوت‌ها و همسر و فرزندان خود نبودند.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران تصریح کرد: کسانی را در انقلاب حفظ می‌شوند که حاضر نیستند به خاطر نعمت‌ها از خدمت صرف نظر کنند.

وی در ادامه اضافه کرد: در دولت‌های گذشته بعضی از آنها موجبات رنجش خانواده شهدا، نظام، ارواح شهدا، امام(ره) و مقام معظم رهبری و انسان‌های دلسوز را فراهم کردند.

نماینده ولی فقیه در مازندران تصریح کرد: سردار سلیمانی می‌توانستند خدمت و بیابان‌گردی در سوریه را ترک کنند اما سردار سلیمانی حاضر نبودند به خاطر نعمت، خدمت را رها کنند و این روحیه‌ها است که انقلاب را حفظ کرده است.

وی خاطرنشان کرد: یاران نامی به دنبال نعمت‌ها و دنبال فرصت‌طلبی هستند و دزدی، فساد، اختلاس و سواستفاده می‌کنند و چهره انقلاب را مخدوش می‌کنند و یاران جانی شهیدانی هستند که با قدرت شناخت و اراده قوی در خدمت انقلاب، دفاع مقدس و دفاع حرم ماندند و به نعمت‌ها توجه نکردند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه شهدا پست خدمت را رها نکردند و شهدا یار جانی بودند و یار نامی و زبانی نبودند، اضافه کرد: خداوند موهبت شهادت را به آنها ارزانی کرده است که آرزوی معصومین و اولیای خدا بوده است.

 

نماینده ولی فقیه در استان مازندران با بیان اینکه همه باید عشق شهادت و خواستار شهادت باشیم، تصریح کرد: یکی از عوامل پایداری انقلاب ترویج روحیه شهادت است و زمانی انقلاب ضربه می‌بیند که روحی شهادت خواهی، شهادت دوستی و شهادت طلبی فراموش شود.

وی در ادامه یاداور شد: بهترین خدمت، کادو و خوشحالی برای شهدا این است که روحیه شهادت طلبی و انتظار شهادت را در خودمان تقویت کنیم و یکی از دعایی که مومن در حق خود بکند، شهادت است.

انتهای پیام/۸۶۰۵۱/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: یادواره شهدا شب خاطره سلمانشهر نماینده ولی فقیه 313 شهید و سردار نماینده ولی فقیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۳۴۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عاملین نزاع و درگیری خیابانی در میاندوآب دستگیر شدند

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان میاندوآب گفت: عوامل نزاع و درگیری با سلاح سرد در میاندوآب دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، جهانگیر مسعودی شامگاه _شنبه هشتم اردیبهشت_ در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع نزاع و درگیری در خیابان امام و اخلال و ایجاد ناامنی در بازار و انتشار کلیپ آن در فضای مجازی، بنا به حساسیت موضوع، تمامی عوامل نزاع شناسایی و رسیدگی سریع و خارج از نوبت به آن در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به دستگیری متهمان افزود: در این رابطه دو نفر از عوامل اصلی نزاع دستگیر شدند که یکی از آنها نیز از اراذل و اوباش باسابقه است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان میاندوآب گفت: دو نفر دیگر این نزاع نیز شناسایی شده و در دستور کار پلیس برای بازداشت سریع قرار گرفته است.

کد خبر 748566

دیگر خبرها

  • آغاز تدریس 710 آموزگار جدید از ماه مهردر مدارس آذربایجان‌غربی
  • روحیه داوطلبی در هلال احمر برآمده از اراده انسانی است
  • لزوم ترویج روحیه غیرت و جوانمردی ورزشکاران باستانی در جامعه
  • دیدار با خانواده شهید مرزبان حسن بادامکی
  • گلستان شهدای جروکان ساماندهی شد
  • روحیه غیرت و جوانمردی ورزشکاران باستانی باید در جامعه ترویج شود
  • تشکیل بانک اطلاعاتی به منظور ترویج اشاعه کارآموزی در مازندران
  • شهادت جانباز ۷۰ درصد سیلاوی در اهواز
  • تدریس برترین دانش‌های نظامی در نیروی زمینی ارتش
  • عاملین نزاع و درگیری خیابانی در میاندوآب دستگیر شدند