Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفته دوم از دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی خانگی مدافع عنوان قهرمانی مسابقات و تساوی بانوی پیر برابر ویارئال آغاز شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آغاز هفته دوم از دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، شب گذشته (سه‌شنبه) از ساعت 23:30 به وقت تهران دو بازی برگزار شد که در پایان آنها چلسی موفق به کسب یک پیروزی خانگی شد و یوونتوس با تساوی خانه ویارئال را ترک کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ورزشگاه استمفوردبریج شهر لندن، تیم فوتبال چلسی مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها میهمان خود تیم لیل فرانسه را با نتیجه 2 بر صفر شکست داد. کای هاورتس در دقیقه 8 و کریستین پولیشیچ در دقیقه 63 دو گل نماینده انگلیس را برابر قهرمان فصل گذشته لوشامپیونه فرانسه به ثمر رساندند تا این تیم نیمی از مسیر صعود به مرحله یک چهارم نهایی را طی کرده باشد.

بازی همزمان در ورزشگاه سرامیکا ویارئال اما برنده‌ نداشت و نبرد زیردریایی زرد با یوونتوس با تساوی یک - یک خاتمه یافت.

یوونتوس در ثانیه‌های نخستین بازی توسط ستاره جدیدش دوشان ولاهوویچ گل نخست را به ثمر رساند و به لطف این گل نیمه نخست را به سود خود به پایان برد. این اولین گل اروپایی ولاهوویچ در اولین بازی اروپایی مهاجم صرب برای بانوی پیر بود. در نیمه دوم اما فشار ویارئال بیشتر شد و این تیم روی غفلت مدافعان بانوی پیر از فضای خالی میان آنها استفاده کرد و در دقیقه 66 توسط دنی پارخو گل تساوی را به ثمر رساند.

بازی‌های برگشت یوونتوس - ویارئال در ورزشگاه آلیانتس تورین و لیل - چلسی در ورزشگاه پیر مائوری شهر لیل، روز چهارشنبه 25 اسفند برگزار خواهند شد.

در آخرین شب از بازی‌های دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، امشب از ساعت 23:30 دو بازی دیگر برگزار خواهد شد که در یکی از آنها اتلتیکومادرید میزبان منچستریونایتد است و در دیگری بنفیکا در پرتغال پذیرای آژاکس خواهد بود.

لیگ قهرمانان اروپا| چلسی - لیل؛ فرش قرمز برای صعود آبی‌ها/ پذیرایی چغر اسپانیایی از بانوی پیر

 

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: چلسی یوونتوس لیگ قهرمانان اروپا چلسی یوونتوس لیگ قهرمانان اروپا لیگ قهرمانان اروپا بانوی پیر مرحله یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۳۴۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئال مادرید و ثبت رکورد 8 بازی بدون شکست متوالی مقابل بایرن مونیخ

از آخرین شکست لوس‌بلانکوس مقابل باشگاه آلمانی 12 سال می‌گذرد.

طرفداری | رئال مادرید به رکورد 8 بازی بدون شکست متوالی مقابل بایرن مونیخ رسید.

دیدار تیم‌های بایرن مونیخ و رئال مادرید در دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 2-2 به پایان رسید. 90 دقیقه نبرد دو غول فوتبال اروپا در آلیانتس آرنا نتیجه‌ای در بر نداشت تا همه چیز به سانتیاگو برنابئو کشیده شود.

با تساوی مقابل بایرن مونیخ، رئال مادرید به رکورد 8 بازی متوالی بدون شکست مقابل باواریایی‌ها رسید. از آخرین پیروزی بایرن مونیخ مقابل رئال مادرید 12 سال می‌گذرد. باشگاه آلمانی آخرین‌بار در نیمه‌نهایی فصل 12-2011 لیگ قهرمانان اروپا با گل‌های فرانک ریبری و ماریو گومز رئال را از پیش رو برداشت و از آن پس برابر حریف اسپانیایی طعم برد را نچشیده‌است. از آن تاریخ به بعد، بایرن مونیخ در 8 تقابل بعدی خود با رئال مادرید موفق به پیروزی نشده‌است (6 شکست و 2 تساوی).

نتایج 8 تقابل اخیر بایرن مونیخ و رئال مادرید رئال مادرید 2-1 بایرن مونیخ رئال مادرید 1-0 بایرن مونیخ بایرن مونیخ 0-4 رئال مادرید بایرن مونیخ 1-2 رئال مادرید  رئال مادرید 4-2 بایرن مونیخ بایرن مونیخ 1-2 رئال مادرید رئال مادرید 2-2 بایرن مونیخ بایرن مونیخ 2-2 رئال مادرید

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • برنابئوی امن: آماری که بایرن را می‌ترساند
  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 1-1 مقابل بارسلونا (2002/5/1) / فیلم
  • رئال مادرید و کسب ۴ تساوی پیاپی برای اولین‌ بار در لیگ قهرمانان اروپا
  • فکر می‌کنید رئال را بردید اما این اتفاق نمی‌افتد!
  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 2-2 مقابل بایرن مونیخ (2018/5/1) / فیلم
  • صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (2002/5/1) / فیلم
  • کین: بلینگام سعی داشت تمرکزم را در صحنه پنالتی بر هم بزند
  • رئال مادرید و ثبت رکورد 8 بازی بدون شکست متوالی مقابل بایرن مونیخ
  • صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (30 آوریل 2002)
  • صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی 3-2 مقابل لیورپول (30 آوریل، 2008) / فیلم