Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی صمدیان‌تبار گفت: ساعی نیاز به مشاوران خوب دارد تا مسیر سخت پیش‌روی خود را هموارتر کند.

مهدی صمدیان‌تبار، کارشناس تکواندو، درباره تکرار رقابت‌های انتخابی تیم‌ ملی به دلیل اعتراض پومسه‌رو‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: با توجه به اینکه مدتی است از پومسه و اتفاقات رخ داده در این رشته دور هستم خیلی نمی‌توانم نظر دقیقی داشته باشم اما اگر تکرار شود و بخش داوری هم عملکرد مناسبی داشته باشد بعید می‌دانم تغییری در لیست انجام شود و در صورت تکرار و مشخص شدن نفرات نهایی حرف‌وحدیث‌ها پایان می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم‌ ملی به آرامش احتیاج دارد و امیدوارم شاهد این مسئله در پومسه باشیم.

وی در مورد نتیجه احتمالی ملی‌پوشان در رقابت‌های قهرمانی جهان گفت: پومسه ایران زمانی روی سکوی قهرمانی بود و این نشان می‌دهد که واقعا تکواندوکاران ایران پتانسیل قهرمانی را دارند اما شرایط این روزهای ما کاملا با دو سال قبل متفاوت است. ویروس کرونا به تیم‌ ملی خیلی آسیب زد و حالا هم زمان زیادی باقی نمانده با توجه به اتفاقات رخ داده و حواشی پیش‌ آمده قهرمانی دور از ذهن به نظر می‌‌رسد اما با این حال برای تیم آرزوی موفقیت دارم.

صمدیان‌تبار با اشاره به حضور هادی ساعی در راس فدراسیون تکواندو بیان کرد: قبل از هر چیزی باید از عملکرد 21 ساله آقای پولادگر تشکر کنیم که در آن دوره توجه خوبی به رده‌های سنی صورت گرفت و روزهای خوب تکواندو و درخشش این رشته در میادین به ویژه المپیک همه مربوط به زمان حضور وی در راس فدراسیون است اما به هر شکل ضعف‌هایی هم وجود داشته که باید این مشکلات مرتفع شود. هادی ساعی هم از قهرمانان به نام ورزش ایران است و امیدوارم با انتخاب مشاوران خوب در کنار خود مسیر سختی که پیش رو دارد را هموارتر کند و مانند دوران قهرمانی در عرصه مدیریت نیز نام خوشی از خود به جا بگذارد.

انتهای پیام//

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: هادی ساعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۳۴۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ملی پاراکانو عازم مسابقات قهرمانی جهان شد

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم ملی پارا قایقرانی آبهای آرام کشورمان با ترکیب ۴ ورزشکار راهی مسابقات قهرمانی جهان و انتخای المپیک پاریس شد. این تیم با هدایت احمدرضا طالبیان و ترکیب شهلا بهروزی راد در KL۳ بانوان، اسلام جاهدی در VL۲ مردان، سعید حسین‌ پور در KL۱ مردان و مسعود قیصری در KL۳ مردان در مسابقات شرکت خواهند کرد.

سید مرتضی توکلی داور بین‌المللی آبهای آرام نیز نماینده داوران ایران در این رقابت‌هاست که همزمان با مسابقات انتخابی قاره اروپا و کاپ یک جهانی در سگد مجارستان برگزار خواهد شد.

مسابقات قهرمانی پاراکانو جهان و کسب سهمیه پارالمپیک پاریس از ۲۰ تا ۲۲ اردیبهشت ماه در سگد مجارستان برگزار می‌شود.

کد خبر 6096886

دیگر خبرها

  • انرژی‌ای که رامین در نقش جهان هم نیاز دارد (عکس)
  • آرژانتین در غم درگذشت اولین مربی قهرمان جهان
  • دائمی شدن دبیرخانه جایزه ملی جوانی جمعیت
  • بانک شهر می‌تواند سعید عزت‌اللهی را پرسپولیسی کند؟ بعید است!
  • تیم ملی پاراکانو عازم مسابقات قهرمانی جهان شد
  • ورمزیار: مسیر قهرمانی استقلال هموارتر از پرسپولیس است
  • VAR چینی هنوز وارد ایران نشده/ برگزاری دیدار ها با VAR بعید است
  • اولین حرف های آتیلا حجازی درباره استقلال | من خارج از کشور بودم اما ...|‌ با این شرایط قهرمانی آسیا صد درصد شدنی است
  • رفتن خطیر کمتر از قهرمانی استقلال نیست! / بهترین شب زندگی نکونام بود
  • هفت کشور جهان تمام برق مورد نیاز را از منابع تجدیدپذیر تامین می‌کنند