Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روزنامه همشهری، ۲۰سال بیشتر ندارد و دوتابعیتی است؛ایرانی و فیلیپینی. اما با وجود این سن کم بارها و بارها به اتهام سرقت دستگیر شده و به زندان رفته است. می‌گوید وضع مالی خوبی دارد و به‌خاطر تفریح سرقت می‌کرده است. 
فقط به‌خاطر تفریح ۸بار به زندان رفته‌ای؟
بله. اما شما بنویسید به خاطر دوست ناباب! دوست ناخلف زندگی مرا نابود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دام اعتیاد گرفتار شدم و زندگی‌ام تباه شد.
با چه شگردی سرقت می‌کردی؟
تخصص من موبایل قاپی بود. یا تنها می‌رفتم سرقت یا با دوستم. سوار موتور می‌شدیم و هرکس را که درحال صحبت با موبایل بود شکار می‌کردیم.سپس در فرصتی مناسب گوشی را از دستش می‌قاپیدیم و فرار می‌کردیم.
چند وقت است که سرقت می‌کنی؟
این بار از ۴ماه پیش شروع کردم. درست چند ساعت بعد از آزادی از زندان. انگیزه‌ام مالی نیست چون پدری پولدار دارم.
پس چرا سرقت می‌کنی؟
به خاطر هیجانش. سرقت برایم یک تفریح محسوب می‌شود. هر وقت شیشه یا گل می‌کشم و یا قرص روانگردان مصرف می‌کنم دچار توهمات عجیبی می‌شوم تا حدی که دلم می‌خواهد سرقت کنم.
با موبایل سرقتی چه می‌کنی؟
من فقط گوشی مدل بالا سرقت می‌کردم و موبایل‌های سرقتی را مالخر از ما می‌خرید. راستش چون برای من پول اهمیتی ندارد دقیق نمی‌دانم سهمم چقدر می‌شد. پدرمن پولدار است و مادرم هم اهل فیلیپین. من در کشور فیلیپین به دنیا آمده‌ام و دوتابعیتی هستم. هم ایران هستم و هم گاهی به زادگاه مادرم می‌روم. قرار بود شب عید به همراه پدر و برادرم به فیلیپین برویم که دستگیر شدم و باید روانه زندان شوم.

کد خبر 659213 برچسب‌ها پلیس - نیروی انتظامی خبر مهم

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: پلیس نیروی انتظامی خبر مهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۳۴۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان و کشف ۱۹ فقره سرقت در خرم آباد

سرهنگ نبی اله قاسمی اظهار داشت: در پی تشدید اقدامات پیشگیرانه، اجرایی کردن قرارگاه مبارزه با سرقت و کنترل مجرمان سابقه دار، طرح مبارزه با سرقت در این شهرستان به مرحله اجرا درآمد.

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان خرم آباد با اقدامات و رصد های اطلاعاتی ۶ سارق را در این رابطه شناسایی و دستگیر کردند که در ادامه روند تحقیقات و بازسازی صحنه ها سارق تاکنون به ۱۹ فقره انواع سرقت اعتراف و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • ماجرای سرقت مجسمه ۵ میلیاردی مرد مجسمه ساز چه بود؟
  • دستگیری سارق مسلح موتورسیکلت در کمتر از یک ساعت
  • ♦️دستگیری سارق مسلح موتورسیکلت در کمتر از یک ساعت
  • دستگیری سارق محتویات خودرو در خرم آباد
  • ببینید | لحظه شلیک پلیس به موتور سارق موبایل در خیابان الهیه تهران
  • حراج نفت ایران به قیمت مال‌دزدی است؟
  • جدال پدر و دختر بر سر خواستگار آمریکایی | رضایت نمی‌دهم مگر به شرط...
  • دستگیری سارقان و کشف ۱۹ فقره سرقت در خرم آباد
  • مرگ سارق موبایل قاپ با شلیک پلیس
  • گزارش روزنامه شهرداری تهران درباره یک شغل جدید با عنوان «یک زندگی سگی»!