Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه ستاد مقابله با کرونا شهرستان به ریاست احمدی دولخانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری، فیروزی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بستک و با حضور دیگر اعضاء در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگـزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از هرمزگان، احمدی دولخانی در این جلسه بیان داشت: از آنجائیکه با موج ششم کرونا و سویه جدید امیکرون روبرو و روزانه شاهد مبتلا شدن تعداد زیادی از افراد و درگیر شدن رنج سنی پایین جامعه بویژه دانش آموزان  هستیم، که در این خصوص بنا بر اقتضائات و شرایط موجود به آموزش و پرورش این اختیار دادیم که براساس گـزارش شبکه بهداشت و درمان شهرستان مدارس مناطق پر خطر بصورت غیر حضوری و آنلاین برگـزار نمایند همچنان از همه مردم عزیز شهرستان درخواست می شود در کنار انجام و تکمیل فرایند واکسیناسیون خود و خانواده، پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری را رعایت و از هر گونه دورهمی و تردد غیر ضرور اجتناب نمایند، تا بتوانیم با کمترین خطر و آسیب از این موج عبور نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان جلسه با هم اندیشی سایر اعضا علاوه بر برگزاری مدارس مناطق پرخطر بصورت غیر حضوری و آنلاین ، محدودیت هاو  نظارت شدید بر اصناف همچنان ادامه خواهد دارد و عدم ارائه خدمات به افرادی که واکسن تزریق ننموده اند و اجباری بودن دوز سوم واکسن نیز  همچنان در دستور کار قرار دارد .

پرسنل پر خطر بخصوص زنان باردار ادارات با صلاحدید مدیر دستگاه دور کار باشند،کارمندان دارای علائم کرونا با دریافت گواهی استعلاجی از پزشک ۷ الی ۱۰ روز در منزل قرنطینه شوند و در صورتی که علامت دار نباشند با استفاده از دو ماسک در محل کار حاضر شوند.

اقناع سازی، تشویق و ترغیب والدین برای تزریق واکسن کودکان ۵ تا ۱۲ سال صورت پذیرد.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا جامعه آموزش و پرورش شبکه بهداشت و درمان واکسیناسیون زنان پزشک ماسک والدین کودکان سالن اجتماعات شبکه بهداشت و درمان کودکان معاون سیاسی امنیتی واکسیناسیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۳۴۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد

واکسن خوراکی روتاویروس جهت پیشگیری از اسهال‌های ناشی از این روتاویروس برای شیرخواران تجویز می‌شود.

بنابر اعلام وزارت بهداشت شروع این برنامه از دانشگاه‌های علوم پزشکی هرمزگان و بوشهر و در شیرخواران ٢ ماهه است.

دکتر عرشی - رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت پیش از این اعلام کرده بود که واکسن روتاویروس در سنین ۲ و ۴ و ۶ ماهگی تزریق می‌شود و واکسیناسیون روتاویروس حداقل از سالانه ۱۰ هزار بیماری اسهال شدید و نیاز به بستری جلوگیری خواهد کرد.

همچنین اواخر سال گذشته واکسن پنوموکوک به برنامه واکسیناسیون کشوری وارد شد و اجرای آن از بندر خمیر هرمزگان شروع شد. بنابر اعلام رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت این واکسن نیز در سنین ۲ و ۴ و ۱۲ ماهگی تزریق می‌شود و می‌تواند سالانه از ۱۵۰۰ مرگ کودکان جلوگیری کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • فعالیت نوبت صبح مدارس ۶ شهر خوزستان غیر حضوری شد
  • غیر حضوری شدن نوبت صبح مدارس برخی شهر‌های خوزستان
  • ادغام واکسن پنوموکوک در برنامه ایمن سازی کودکان در استان خراسان جنوبی
  • تلقیح و تزریق بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان 
  • جزییات استفاده از اولین واکسن سرطان
  • مدرک تی تی سی چقدر هزینه دارد؟
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور