Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم خانه بسکتبال قزوین از امروز در ادامه رقابت های لیگ یک به مصاف رقبا می رود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ دور برگشت مرحله دوم مسابقات لیگ یک بسکتبال باشگاه های کشور در حالی از امروز پیگیری می شود که نماینده بسکتبال استان در این مسابقات به مصاف رقبای خود می رود .

تیم خانه بسکتبال قزوین که با برتری مقابل رقبا جواز شرکت در این مرحله را به دست آورده حالا برای صعود به مرحله بعدی باید بازی های خود مقابل رقبا را با پیروزی پشت سر بگذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده استان که نخستین فصل حضور خود را در رقابت های لیگ یک تجربه می کند ، در دور دوم مرحله برگشت این مسابقات به مصاف تیم های کاله مازندران، کاله تهران و خانه بسکتبال شاهرود می رود .

رقابت های دور برگشت مرحله دوم لیگ یک بسکتبال باشگاه های کشور به مدت چهار روز به میزبانی شاهرود پیگیری می شود.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا باشگاه های کشور بسکتبال بازی رقابت های لیگ ورزش و جوانان قزوین لیگ یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۳۴۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی بیست و پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال مردان ایران امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت بین تیم‌های طبیعت تهران و ذوب آهن اصفهان برگزار شد. ذوب آهن اصفهان در این بازی با نتیجه ۶۸ بر ۶۴ موفق به برتری شد تا دو تیم در مجموع بازی‌های این مرحله ۱ – ۱ مساوی شوند.    آرن داوودی با ۸ امتیاز، ۲ ریباند، ۱۰ پاس گل و کارایی ۱۷ بهترین بازیکن این دیدار بود.   تیم‌های شهرداری گرگان و مهرام تهران نیز در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر در حال رقابت هستند و سری این بازی‌ها ۲ به صفر به سود تیم شهرداری گرگان است. ­ باز‌های مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال به صورت ۳ برد از ۵ بازی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • رقابت قرآنی ۱۲۰۰ دانش‌آموز و معلم در کهگیلویه و بویراحمد
  • چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • ذوب‌آهن به نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال برگشت/ جبران شکست مقابل طبیعت
  • پیکر بسکتبالیست نوجوان قزوینی تشییع شد
  • کسب دو مدال برنز توسط بوکسور‌های نوجوان قزوینی
  • صعود مدعیان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس ساحلی
  • پیروزیمان غیرممکن شد/اصلا بازی نکردیم
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۸ اردیبهشت
  • یک فوتی دیگر در پی حادثه تصادف نوجوانان بسکتبالیست قزوینی