Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس با بیان اینکه شبهه فساد در عملیات ساخت ورزشگاه ۳ هزار نفری ابهر وجود دارد، گفت: نوبخت با انتقال ردیف بودجه‌ای این پروژه از وزارت ورزش به شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی مخالفت کرد. - اخبار استانها -

حجت‌الاسلام حسن شجاعی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان ، اظهار داشت: متاسفانه در شهرستان ابهر پروژه‌های نیمه تمامی زیادی وجود دارد که مدیران وقت استانی و شهرستانی به این موضوعات توجهی نداشتند و ترک فعل‌های زیادی در این زمینه رخ داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه برخی از پروژه‌ها در دولت قبل با وجود افتتاح هنوز آماده استفاده نیست، خاطرنشان کرد: به طور مثال استخر صائین قلعه نمونه‌ای از این پروژه‌هاست؛ با اینکه این پروژه‌ در دولت قبل توسط وزیر وقت ورزش افتتاح شد ولی هنوز محوطه آن آماده استفاده نیست و به مدیرکل ورزش استان فرصت یک ماهه دادم که این پروژه را تکمیل کند.

نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی در ادامه به ورزشگاه نیمه کاره 3 هزار نفری ابهر اشاره کرد و گفت: این پروژه در سال 86 آغاز به کار کرده ولی متاسفانه پس از گذشت 14 سال این پروژه زیر 50 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است؛ این پروژه در همان زمان قرار بود با بودجه یک میلیارد تومان به بهره‌برداری برسد ولی متاسفانه کم کاری مدیران وقت سبب شده که این پروژه حتی با هزینه 10 میلیارد تومان نیز آماده استفاده نشود؛ حتی طبق نظر کارشناسان این پروژه برای بهره‌برداری به 20 میلیارد تومان دیگر نیاز دارد.

گلایه نماینده مردم ابهر در مجلس از تداوم حضور مدیران ناکارآمد؛ "هرچه سریع‌تر مسببان وضع موجود تغییر کنند" رئیس مجمع نمایندگان استان زنجان: مسببان وضع موجود در حوزه میراث‌فرهنگی و گردشگری سریعاً برکنار شوند نماینده مردم زنجان در مجلس: مسببان وضع موجود باید هر چه سریع‌تر تغییر کنند

وی در ادامه افزود: بنده در دو سال گذشته به شدت پیگیر افتتاح این پروژه بودم؛ حتی وزیر سابق ورزش (مسعود سلطانی‌فر) را با تهدید احضار به کمیسیون اصل 90 راضی کردم که جلسه‌ای در زمینه تکمیل این پروژه طاقت‌فرسا برگزار کنیم. در آن جلسه با وزیر توافقاتی رسیدیم ولی واقعیت این است که در این پروژه شبهه فساد وجود دارد و در همین راستا جلسات متعددی با دستگاه‌های نظارتی برگزار کردم.

حجت‌الاسلام شجاعی افزود: باید مشخص شود که آیا فساد مالی در این پروژه رخ داده و اگر رخ داده باشد از دستگاه‌های نظارتی خواستارم که با عوامل و حتی مسئولان وقت برخورد جدی داشته باشند؛ متاسفانه دود کم‌کاری مدیران وقت به چشم مردم منطقه رفته است.

وی تأکید کرد: البته در زمان حاضر باید راهکار جدیدی برای بهره‌برداری این پروژه پیدا کنیم؛ در سفر اخیر استاندار به شهرستان ابهر هم این موضوع مطرح شد و استاندار وعده دادند که این موضوع را با جدیت پیگیری کنند.

نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه احداث این پروژه مشکلات فنی زیادی دارد، گفت: متاسفانه جانمایی این پروژه همانند صدها پروژه دیگر استان زنجان غلط است و هنگام احداث پروژه به این موارد دقت کافی نشده است. همینطور در ساخت این سازه استحکام لازم رعایت نشده و چندین بار هزینه برای استحکام این پروژه انجام شده است.

وی اشاره‌ای به جلسه با وزیر وقت ورزش کرد و افزود: در آن جلسه قرار شد ردیف بودجه‌ای این پروژه (ورزشگاه 3 هزار نفری ابهر) از وزارت ورزش به شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی منتقل شود. طبق قانون برای تغییر ردیف بودجه‌ای باید سازمان برنامه و بودجه مجوز دهد و در همین راستا جلسه‌ای با رئیس وقت سازمان برنامه و بودجه (نوبخت) برگزار کردم ولی این سازمان با انتقال این ردیف بودجه‌ای مخالفت کرد.

حجت‌الاسلام شجاعی تأکید کرد: همین سنگ‌اندازی مسئولان وقت سازمان برنامه و بودجه سبب شد که عملیات عمرانی این پروژه بلاتکلیف باقی بماند؛ البته خوشبختانه با روی کارآمدن دولت جدید مذاکرات خوبی با وزیر ورزش و رئیس جدید سازمان برنامه و بودجه انجام شده و به لطف خدا تغییر ردیف بودجه‌ای در آینده نزدیک رقم خواهد خورد.

وی با تأکید بر اینکه تمام سعی بنده این است که بودجه ساخت این ورزشگاه را از اعتبارات ملی فراهم کنم، عنوان کرد: البته اگر هرجا هم نیازی بود استاندار زنجان وعده داد که می‌تواند اعتبارات استانی را هم در اختیار تکمیل این پروژه قرار دهد.

انتهای پیام/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان برنامه و بودجه نماینده مردم ابهر هزار نفری ابهر ردیف بودجه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۳۴۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد

به گزارش «تابناک»، زینب قیصری در گفت وگو با ایسنا درباره اهمیت دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: در دور اول انتخابات، در شیوه انتخاب افراد یک بلوغ سیاسی را دیدیم که اتفاق فرخنده‌ای بود و نشان داد که مردم با تحقیق بیشتری دنبال انتخاب نمایندگانی هستند که کیفیت بالاتری داشته باشند. انتخابات به دلیل تکثر داوطلبان به دور دوم رفت و این منافاتی ندارد با این حرکت که مردم با گزینش بهتر، نمایندگان خود را در دور دوم انتخاب کنند.

وی افزود: ان شاءالله مردم در دورم دوم هم حضور پرشور داشته و با همان دقتی که در دور اول داشتند، در دور دوم هم نمایندگان خود را انتخاب کنند. البته این بار انتخاب راحت‌تر هست زیرا تعداد داوطلبان کمتر از دور اول است. هرچه نماینده آرای بالاتری داشته باشد، پشتوانه بهتری برای پیگیری مطالبات مردم دارد بنابراین حضور مردم در انتخابات و رای بالا به داوطلبان اهمیت زیادی دارد.

قیصری همچنین خاطرنشان کرد: بیشتر داوطلبان انتخاب شده در مرحله اول انتخابات مجلس شورای اسلامی، تفکر اصولگرایی دارند اما ۴۵ نفر باقیمانده هم نقش مهمی در انتخاب رویکردهای مجلس دارند و این انتخاب را باید بر عهده مردم گذاشت.

وی با اشاره به نقش نمایندگان خانم در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: حضور بانوان در دور دوم خیلی موثر است. متاسفانه در دور اول هیچ خانمی موفق نشد به مجلس راه یابد که برای شهری مثل تهران حضور نمایندگان خانم مهم است؛ زیرا آنها می‌توانند نظام مسائل زنان را دنبال کرده و حل کنند. البته شاید نماینده آقای شایسته هم بتواند مشکلات بانوان را بهتر عمل کند و اصل بر شایسته‌سالاری است. خانم‌ها وقتی وارد مجلس می‌شوند به کمیسیون تخصصی خود می‌روند و عضو فراکسیون زنان هم می‌شوند و این یک قانون نانوشته است. به هر حال در فراکسیون زنان نمایندگان خانم خیلی می‌توانند تاثیرگذار باشند.

دیگر خبرها

  • این ۳۵ نماینده مجلس باعث تعطیلی مجلس شدند
  • این ۳۵ نماینده مجلس باعث تعطیلی مجلس شدند +اسامی
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد
  • ببینید | سرکار گذاشتن مردم توسط دولت رئیسی به روایت یک نماینده مجلس
  • شوراها به جایگاه واقعی خود نرسیده‌اند
  • نماینده مجلس: طرح هادی از تخلف ساخت وساز در روستاهای البرز می کاهد
  • سندرم تراکم،بلای جان کلانشهرها/ ضرورت تغییرالگوی ساخت مسکن از آپارتمان‌های ‌انبوه به خانه‌های یک طبقه حیاط‌دار
  • ‌ ۵ کیلومتر از آزادراه زنجان_ قزوین‌ آسفالت شد
  • عملیات «وعده صادق» ابهت پوشالی و شکستنی اسراییل را اثبات کرد
  • نماینده مردم زنجان : دولت جدیت لازم برای استفاده از افراد توانمند را نداشت/ مجلس در انتسابات تاثیر منفی گذاشت/ چالش‌هایمان بیشتر خواهد شد