Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان گرگان - چندسالی است که در اسکله بندرترکمن هیچ پیشرفتی رخ نداده و از ظرفیت آن به گونه شایسته‌ای بهره برداری نشده است.

تعدادی از شهروندان این شهرستان در تماس با باشگاه خبرنگاران جوان از مغفول ماندن ظرفیت‌های این اسکله گلایه کردند و از مسئولان خواستند نسبت به رونق این مکان اهتمام داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



قاضی لرشهردار ترکمن در این باره گفت: قصه رشد نیافتن اسکله قصه‌ای طولانی با مشکلات حقوقی فراوان است.

قاضی لر گفت: در سال ۸۵ طی قراردادی ۱۵ هکتار از اراضی اسکله به سازمان گردشگری و بخش خصوصی واگذار شد تا شهر بندرترکمن تبدیل به کیش دیگری شود، اما آن طور که فکر می‌کردیم نشد و مشکلات شرکت خصوصی با شهرداری موجب شد این طرح معطل باقی بماند.

قاضی لر می‌گوید: به عنوان مسئول مدیریت شهری به دنبال تعیین و تکلیف قراردادی هستم که بسته شده تا تکلیف افرادی که در این اسکله مستقر هستند و قرارداد اجاره آن‌ها منقضی شده است مشخص شود.

او گفت: بازاریان قدیمی که در این اسکله مستقر هستند بانی توسعه این شهربودند، اما امروز به دلیل مشکلاتی که بخش خصوصی با شهرداری دارد موجب شده این اسکله رونقی نداشته باشد.

شهردار ترکمن می‌گوید: ما در شهرستان ظرفیت‌هایی نظیر اسکله و جزیره آشوراده داریم، اما در بحث زیرساخت و شرایط و بستر‌هایی که یک توریست نیاز دارد حداقل‌ها را نداریم.

او گفت: به دنبال حل مشکلات مربوط به اسکله هستیم تا توسعه شهرستان رقم بخورد.

قاضی لر گفت: برای حل مشکلات مربوط به اسکله نمی‌توان زمان تعیین کرد و ما امید داریم با ورود استانداری مشکلات مربوط به آن حل شود.

بندر ترکمن در غرب جلگه وسیع گرگان در سواحل شرقی دریای خزر و خلیج گرگان قرار دارد. از جنوب به کردکوی، از جنوب غربی به بندرگز، از غرب به خلیج آرام و ساکن دریای خزر و شبه جزیره میانکاله و درشمال به گمیشان محدود است.

انتهای پیام/ق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اسکله بندرترکمن گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۳۵۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش وحدت و همدلی با برگزاری جشنواره اقوام در بندرترکمن

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان جشنواره وحدت و همدلی اقوام با حضور مهمانانی از کشورهای قزاقستان و ترکمنستان و مسئولین کشوری و استانی، عصر دیروز چهارشنبه پنجم اردیبهشت ۱۴۰۳ در میدان مختومقلی بندرترکمن برگزار شد.

برپایی نمایشگاه صنایع دستی ، اجرای موسیقی و جشنواره غذاهای محلی از جمله برنامه های این جشنواره بود.

حدود یک هزار نفر در این جشنواره حضور داشتند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حل مشکلات حقوقی بیش از ۳هزار مددجوی البرزی
  • رسیدگی به مشکلات حقوقی ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان
  • نمایش وحدت و همدلی با برگزاری جشنواره اقوام در بندرترکمن
  • تدوین سند چشم‌انداز توسعه حمل‌ونقل استان گلستان
  • حل مشکلات حقوقی ۳ هزار مددجوی استان البرز از طریق مشاوره
  • مشکلات اتحادیه عطاران و سقط فروشان بررسی شد
  • دردهای سمت چپ سر نشانه چیست؟
  • توسعه میادین نفت و گاز به سرمایه‌گذاری خارجی نیاز دارد
  • بسترسازی برای مشارکت بخش خصوصی در ایجاد پایگاه‌های بزرگ‌داده
  • کل مشکلات مربوط به مالکیت استقلال و پرسپولیس امروز حل خواهد شد