Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: تا اواخر سال آینده اجرای پروژه‌های راه‌سازی ۱۰۰ کیلومتر بزرگراه در استان اردبیل بهره‌برداری می‌شود که به همین منظور درصدد هستیم تا پنج سال آینده ۳۰۰ کیلومتر بزرگراه در استان اجرا شود. - اخبار استانها -

محبوب حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیلاظهار داشت: طرح اقدام ملی مسکن در استان اردبیل با هدف تکمیل هر چه سریع‌تر واحدها جزو اولویت‌های اساسی است که در این زمینه تمهیدات لازم در این زمینه به عمل آمده که امیدواریم تکمیل و واگذاری مساکن طرح اقدام ملی را تا دو سال آینده به اتمام رسانده و شاهد تحقق اهداف مورد نظر در این زمینه باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: اجرای طرح جهش تولید و اقدام ملی ساخت مسکن در استان با اولویت تکمیل و واگذاری مساکن در حال اجراست که به همین منظور 5 هزار واحدهای مسکن در مناطق مختلف استان در حال اجراست که در این زمینه یک هزار و 500 واحد در شهرهای مختلف استان در حال ساخت است که به همین منظور تامین زیرساخت‌ها و زمین رایگان برای رسیدن به پیشرفت فیزیکی مناسب مبنای کار است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: ارائه تسهیلات بانکی به پروژه‌های استان از اهم مواردی است که با هدف ساخت و تحویل واحدهای مسکن مبنای کار قرار گرفته که به همین منظور تامین زمین برای اجرای پروژه‌ها با هدف عملیاتی‌سازی آن‌ها مبنای کار قرار گرفته و امیدواریم با حل مشکلات تامین زمین و حمایت‌های همه‌جانبه اجرای این طرح را با جدیت خوبی ادامه دهیم.

حیدری اظهار کرد: پیمانکاران همکاری‌های خوبی در اجرای عملیات ساخت پروژه‌ها دارند که به همین منظور با تدابیر اساسی در راستای تامین زمین مورد نیاز اقدامات خوبی انجام یافته و با تدابیر اتخاذ شده زمین مورد نیاز برای طرح جهش تولید مسکن در استان اردبیل با اولویت خوبی در حال اجراست.

وی تصریح کرد: تا 2 سال آینده عملیات اجرایی پروژه اقدام ملی مسکن شروع می‌شود تا زمینه تحویل واحدها به متقاضیان فراهم شود که این موضوع به عنوان اولویت اساسی و مهم مطرح است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از تخصیص 365 میلیارد تومان اعتبار به حوزه راه و شهرسازی گفت: 680 میلیارد تومان اعتبار عمرانی برای تامین زیرساخت‌ها در نظر گرفته شده است که این اعتبارات در توسعه بزرگراه‌ها، راه‌آهن و احداث بیمارستان نجف‌زاده اردبیل در این زمینه مبنای کار قرار گرفته است.

واژگونی مرگبار تریلر حامل خودروهای صفر در بزرگراه آزادگان+فیلم و تصاویرزیرگذر عابرپیاده بزرگراه جناح آماده افتتاح شد20 پروژه بزرگراهی نیمه تمام در استان فارس وجود دارد

حیدری ادامه داد: تمامی بزرگراه‌های استان در حال اجراست و تا آخر فروردین سال آینده تلاش بر این است تا 50 کیلومتر بزرگراه در استان اردبیل بهره‌برداری می‌شود که در این زمینه تکمیل و بهره‌برداری 50 کیلومتر را تا آبان ماه سال آینده فراهم می‌کنیم که این موضوع به عنوان اولویت اساسی مطرح است و به همین منظور نیازمند 12 هزار میلیارد تومان برای توسعه بزرگراه‌ها هستیم.

وی اظهار کرد: تا اواخر سال آینده اجرای پروژه‌های راه‌سازی 100 کیلومتر بزرگراه در استان اردبیل بهره‌برداری می‌شود که به همین منظور درصدد هستیم تا پنج سال آینده 300 کیلومتر بزرگراه در استان اجرا شود که به همین منظور 270 میلیارد تومان صرف توسعه بزرگراه‌های استان می‌شود.

انتهای پیام/137/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان اردبیل بهره برداری می شود کیلومتر بزرگراه در استان همین منظور میلیارد تومان حال اجراست راه و شهرسازی بزرگراه ها اقدام ملی مبنای کار سال آینده پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۳۵۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری خط دوم کارخانه سیمان رزن در سال آینده

ایسنا/همدان فرماندار رزن از افتتاح و بهره‌برداری خط دوم کارخانه سیمان این شهرستان در سال آینده خبر داد.

علی‌اصغر غفاری‌آثار در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: عملیات عمرانی و ساختمانی این کارخانه به اتمام رسیده و با پیشرفت فیزیکی ۵۲ درصدی خط دوم این کارخانه در حال ساخت، نصب و راه‌اندازی ماشین‌آلات است.

وی با بیان اینکه براساس پیش‌بینی تا سال آینده استارت کوره خط دوم کارخانه خواهد خورد، تصریح کرد: ۹۸ درصد قطعات و ماشین‌آلات این کارخانه ساخت کشور است و با راه‌اندازی خط دوم این کارخانه ۲۰۰ نفر نیروی کار متخصص بکارگیری خواهند شد.

غفاری‌آثار خاطرنشان کرد: به دنبال حمایت از واحدهای تولیدی و بنگاه‌های اقتصادی بوده و هستیم و تلاشمان رفع مشکلات سرمایه‌گذاران به منظور توسعه شهرستان است و انتظار است در جذب و بکارگیری کارگران و پرسنل از نیروهای بومی شهرستان استفاده شود.

وی مطرح کرد: در سفر ریاست جمهوری به استان تسهیلات اعطایی خوبی برای بنگاه‌های اقتصادی تعریف شد اما متأسفانه برخی بانک‌ها در پرداخت تسهیلات کوتاهی کرده‌اند که هماهنگی نماینده منتخب پیگیر پرداخت تسهیلات به بنگاه‌های اقتصادی شهرستان هستیم ضمن اینکه جذب ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات جدید بانکی را نیز در دستور کار قرار داده‌ایم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بهره برداری از ۱۰۰ واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال
  • بهره برداری از یکصد واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال
  • ۳۰ کیلومتراز محور ترانزیتی خوی به رازی آماده بهره برداری شد
  • پلمب ۱۲ مورد وسیله بازی در شهربازی‌های اردبیل
  • ۱۲ وسیله بازی در شهربازی‌های اردبیل پلمب شد
  • بهره برداری از قطار اردبیل- میانه در نیمه اول سال جاری
  • بازدید تعدادی ازمعتمدان وریش سفیدان ازطرحهای بزرگراهی درسیستان وبلوچستان
  • خط انتقال آبرسانی دیلم تیرماه به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره‌برداری خط دوم کارخانه سیمان رزن در سال آینده
  • راه آهن اردبیل امسال به بهره برداری می رسد