Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین افشاری عصر سه شنبه در کارگروه ترافیک و حمل و نقل شهرستان تویسرکان به کاهش ۳۰ درصدی تصادفات در ۱۱ ماه گذشته اشاره کرد و گفت: تا بیستم اسفندماه باید دو دوربین ثبت تخلفات شهرستان تویسرکان وارد فاز عملیاتی و اجرایی شود.

وی با بیان اینکه طبق قول شهردار، سیستم پایش تصویری تویسرکان در شب چهارشنبه سوری باید عملیاتی می‌شود، عنوان کرد: ساختمان پلیس راه نیز احداث و مقر پلیس راهی نیز به جهت کنترل سطح راه‌ها ایجاد خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست فرمانداری تویسرکان از خدمات نامطلوب اینترنت و اختلالات تلفن همراه نیز گلایه کرد و افزود: این موضوع باید پیگیری شود چراکه خدمات کم کیفیت و هزینه‌هایی که از مردم گرفته می‌شود، بالا است.

افشاری ادامه داد: مشکل پارکینگ یک شبه ایجاد نمی‌شود، روند ساخت و سازها در تویسرکان به گونه‌ای بوده که بسیاری از ساخت و سازها با حذف پارکینگ انجام شده اما حال رویکرد باید به سمتی رود که شاهد حذف پارکینگ‌ها نباشیم.

این مسئول با تصریح بر اینکه در معابر مرکزی شهر که عمدتاً خدماتی و تجاری است، هیچ پارکینگ پیش بینی نشده است، اضافه کرد: بر اساس ضوابط شهرسازی برای هر واحد تجاری باید دو پارکینگ تعبیه شود که در تویسرکان به آن توجه نشده و حال باید این رویکرد را شروع کنیم.

وی خاطرنشان کرد: معابر اصلی شهر توسط بسیاری از مغازه داران گرفته شده اند، باید هزینه‌های مربوطه در این زمینه پرداخت و در معابر اصلی زمان توقف تعیین شود.

افشاری با اشاره به نزدیکی به پایان سال نیز تاکید کرد: شهرداری‌های شهرستان از ۲۰ اسفند تا ۲۰ فروردین اجازه کنده کاری به کسی ندهند، اگر جایی هم کنده کاری شده تا ۲۰ اسفند تمام شود.

سرپرست فرمانداری تویسرکان با تاکید بر اینکه شهرداری برای احداث یک پارکینگ بزرگ در هسته مرکزی شهر برنامه ریزی کند، اضافه کرد: محلی برای استقرار وانت‌های میوه فروشی توسط شهرداری در نظر گرفته و تصویب و مقدمات نیز فراهم شد بدین ترتیب، با هماهنگی دادستان و نیروی انتظامی در آنجا مستقر شوند.

افشاری در خصوص وضعیت کاری آژانس‌های درون شهری نیز گفت: نیازسنجی‌ها برای ارائه مجوز آژانس در سرکان بررسی شود.
وی در پایان با اشاره به اینکه سه راهی فرسفج تصادف خیز است، به اقدامات صورت گرفته در این زمینه پرداخت.

کد خبر 5431367

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری تویسرکان حسین افشاری تویسرکان ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه خطبه های نماز جمعه آمار کرونا شیوع کرونا بارش برف تبریز واکسن کرونا بارش باران گرگان سنندج اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز عکس استانها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۳۵۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) آب‌گرفتگی پارکینگ و کارخانه مدیران خودرو در بم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   منبع: باشگاه خبرنگاران

دیگر خبرها

  • گرامیداشت یاد شهدای معلم و مدافع حرم تویسرکان
  • احتمال ریزش سنگ‌ریزه در محور گنجنامه‌-تویسرکان
  • خطر ریزش‌سنگ در محور گنجنامه - تویسرکان
  • خطر ریزش‌سنگ در محور گنجنامه- تویسرکان
  • محور فرعی و کوهستانی گنجنامه تویسرکان بازگشایی شد
  • آب‌گرفتگی پارکینگ و کارخانه مدیران خودرو در بم
  • (ویدیو) آب‌گرفتگی پارکینگ و کارخانه مدیران خودرو در بم
  • جاده گنجنامه-تویسرکان بازگشایی شد
  • بازگشایی محور فرعی و کوهستانی گنجنامه- تویسرکان
  • افتتاح چند طرح بهداشتی در تویسرکان و کبودراهنگ