Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان  آبادان _ سرهنگ نجم الدین سهرابی، فرمانده انتظامی خرمشهر گفت: ماموران پلیس آگاهی خرمشهر با کار اطلاعاتی سه سارق سابقه دار و حرفه‌ای سیم وکابل برق را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی در عملیاتی غافلگیرانه آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

او از اعتراف متهمان دستگیرشده به هشت فقره سرقت در بازجویی‌های پلیس خبر داد و گفت: پس از تشکیل پرونده علیه سارقان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ مظفری گفت: پس از وقوع چند فقره سرقت سیم برق در شهرستان خرمشهر، بلافاصله شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی خرمشهر از دستگیری هشت سارق حرفه‌ای و کشف ۲۶ فقره انواع سرقت در چند عملیات تخصصی در این شهرستان نیز خبر داد.

او گفت: این متهمان به سرقت‌هایی مانند منزل، سیم برق، اماکن خصوصی و سایر عناوین در سطح شهرستان خرمشهر اعتراف کردند و در نهایت تحویل مراجع قضایی شدند.

این مقام انتظامی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی و مجرمانه توسط افراد فرصت طلب و قانون گریز، موضوع را در به سرعت از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

انتهای پیام / ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس خرمشهر دستگیری سارق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۳۵۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب پابند الکترونیک برپای ۳۰۰ سارق در غرب تهران

جانشین فرمانده انتظامی غرب استان تهران از اجرای طرح پایش سارقان سابقه دار در این محدوده خبر داد و اعلام کرد که برپای ۳۰۰ نفر از سارقان سابقه‌دار، پابند الکترونیک نصب شده است.

 به گزارش ایسنا، سردار مهدی کرمی با اشاره به اجرای طرح پایش و کنترل سارقان دارای سابقه محکومیت بالای چهار فقره سرقت در فرماندهی انتظامی غرب استان تهران از اسفندماه سال ۱۴۰۲ اظهارکرد: اجرای طرح پایش سارقین سابقه دار به صورت جدی در فرماندهی انتظامی غرب استان تهران و شهرستان های تابعه آن وارد فاز عملیاتی شده و در جریان اجرای این طرح تاکنون برپای تعداد ۳۰۰ نفر از سارقان سابقه دار، پابند الکترونیکی نصب شده است.

وی ادامه داد: از زمان اجرای طرح مذکور در انتظامی غرب استان تهران شاهد کاهش ۱۲ درصدی وقوع سرقت در غرب استان تهران بودیم.

کرمی تصریح کرد: با تداوم اجرای طرح پایش و کنترل سارقان دارای سابقه محکومیت بالای چهار فقره سرقت، کنترل لحظه‌ای سارقان سابقه‌دار و حرفه‌ای در دستورکار پلیس قرار گرفته و از اثرات مطلوب آن می‌توان به افزایش ۴۸ درصدی نسبت کشف به وقوع سرقت‌ها در فروردین ماه سال ۱۴۰۳ اشاره کرد.

به گفته جانشین فرمانده انتظامی غرب استان تهران شناخت پاتوق‌های اجتماع سارقان، پیشگیری از وقوع سرقت‌های باندی توسط سارقان از مزایای مهم اجرای طرح پایش و کنترل سارقان دارای سابقه است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • بازداشت پنج سارق حرفه ای در خرمشهر
  • دستگیری ۵ سارق در خرمشهر
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • نصب پابند الکترونیک برپای ۳۰۰ سارق در غرب تهران
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در طرح «امنیت محله محور» در اسفراین
  • دستگیری ۳ سارق با ۷ فقره سرقت در یزد
  • سارقان اماکن در دام پلیس لنگرود
  • سارقان مسلح احشام در دام پلیس آبادان
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان دستگیر شد