Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، روز گذشته باشگاه سپاهان اعلام کرد که در جلسات هماهنگی با AFC، کشور عربستان به عنوان میزبان هر پنج گروه لیگ قهرمانان ۲۰۲۲ آسیا شده است.

با این حال روزنامه «الشرق الاوسط» عربستان امروز خبر داد که کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا هفته جاری هویت کشورهای میزبان گروه‌های غرب قاره برای مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را اعلام می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روزنامه نوشت: «انتظار می‌رود عربستان برجسته‌ترین نامزد میزبانی مسابقات در ریاض، جده، دمام و القصیم باشد.»

به گفته منابع خبری الشرق الاوسط، ممکن است کشور امارات هم درخواست میزبانی یک گروه را ارائه بدهد در حالی که قطر موضع خود را در این زمینه اعلام نکرده است. این موضوع در مورد باشگاه‌های ایران و ازبکستان هم صدق می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، در پی حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان ۲۰۲۲ آسیا، سپاهان و فولاد دو نماینده ایران در این رقابت‌ها خواهند بود.

سپاهان پیش از این عنوان کرده بود که برای میزبانی مسابقات در دو شهر اصفهان و مشهد درخواستش را به AFC ارائه کرده اما با این درخواست مخالفت شده است.

کد خبر 5431401 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال سپاهان اصفهان لیگ قهرمانان فوتبال آسیا کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال فولاد خوزستان حذف استقلال و پرسپولیس تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران تیم ملی فوتبال ایران والیبال تکواندو لیگ برتر والیبال کشتی فرنگی مارک ویلموتس کشتی آزاد تیم فوتبال سپاهان اصفهان شهاب الدین عزیزی خادم فدراسیون فوتبال لیگ قهرمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۳۵۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان و تراکتور محکوم به پیروزی برابر استقلال و پرسپولیس

به گزارش خبرنگار مهر، لیگ برتر فوتبال به هفته‌های پایانی خود نزدیک می‌شود و تیم‌های بالای جدولی و پایین جدولی رقابت شدید با یکدیگری برای کسب عنوان قهرمانی و بقا در لیگ برتر دارند. استقلال تهران و پرسپولیس به ترتیب با ۵۳ و ۵۲ امتیاز در رده‌های اول و دوم جدول قرار دارند و پس از این دو تیم، سپاهان و تراکتور به ترتیب با ۴۵ و ۴۰ امتیاز در رده‌های سوم و چهارم قرار گرفته‌اند.

رقابت‌های باشگاهی در آسیا از فصل آینده با فرمتی جدید آغاز به کار می‌کند و دیگر لیگ قهرمانان آسیا نخواهیم داشت و به جای آن دو تورنمنت لیگ نخبگان آسیا و لیگ قهرمانان آسیا ۲ برگزار می‌شود.

با توجه به عملکرد نمایندگان ایران در آخرین فصل از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، سهمیه کشورمان در لیگ نخبگان، یک صعود مستقیم و یک صعود به پلی‌آف خواهد بود و در لیگ قهرمانان آسیا ۲ نیز یک صعود مستقیم داریم. بنابراین ایران در مجموع برای فصل آینده رقابت‌های آسیایی ۲+۱ سهمیه خواهد داشت و این بدان معناست که قهرمان لیگ برتر و جام حذفی به همراه تیم دوم لیگ می‌توانند در رقابت‌های آسیایی سال آینده شرکت کنند و تیم سوم لیگ جایی در آسیا نخواهد داشت.

سپاهان در فاصله ۶ هفته تا پایان مسابقات با پرسپولیس که در رده دوم قرار دارد، اختلاف ۷ امتیازی دارد و تراکتور نیز ۱۲ امتیاز از سرخ‌پوشان پایتخت کمتر دارد؛ سپاهان به مراتب کار راحت تری نسبت به تراکتور برای رسیدن به جایگاه دوم جدول دارد و از آنجا که یک بازی رو در رو نیز با سرخ‌ها دارد، پیروزی در این بازی می‌تواند شاگردان «ژوزه مورایس» را به کسب سهمیه آسیایی نزدیک کند.

کد خبر 6090510

دیگر خبرها

  • همدان میزبان چهارمین اردوی تیم ملی هاکی سالنی آقایان 
  • سپاهان و تراکتور محکوم به پیروزی برابر استقلال و پرسپولیس
  • ممنوعیت میزبانی سپاهان و گل‌گهر با 2 احتمال
  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است
  • تاج: میزبانی تایلند عالی بود
  • ارشیا مصدقی در ماده پرش با نیزه ششم شد
  • سهمیه ایران در لیگ نخبگان آسیا؛ نیم تیم کمتر از عربستان!
  • سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد
  • سهمیه ایران در مسابقات باشگاهی آسیا مشخص شد
  • انگیزه سرمربی الهلال: فرصت جدید برای موفقیت!