Web Analytics Made Easy - Statcounter

دو تیم باشگاهی استان در رده سنی جوانان لیگ فوتسال مناطق کشور به مصاف رقبا می روند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ مسابقات لیگ فوتسال مناطق کشور در رده سنی جوانان در حالی از امروز به میزبانی ورامین آغاز می شود که  در این رقابت ها دو تیم از استان به مصاف رقبا می روند.

تیم های علم و ادب الوند و باتیس البرز دو تیم باشگاهی استان هستند که در این مسابقات به مصاف رقبای خود می روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مسابقات نمایندگان استات به مصاف تیم های البرزی مقاومت و فاتح ، فتح مهران ، المپیک کلاردشت  و تیم های ورامینی نام آوران و خیرآباد می روند .

مسابقات رده سنی جوانان لیگ فوتسال مناطق کشور با شرکت هشت تیم به مدت یک هفته به میزبانی ورامین پیگیری می شود .

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا فوتسال رقابت المپیک ورزش و جوانان قزوین مناطق کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۳۵۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصاف سوارکاران مازندران در سواحل بابلسر

در مسابقات سوارکاری استقامت قهرمانی مازندران، گرامیداشت دومین کنگره ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید استان و شهید مدافع امنیت محسن حسین‌نیا، ۲۵ سوارکار از شهر‌های بابل، قائمشهر، فریدونکنار و بابلسر باهم رقابت کردند.

شرکت کنندگان در مسافت‌های ۴۰، ۶۰ و ۸۰ کیلومتر به مصاف هم رفتند که ۱۵ نفر در پایان رقابت‌ها گواهی پیمودن مسیر دریافت کردند.

در ماده ۴۰ کیلومتر، مسلم یوسف نژاد، بهمن اپیکان، مهدی خوشحالی، هانیه مختاری، آریا فیروزیان، صدف مختاری، فاطمه جانمحمدی، مریم ابراهیمی و رامین تقوایی و در ماده ۶۰ کیلومتر امیر داستان پور، صادق باقرنژاد، محمدعلی باید، حمید عهدی نژاد، تینا وهابی و فاطمه زارع، نفراتی بودند که موفق به دریافت گواهی پیمودن مسیر شدند.

آئین اهدای گواهی نفرات برتر با حضور لاغری معاون فرماندار بابلسر، آری مسئول بازرسی اداره کل و جوانان مازندران، احمدپور نایب رئیس شورای شهر بابلسر سیدبشیر جعفری رئیس هیات سوارکاری استان و  ملک تبار رئیس اداره ورزش و جوانان بابلسر برگزار شد و از خانواده معظم شهید مدافع وطن سید محسن حسین‌نیا نیز تقدیر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • پیروزی فوتسالیست‌های قم برابر فولاد هرمزگان
  • راه‌یابی دو بانوی تیرانداز مازندرانی به فینال مسابقات کشور
  • مصاف نماینده فوتسال قم و هرمزگان در لیگ دسته یک
  • حذف پنج نماینده دیگر ایران در بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا
  • باخت تیم جوانان زاگرس مهاباد در مرحله دوم مسابقات فوتبال
  • استقبال سبزواری‌ها از علی اکرمی فوتسالیست تیم ملی
  • ثبت رکورد تاریخی ورزشکاران قزوینی در مسابقات المپیک
  • مصاف سوارکاران مازندران در سواحل بابلسر
  • اخبار ورزشی دوازدهم اردیبهشت استان قزوین
  • حضور ورزشکاران استان در تیم های ملی