Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، به منظور تقدیر از همکاری اساتید و مسئولان دانشکده گردشگری دانشگاه کربلا به دلیل همکاری با هئیت اجرایی کنفرانس کرامت انسانی در گفتمان حسینی،  رئیس کمیته فرهنگی وآموزشی اربعین به همراه حجه الاسلام دکتر ضیاء الصافی و دکتر محمد جمال الطیفی از اعضای هئیت اجرایی کنفرانس با حضور در دانشکده گردشگری دانشگاه کربلا از زحمات رئیس و مسئولان و اعضای هیئت علمی دانشکده بابت همکاری و مشارکت صمیمانه شان در  مراحل مقدماتی برگزاری این کنفرانس قدردانی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



همچنین از رئیس و هئیت رئیسه دانشکده  جهت شرکت در  کنفرانس که قرار است در ۲۳و ۲۴ اسفند در دانشگاه اهل البیت علیهم السلام برگزار شود دعوت به عمل آوردند.

دکتر  مکی الربیعی رئیس دانشکده گردشگری هم با قدردانی از حضور آقای احمدی، همکاری با کمیته فرهنگی و مسائل اربعین را باعث مباهات و افتخار دانست و  از تلاش های کمیته فرهنگی در ایجاد تعامل سازنده و موثر بین اساتید دانشگاه‌ها و مراکز علمي عراق و ایران قدر دانی کرد.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین دانشگاه کربلا دانشکده گردشگری کمیته فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۳۵۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک دانشگاه آزادی عضو کمیته اجرایی کنفرانس بین‌المللی پرتغال شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، حامد علیپور بنائی دانشیار گروه مهندسی الکترونیک دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز برای دومین سال متوالی به‌عنوان عضو کمیته برگزاری سیزدهمین کنفرانس بین‌المللی فوتونیک، اپتیک و لیزر در شهر پورتو کشور پرتغال در سال ۲۰۲۵ با عنوان کنفرانس PHOTOPTICS ۲۰۲۵ انتخاب شد.

علیپور بنائی اکنون معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز و تنها ایرانی کمیته اجرایی در کنفرانس بین‌المللی پرتغال است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شهرداری ایروان مایل به همکاری با اصفهان در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی است
  • افتتاح نخستین دانشکده علوم خانواده ایران در دانشگاه تهران
  • افتتاح اولین دانشکده علوم خانواده ایران در دانشگاه تهران
  • ۱۲ حکم رئیس دانشگاه تهران برای بزرگداشت سنت دانشگاهی ایران صادر شد
  • برپایی ۱۷۰ موکب از استان اصفهان در عراق برای زائران اربعین
  • نشست هم افزایی مسئولان کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین برگزار شد
  • نشست هم افزایی مسوولان کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین برگزار شد
  • نشست هم افزایی مسئولان کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین 
  • یک دانشگاه آزادی عضو کمیته اجرایی کنفرانس بین‌المللی پرتغال شد
  • نشست هم‌افزایی مسئولان کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین