Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-02@12:45:48 GMT

جشنواره مد و لباس فجر، اردیبهشت ۱۴۰۱ برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۳۵۶۰۷

جشنواره مد و لباس فجر، اردیبهشت ۱۴۰۱ برگزار می‌شود

دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور از برگزاری یازدهمین جشنواره مد و لباس فجر خبر داد و گفت: این جشنواره در اردیبهشت سال ۱۴۰۱ با تاکید بر حوزه لباس اجتماعی در بیش از ۱۲ رشته و ۳ بخش رقابتی، غیر رقابتی و علمی برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدمجید امامی با اشاره به جزئیات برگزاری یازدهمین جشنواره مدولباس فجر، اظهار داشت: به دلیل عدم توازن شرایط ماه بهمن با مقوله ها و متغیرهای نظام مد و لباس در کشور مقرر شد این جشنواره در اردیبهشت سال آینده با تاکید بر حوزه لباس اجتماعی در بیش از ۱۲ رشته و ۳ بخش رقابتی، غیر رقابتی و علمی برگزار می شود که مقدمه خوبی برای تحولات لباس در فصل گرم سال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور با تاکید بر اینکه این جشنواره باید خط‌کش و شاقول تحرک فرهنگی و تمدنی نظام لباس در کشور باشد گفت: بخش علمی جشنواره مد و لباس شامل همایش علمی پژوهشی و سبک پوشش ایرانی اسلامی است که برای نخستین بار  به صورت ملی با حضور صاحبنظران حوزه هنری، فنی و اجتماعی لباس برگزار می شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: برگزار می شود جشنواره مد مد و لباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۳۵۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید ایران و پاکستان بر توسعه روابط تجاری



به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مهدی اسلام پناه در این دیدار که در حاشیه نشست اسمیک، برگزار شد با اشاره به امضای موافقتنامه شناسایی متقابل در حوزه استاندارد و ارزیابی انطباق بین دو سازمان که سوم اردیبهشت جاری به امضا رسیده است، تاکید کرد: لازم است برنامه اجرایی برای عملیاتی شدن تفاهمات در اولین فرصت تنظیم و امضا شود.

وی با اشاره به اراده روسای جمهور و مسئولان دو کشور برای ارتقاء همکاری‌ها و افزایش حجم مبادلات تجاری، گفت: در منطقه، صرفا دو جمهوری اسلامی وجود دارد و آن هم جمهوری اسلامی ایران و جمهوری اسلامی پاکستان است و این امر مسئولیت ما را در برادری دینی و مشارکت‌ جدی تر در همکاری‌های دو جانبه بیشتر می‌کند.

نمایندگان پاکستان که در اجلاسیه هیات مدیره اسمیک به عنوان (vice chairman) حضور داشتند، ضمن تاکید بر ارتقای همکاری‌ها در حوزه‌های مختلف استانداردسازی و پذیرش متقابل استانداردهای یکدیگر امضای برنامه اجرائی را اقدامی فوری و ضروری قلمداد کردند.

همچنین طرفین برای همکاری در حوزه حلال نیز مذاکره و به تفاهم رسیدند.

هیات ایرانی که به سرپرستی اسلام پناه در این رویداد شرکت دارد، علاوه بر هیات پاکستانی با سایر هیات‌های شرکت کننده دیدارهای جداگانه ای را با هدف گسترش همکاری‌ها و ارتقا سطح فنی دو طرف برگزار و در این خصوص مذاکراتی نیز انجام شد.

 

 

دیگر خبرها

  • دولت مسائل کشور را با کمک و حمایت از دانشگاهیان حل می‌کند
  • ضرورت استفاده از تکنولوژی هوش مصنوعی در علوم‌ پزشکی
  • تولید فکری رسالت و ماموریت جشنواره علامه حلی است
  • معرفی آثار برتر دهمین جشنواره علامه حلی
  • برگزاری جشنواره‌‎ گل محمدی و آیین گلابگیری در قزوین و بویین زهرا
  • نشست «سواد بصری در مد و لباس» برگزار می‌شود
  • تاکید ایران و پاکستان بر توسعه روابط تجاری
  • جشنواره سراسری اقوام ایران زمین در لرستان برگزار می‌شود
  • همایش علمی تاریخ، فرهنگ و جغرافیای خلیج فارس برگزار شد
  • کنفرانس فیزیک بنیادی ایران ۱۲ اردیبهشت در قم برگزار می‌شود