Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@02:30:01 GMT

کشف ۲۴۷ هزار نخ سیگار قاچاق در عجب‌شیر و مراغه

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۳۵۷۱۶

کشف ۲۴۷ هزار نخ سیگار قاچاق در عجب‌شیر و مراغه

به گزارش ایرنا سرهنگ «رحمان عبدی» فرمانده انتظامی عجب‌شیر روز چهارشنبه از کشف ۲۳۰ هزار نخ سیگار قاچاق به ارزش ۸۰۰ میلیون ریال و همزمان سرهنگ «توحید فارسی»، فرمانده انتظامی مراغه از کشف ۱۷ هزار نخ سیگار به ارزش ۱۳۰ میلیون ریال خبر دادند.

طبق اعلام آنان محموله قاچاق سیگار در عجب‌شیر از یک دستگاه خودرو عبوری پژو و سیگارهای خارجی کشف‌شده در مراغه از یک انبار کشف، و هر یک از این عملیات‌ها به دستگیری یک نفر منجر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این دو نفر پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شدند اما از آنجایی که مبارزه بی‌امان با قاچاق کالا همچنان ادامه دارد، دستگیری آنان باید درس عبرتی برای دیگر سوداگران اقتصادی باشد.

فرماندهان انتظامی هر دو شهرستان از مردم انتظار دارند در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را از طریق شماره تلفن و سامانه پیامکی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

به گزارش ایرنا از پیامدهای گسترش قاچاق کالا می‌توان به ایجاد اشتغال کاذب، ورشکستگی صنایع داخلی، از بین رفتن فرصت‌های شغلی، توسعه قانون‌شکنی، چندنرخی شدن کالا، به خطر افتادن سلامت به دلیل غیراستاندارد و غیربهداشتی بودن برخی کالاهای قاچاق و کاهش درآمدهای دولتی اشاره کرد که در دو دسته افزایش بیکاری و فقر مورد بررسی قرار می‌گیرد.

مواردی که همواره دود آن به چشم مردم می‌رود و شاید به همین دلیل هم پلیس از اقشار مختلف جامعه انتظار همکاری در زمینه مبارزه با قاچاق کالا را دارد.

برچسب‌ها مراغه عجب شیر کالای قاچاق انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مراغه عجب شیر کالای قاچاق مراغه عجب شیر کالای قاچاق انتظامی عجب شیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۳۵۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۴ تن روغن قاچاق

به گزارش صدای ایران از ایسنا،سرهنگ علی اسدالهی امروز (۱۲ اردیبهشت ماه) اظهار کرد: روز گذشته ماموران ایست و بازرسی خمه شهرستان الیگودرز هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور اصفهان - الیگودرز به یک دستگاه کامیون مظنون شدند و آن را متوقف کردند، در بازرسی از این خودرو چهار تن روغن خوراکی قاچاق کشف شد. ارزش این محموله توسط کارشناسان چهار میلیارد ریال برآورد شده است.

وی ادامه داد: در این رابطه، یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

او با تاکید به لزوم برخورد قاطعانه با قاچاق کالا، افزود: قاچاق کالا باعث وارد شدن ضربه به اقتصاد کشور می‌شود.

اسدالهی تاکید کرد: مردم اخبار و اطلاعات خود را در این زمینه از طریق تلفن ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

دیگر خبرها

  • جریمه قاچاقچی سیگار در اردبیل
  • کشف بیش از ۲۷ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هندیجان
  • دستگیری باند قاچاقچیان احشام در دهلران
  • کشف قاچاق سوخت در هندیجان
  • ۵۰۰بوکس سیگار قاچاق در اردبیل کشف شد/جریمه ۴ میلیارد ریالی قاچاقی
  • کشف بیش از ۲۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در هندیجان
  • کشف ۲۵ تن شکر قاچاق در مراغه
  • کشف ۴ تن روغن قاچاق
  • کشف سیگار خارجی قاچاق در مراغه
  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در تبریز