Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس و بانک تجارت در سومین نمایشگاه و همایش تخصصی حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی الحاقیه تفاهمنامه همکاری مبتنی بر افزایش سقف تأمین مالی پروژه‌های پایین دستی تا مبلغ ۲۵۰ هزار میلیارد ریال را منعقد کردند.

مدیران عامل بانک تجارت و هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس همچنین الحاقیه تخصیص تسهیلات به شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج‌فارس را به امضا رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زیست‌بوم تخصصی تامین مالی زنجیره تولید بانک تجارت در خدمت صنعت پتروشیمی

دکتر اخلاقی مدیرعامل بانک تجارت در نشست تخصصی تامین مالی طرح‌ها و پروژه‌های پتروشیمی از طریق سیستم بانکی کشور در سومین نمایشگاه و همایش تخصصی حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی با حضور دکتر محسن رضایی معاون اقتصادی رییس جمهور و دکتر علی‌عسگری مدیرعامل هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس به تشریح برنامه‌ها و سیاست‌های بانک تجارت در حمایت از صنعت نفت و پتروشیمی کشور پرداخت.

دکتر هادی اخلاقی فیض آثار مدیرعامل این بانک سه شنبه سوم اسفند ماه در نشست تخصصی تامین مالی طرح‌ها و پروژه‌های پتروشیمی از طریق سیستم بانکی کشور با بیان اینکه توسعه اقتصادی با توجه به حجم نقدینگی موجود امری بسیار بدیهی و ضروری است گفت: 

این حجم از نقدینگی امکان افزایش بیش از پیش تورم را خواهد شد و ضرورت دارد بر اساس ظرفیت‌های موجود توسعه صنایع مختلف با رویکردهای تهاجمی دنبال شود.

مدیرعامل بانک تجارت با تاکید بر اینکه هنوز فاصله زیادی تا رسیدن به ظرفیت های اصلی و واقعی صنایع مختلف کشور از جمله صنعت پتروشیمی وجود دارد افزود: حضور متخصصین و مهندسین داخلی کشور و رقم خوردن موفقیت‌های صنعت پتروشیمی موجب غرور ملی مردم ایران است و در این مسیر، نظام بانکی به گواه آمار نقش به‌سزایی ایفا کرده و امروز بانک‌تجارت و دیگر بانک ها در زمینه ارائه روش‌های مختلف تامین مالی از جمله گشایش اعتبارات اسنادی ظرفیت‌های فوق‌العاده‌ای را به وجود آورده‌اند.

دکتر اخلاقی یادآورشد: بانک تجارت چه در بخش فنی و تخصصی و چه در حوزه مالی و همچنین در حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان، فراتر از ظرفیت‌های مورد توافق آمادگی همکاری دارد و البته این بانک ظرفیت‌های جدیدی از جمله همکاری در تشکیل صندوق‌های خصوصی را برای فعالان این صنعت فراهم آورده است.

مدیرعامل بانک تجارت با اشاره به اقدامات این بانک در در زمینه تامین مالی زنجیره تولید صنعت پتروشیمی اظهار داشت: بانک تجارت از طریق طراحی زیست‌بوم تخصصی تامین مالی زنجیره تولید برنامه‌های فوق‌العاده ای را برای سال آینده مد نظر دارد که از این طریق تمامی مباحث مربوط به ذینفع واحد در تامین مالی نقدینگی رفع خواهد شد و ضمن توسعه صنعت معظم پتروشیمی همزمان از ایجاد تورم نیز جلوگیری خواهد شد.

دکتر اخلاقی افزود: در خصوص تامین مالی، نگرش ما این است که نمی‌توان موردی و بخشی به قضایا نگریست و اگر بنا باشد ابزاری طراحی شود، باید به صورت فراگیر در اختیار تمامی مجموعه ها قرار گیرد. به همین منظور همکاران من در بانک تجارت در دو بخش پالایشگاه‌ها و پتروشیمی‌ها و نفت تیم‌های تخصصی تدارک دیده‌اند که امیدواریم ظرفیت پیش بینی شده در سال آینده به دو برابر افزایش یابد.

بانک تجارت با برگزاری نشست‌های تخصصی و برپایی غرفه هلدینگ مالی این بانک در سومین نمایشگاه و همایش تخصصی حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی و به تبیین راهکارهای تخصصی مالی و تشریح سیاست‌ها و اقدامات خود در حمایت از صنعت پتروشیمی پرداخت.

نشست تخصصی تامین مالی طرح‌ها و پروژه‌های پتروشیمی از طریق سیستم بانکی کشور در سومین نمایشگاه و همایش تخصصی حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی روز سه شنبه سوم اسفند ماه در سالن همایش های بین المللی خلیج فارس جزیره کیش برگزار شد.

امسال در سومین نمایشگاه و همایش تخصصی حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی حدود ۳۲۱ شرکت توانمند دانش بنیان حضور دارند و ۲۸ پنل و نشست تخصصی برگزار می‌شود.

این نمایشگاه، روزهای دوم تا چهارم اسفندماه در مرکز همایش‌ها و نمایشگاه های بین‌المللی جزیره کیش برگزار می‌شود.

این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند لینک کوتاه لینک کپی شد هادی اخلاقی فیض آثار بانک تجارت (هولدینگ) بانک تجارت هادی اخلاقی فیض آثار علی عسگری پتروشیمی خلیج فارس هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس اخبار مرتبط تفاهمنامه همکاری بانک تجارت و سازمان حفاظت محیط زیست منعقد شد سایت اینترنتی بانک تجارت با نمای جدید رونمایی شد معرفی اعضای هیات مدیره بانک تجارت پرداخت تسهیلات به شاغلین، تا سقف یک میلیارد ریال نگاهی به عملکرد بزرگترین هلدینگ بورسی / خلیج فارس نیازمند «مدیر» است بی‌تجربگی، هزینه‌ ای که از جیب مردم برداشته می‌ شود ارسال نظر

قیمت مسکن صرافی ارز دیجیتال والکس نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۰ آخرین خبر ها سبزپوشی بازار رمزارزها پس از ریزش های چشمگیر تفاهمنامه جدید همکاری بانک تجارت و هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس کارنامه ‌‌تامین مالی بورس انرژی امیرعبداللهیان به وین نمی رود، باقری به تهران باز می گردد پیچیدگی‌‌ های سرمایه‌‌ گذاری غیرمستقیم نفت خام ایران چه قیمتی خورد؟ چه کسانی مبتلا به کووید پنهان کار می شوند؟ اعتراض بورسی‌‌ ها و غیربورسی‌‌ ها به تصویب طرح صیانت پاسکاری دولت و مجلس آرایش نفتی در بورس تهران قیمت خودروهای اس دبلیو ام + جدول قیمت کامل (۴ اسفند ۱۴۰۰) ترافیک سنگین در خیابان های تهران همکاری ایرانسل و شهرداری بندرعباس برای توسعه زیرساخت های شهر هوشمند رشد عجیب جمعیت بی خانمان ها رشته‌ های پزشکی که بیشترین قصور را دارد کدامند؟ بازار مسکن از رکود خارج شد؟ وزیر خارجه عمان به تهران آمد با لحظه‌ ای مواجهیم که آرزو می‌ کردم فرا نرسد بلینکن هم دیدار خود با وزیر خارجه روسیه را لغو کرد کاخ سفید دیدار بایدن و پوتین را تکذیب کرد خطر ابتلا به دیابت با قرار گرفتن زیاد در نور مصنوعی بانک های روسیه هدف اصلی خزانه داری آمریکا چه عواملی موجب تردید مردم برای تزریق واکسن شد؟ نیروهای ذخیره ارتش اوکراین فراخوانده شدند الگوی جدید بانک صادرات ایران برای جهش تامین مالی پتروشیمی ها در ۱۴۰۱ باید درد تحریم‌ ها متوجه روسیه باشد نرخ رسمی ۲۵ ارز کاهش یافت افشای بزرگ ترین آرزو و دلیل حضور تاجیک ها در تهران شاسی بلندهای اقتصادی بازار چند؟ + جدول قیمت کامل (۴ اسفند ۱۴۰۰) ترفندهای امنیتی جالب تلگرام مدارک‌ معافیت امیری در اختیار سازمان لیگ صادرات ایران به روسیه ۶۰ درصد رشد کرد با محصولات وارداتی قطر آشنا شوید جزییات چهارمین روز بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۱؛ جلسه صبح صادرات مواد معدنی از چابهار ۴ برابر شد قیمت خودروهای بایک + جدول قیمت کامل (۴ اسفند ۱۴۰۰) هشدار ورود سامانه بارشی به کشور ارزان ترین خودرو چری چند؟ + جدول قیمت کامل (۴ اسفند ۱۴۰۰) قیمت تلویزیون‌‌ ۳۲ اینچ (جدول) پیام دعوت همکاری از سوی ایران گمانه دستمزد ۴.۵ میلیون تومانی برای سال ۱۴۰۱ گرانی هایی که با قیمت گذاری آمد قیمت آفرهای ویژه تور باکو آذربایجان + جدول قیمت خودروهای جک + جدول قیمت کامل (۴ اسفند ۱۴۰۰) علائم شایع ترین بیماری مزمن تنفسی در کودکان پروبیوتیک ها در تسریع روند بهبود کرونا موثرند همکاری بهمن با مزدا و ایسوزو از سر گرفته می شود + فیلم صفحه اول روزنامه های امروز (۱۴۰۰/۱۲/۰۴) شنیدن پیام های صوتی در واتساپ بدون تیک آبی اصلی ترین علامت حمله قلبی چیست؟ بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی ال جی گوشی اپل، آیفون گوشی آنر DokwxNAm2RGmAAYq(1)-svg حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بانک تجارت علی عسگری پتروشیمی خلیج فارس هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس تخصصی تامین مالی جدول قیمت کامل بانک تجارت بانک تجارت بانک تجارت ۴ اسفند ۱۴۰۰ نشست تخصصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۳۵۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مالک جدید، نام باشگاه فوتبال استقلال را عوض کرد

صنایع پتروشیمی خلیج فارس پسوند «خلیچ فارس» را به نام این باشگاه اضافه می‌کند.

با واگذاری سهام باشگاه استقلال به هلدینگ صنایع پتروشیمی خلیج فارس، کم کم شاهد تغییرات جدید در این باشگاه خواهیم بود.

بنابر روایت ورزش سه، یکی از این تغییرات که پس از جلسه امروز مدیران پتروشیمی خلیج فارس با اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال زمزمه‌های آن مطرح شده، اضافه شدن پسوند خلیج فارس به نام باشگاه استقلال است.

در حالی که همزمان با تکمیل مراحل واگذاری پسوند ایران از نام باشگاه استقلال برداشته شده بود، حالا شنیده‌ها حاکی از آن است که قرار است عبارت خلیج فارس به نام استقلال اضافه شده تا این باشگاه از فصول آینده با نام استقلال خلیج فارس در مسابقات فوتبال داخلی و بین‌المللی شرکت کند.

پیش از این پسوند آبی پوشان، ایران بود و حتی در سامانه کدال و نامه های اداری و رسمی از این تیم به عنوان استقلال ایران یاد می شد که حالا به نظر می رسد باید شاهد تغییر آن به استقلال خلیج فارس باشیم.

دیگر خبرها

  • مالک جدید، نام باشگاه فوتبال استقلال را عوض کرد
  • تیم دوم استقلال زنده می‌شود
  • علی‌عسکری: استقلال گوهری برای هلدینگ خلیج فارس است
  • نماینده مالک جدید در استقلال معرفی شد
  • بازگشت احمد شهریاری به استقلال
  • مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس: تصمیم ما برای حمایت از استقلال جدی است
  • اولین جلسه هیئت مدیره استقلال با هلدینگ خلیج فارس
  • برگزاری نشست‌های تخصصی برای تبادل تجربه بین شرکت‌های ایرانی و خارجی در نمایشگاه نفت
  • واگذاری استقلال به هلدینگ خلیج فارس جفا به مردم محروم منطقه است
  • واگذاری «استقلال» به هلدینگ خلیج فارس با عدل و انصاف سازگار نیست