Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از دستگیری باند ۱۱ نفره اراذل و اوباش و کشف تعدادی سلاح سرد و گرم در کرمان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان ، سرهنگ مهدی پورامینایی در جمع خبرنگاران در ارتباط با اقدامات انجام شده در راستای برخورد با اراذل و اوباش اظهار داشت: امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز نیروی انتظامی بوده و هر کس به هر نحوی که به خواهد در امنیت شهروندان خللی ایجاد کند و با استفاده از سلاح گرم و سرد ایجاد رعب و وحشت کند با برخورد قاطعانه پلیس مواجه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به دستگیری باند اراذل و اوباش در کرمان بیان کرد: این باند چند روز گذشته در یکی از محلات شهر کرمان اقدام به ایجاد رعب و وحشت، شکستن شیشه‌های خودرو و استفاده از سلاح سرد از جمله شمشیر و قمه و سلاح گرم کرده بود که با اشراف اطلاعاتی همکاران ما کمتر از 24 ساعت دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان با بیان اینکه یکی از افراد این باند به یکی از استان‌های همجوار متواری شده بود که با اقدامات انجام شده و اشراف اطلاعاتی همکاران ما موفق به دستگیری این فرد شدند گفت: در این باند 11 نفر از اراذل و اوباشی که سابقه شرارت داشته دستگیر و تعدادی سلاح سرد و گرم و موتورسیکلت‌های سنگین غیرمجاز از این باند کشف و ضبط شده است.

وی با اشاره به اینکه در بحث مقابله با اراذل و اوباش قرارگاهی از سال قبل تشکیل و اقدامات بسیار خوبی در پلیس شهرستان کرمان در این راستا انجام شده عنوان کرد: در این مدت 290 درصد افزایش دستگیری داشتیم.

امحای بیش از 50 تن مواد مخدر در کرمان به روایت تصویربیش از 167 تن انواع مخدر در استان کرمان کشف شدبیش از 50 تن مواد مخدر در کرمان امحا شد

سرهنگ پورامینایی با بیان اینکه دادستان قاضی ویژه‌ای در نظر گرفته شده گفت: پلیس برخورد جدی با این افراد داشته و افراد دستگیر شده تحویل مراجع قضایی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در ایام پایانی سال و عید نوروز افرادی که بازداشت شده و وسایل نقلیه توقیف شده تا پایان تعطیلات نوروز در بازداشت و توقیف می‌ماند افزود: از ابتدای سال تا کنون 10 طرح ویژه برخورد با اراذل و اوباش را در برنامه داشتیم.

انتهای پیام/511/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان کرمان استان کرمان اراذل و اوباش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۳۵۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات دستگیری 4 نفر از چهار نفر از اراذل و اوباش در ارومیه

به گزارش صدای ایران به نقل از ایرنا،روابط عمومی دادگستری آذربایجان غربی، ناصر عتباتی روز جمعه در این خصوص اظهار کرد: طبق دستورات قاطع قضایی دستور تعقیب سریع و بلادرنگ عوامل درگیری به دادستان و نیروی انتظامی صادر و با پیگیری‌های انجام شده چهار نفر از عوامل ایجاد کننده ناامنی و درگیری در شهر ارومیه دستگیر شده و در اختیار مقام فضایی قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: پرونده این افراد و دیگر متهمان این درگیری در سریعترین زمان ممکن و خارج از وقت رسیدگی و مجازات‌های قاطع قانونی برای عاملان صادر خواهد شد.

رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی هشدار داد چنانچه افرادی با انجام اقدامات مشابه، امنیت روانی مردم را به هم بزنند برخورد‌های بازدارنده و پشیمان کننده در انتظار آنها خواهد بود.

عتباتی از خانواده‌ها هم خواست مراقب جوانان خود باشند تا در جمع این اراذل و اوباش و برهم زنندگان امنیت روانی مردم قرار نگیرند.

دیگر خبرها

  • فیلم| لحظه دستگیری ۷نفر از اراذل و اوباش ارومیه
  • دستگیری ۱۱ نفر از اراذل قمه‌کش در ارومیه
  • لحظه دستگیری ۷ نفر از اراذل و اوباش ارومیه
  • (ویدیو) دستگیری ۷نفر از اراذل و اوباش ارومیه
  • دستگیری عامل تیراندازی در فرحزاد
  • دستگیری عامل تیرندازی در منطقه فرحزاد تهران
  • دستگیری عامل تیراندازی در منطقه فرحزاد تهران
  • دستگیری ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • جزییات دستگیری 4 نفر از چهار نفر از اراذل و اوباش در ارومیه
  • دستگیری ۴ نفر از اراذل و اوباش درگیری شب گذشته ارومیه