Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - مجید غلام پور در دیدار با مجید اکبرزاده مدیرکل انتقال خون استان فارس گفت: با توجه به جمعیت شهرستان و استقبال خوبی که مردم از اهدای خون دارند، ارتقای پایگاه ثابت خونگیری به مرکز فرآوری خون ضروری است.

او با تاکید بر توسعه پایگاه انتقال خون گراش با وجود بیمارستان امیرالمومنین علی (ع) به عنوان قطب درمانی جنوب استان فارس به نقش حیاتی انتقال خون در تامین سلامت جامعه اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار گراش فارس گفت: تامین پزشک و کمبود نیروی انسانی متخصص و فنی از دیگر مشکلات جدی این مرکز است.

فرماندار گراش گفت: مردم و خیرین این شهرستان به دلیل حضور ملموس و مشارکت کم نظیر برای ایجاد زیرساخت‌ها در حوزه سلامت امیدوار به توجه ویژه دولت و سازمان‌های متولی برای رفع برخی کمبود‌ها در این بخش هستند.

او گفت: هم اینک با همت خیرین و نیک اندیشان شهرستان و حمایت‌های دانشکده علوم پزشکی گراش ساختمان پایگاه انتقال خون این شهرستان در زمینی به مساحت پنج هزار متر مربع احداث شده است.

غلام پور گفت: رقمی افزون بر ۴۰ میلیارد ریال برای این طرح حوزه سلامت هزینه شده است که در صورت تامین امکانات و تجهیز وسایل مورد نیاز در آینده نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرکل انتقال خون استان فارس هم گفت: به زودی تیم کارشناسی به شهرستان گراش اعزام خواهیم کرد و تامین امکانات مورد نیاز و ارتقای این پایگاه به دلیل حضور و مشارکت مثال زدنی مردم و خیرین منطقه و عزم راسخ مسئولان شهرستان در دستور واولویت قرار خواهد گرفت.

او گفت: هم اینک و به دلیل کمبود شدید در همه گروه‌های خونی از مردم استان درخواست داریم که با مراجعه به پایگاه‌ها و مراکز انتقال خون ما را در تامین گروه‌های خونی یاری دهند.

شهرستان گراش در فاصله حدود ۳۶۰ کیلومتری شیراز واقع است.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرماندار گراش تامین نیازها تجهیز پایگاه انتقال خون انتقال خون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۳۵۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرماندار رفسنجان با اهدای گل به دیدار کارگران سطح شهر رفت

حسین رضایی در این آئین ضمن تبریک روز کارگر با بیان اینکه این سخت کوشان به عنوان پیشانی تولید نقش مهمی در چرخه اقتصاد و تولید کشور دارند، گفت: در دین مبین اسلام نیز به اهمیت کار و کارگر پرداخته شده است.

فرماندار رفسنجان افزود: ما در سطح شهرستان بالغ بر ۶۰ هزار نیروی کارگری بیمه شده تأمین اجتماعی داریم که ۲۰ درصد یعنی عمده آن‌ها در معدن مس سرچشمه فعالیت دارند.

وی تصریح کرد: تولیدات کارگران در رفسنجان در همه حوزه‌ها اعم از کاشی و سرامیک، قطعه ماشین (رینگ آلومینیوم)، مس، پوشاک، دستکش و ملزومات بیمارستانی و ... است.

محمود شریفی رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان نیز در این مراسم با قدردانی از کارگران و تبریک هفته کار و کارگر گفت: محور تحقق شعار سال کارگران سخت کوش واحد‌های صنعتی و تولیدی هستند و رسیدگی به مطالبات قشر را جزو برنامه محوری خود می‌دانیم.

وی با تاکید بر لزوم تکریم و تجلیل از کارگران بیان کرد: تجلیل از کارگران و جامعه کارگری تکریم از تولید و کمک به توسعه اشتغال است.

شریفی حضور کارگران در عرصه تولید را موجب پویایی و نشاط اجتماعی دانست و افزود: به همت کارگران امروزه انقلاب اسلامی ایران در همه بخش‌ها صاحب موفقیت شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • تجهیز بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان هشترود به دستگا‌های جدید
  • فرماندار رفسنجان با اهدای گل به دیدار کارگران سطح شهر رفت
  • تجهیز ۱۰۰ درصدی چاه‌های کشاورزی به کنتور هوشمند
  • امام جمعه فردیس خواستار ارتقای سرانه‌های ورزشی شد
  • دستگاه های اجرایی شهرستان گناوه در اجرای طرح «نور» همکاری کنند
  • افغانستان حقابه را می دهد؟
  • پیش‌بینی ۶۶۹ صندوق در أخذ رأی برای حوزه انتخابیه کرج
  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در آبیک
  • تجهیز چاه‌های کشاورزی خراسان رضوی به پنل خورشیدی
  • استاندار فارس خواستار تسریع نهضت ملی مسکن و حفظ حقوق عامه شد