Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناصر اسکندری روز چهارشنبه در این زمینه افزود: پس از بروز درگیری در یکی از خیابان‌های این شهر بلافاصله عوامکل قضایی و انتظامی وارد صحنه شده و مسببان این حادثه را دستگیر کردند.

وی اضافه کرد: تاکنون 12 نفر در این رابطه دستگیر شده اند و اقدامات در این زمینه همچنان ادانه دارد.

دادستان عمومی و انقلاب پارس‌آباد  در باره علت بروز این درگیری گروهی گفت: پرونده در دست بررسی است و در روزهای آتی در این زمینه اطلاع رسانی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از شب گذشته تصاویری از درگیری تعدادی از شهروندان در پارس آباد مغان در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که در ان دو گروه با چوب نسبت به ضرب و شتم همدیگر اقدام می کنند.

برچسب‌ها نزاع خیابانی پارس آباد مغان دادستانی کل کشور استان اردبیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نزاع خیابانی پارس آباد مغان دادستانی کل کشور نزاع خیابانی پارس آباد مغان دادستانی کل کشور استان اردبیل پارس آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۳۶۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته و زخمی در برخورد مرگبار کامیون با پژو پارس در نزدیکی مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،افسر نگهبان آتش نشانی گفت: تصادف در نزدیکی تپه سلام با یک کشته و یک زخمی رخ داد.
محمدرضا زهانی افزود:ساعت ۱۱:۱۰ دقیقه امروز، برخورد یک دستگاه خودروی پژو پارس و یک دستگاه خودروی سنگین کامیون ۱۰ تن با یکدیگر در جاده فریمان به سمت مشهد به مرکز فرماندهی اعلام شد و بلافاصله همکاران ایستگاه‌های ۹ و ۳۹ به محل اعزام شدند.
وی گفت: این حادثه در نزدیکی تپه سلام رخ داد و طی آن یک آقای ۴۲ ساله که در سمت شاگرد خودروی سواری نشسته بود، فوت شد و راننده خودرو که یک خانم تقریبا ۴۲ ساله بود نیز دچار آسیب دیدگی شد.
افسر نگهبان آتش نشانی مشهد افزود: تیم نجات ایستگاه ۹، فرد مصدوم را رها سازی و تحویل عوامل اورژانس حاضر در صحنه دادند و فرد فوتی نیز تحویل عوامل انتظامی حاضر در محل شد.

دیگر خبرها

  • یک کشته و زخمی در برخورد مرگبار کامیون با پژو پارس در نزدیکی مشهد
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در گچساران
  • حوزه انتخابیه پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز
  • تشکیل کمیته امنیت روانی برای برخورد با شایعه سازان و نشردهندگان اکاذیب در فضای مجازی
  • کشف و ضبط داروی قاچاق و تاریخ گذشته از داروخانه های پارس آباد
  • قتل مسلحانه پزشک ماهشهری؛ کیفرخواست صادر شد
  • کیفرخواست متهم قتل یک پزشک در بندرماهشهر صادر شد
  • مخلان امنیت در مشهد دستگیر شدند
  • عامل قدرت نمایی با سلاح سرد در رفسنجان دستگیر شد
  • ۴ کشته در پی تصادف نیسان و پژو ۴۰۵ در جاده پارس‌آباد