Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا پورمند در گفتگو با خبرنگار مهر و در مورد وضعیت این روزهای استقلال گفت: آبی پوشان تهرانی در حال حاضر بهترین خط دفاع و حمله را در لیگ دارند و نمی‌توان در لیگ داخلی از آنها ایراد گرفت اما اگر این تیم در لیگ قهرمانان حضور داشت و از مرزها خارج می‌شد مشکلاتش مشخص می‌شد. به جز تیم‌های ایرانی، تیم‌های کشورهای دیگر می‌توانند ۷ بازیکن خوب خارجی به خدمت بگیرند که متأسفانه ما در رقابت با آنها همیشه دچار مشکل شده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: استقلال به عنوان تیم اول فوتبال ایران در تمام خطوط ایراد دارد و اشکالاتی در این تیم وجود دارد که باید کادر فنی آن را برطرف کند. اگر چه گفته می‌شود حریفان، این تیم را خوب آنالیز نمی‌کنند ولی بعید می دانم یک تیم همه حریفان را شکست دهد و هیچ کس آنها را آنالیز فنی نکند.

پورمند افزود: در مقابل تراکتور، استقلال میانه میدان را از دست داد اما این آبی پوشان بودند که توانستند در این دیدار به گل دست پیدا کنند. استقلال خط دفاع و گلرهای خوبی دارد که در روند نتیجه گیری تیم تأثیر به سزایی داشته اند.

وی در مورد دیدار روز چهارشنبه استقلال برابر فجر سپاسی شیراز گفت: فجر را به خوبی می‌شناسم. سال‌ها پیش با آنها زندگی می کرده ام البته شرایط الان با گذشته فرق کرده است ولی در این تیم مشکلات مالی وجود دارد. بازیکنان این تیم بیشتر سرباز هستند و تا می‌خواهند به رشد کامل برسند از این تیم جدا شده و به سایر تیم‌ها می‌پیوندند.

کارشناس فوتبال ادامه داد: با توجه به شرایطی که فجر دارد استقلال در مقابل این تیم هم بازی آسانی دارد و هم سخت. فجر بازیکنان با انگیزه‌ای دارد که می‌توانند برای استقلال دردسرساز شوند.
وی در مورد عملکرد حردانی و آمانوف در استقلال گفت: حردانی یک بازیکن شناخته شده است. او باید تلاش بیشتری از خود داشته باشد. می‌تواند بازی به بازی بهتر شده و پا جای پای بزرگان بگذارد به شرط آنکه تمام تمرکزش برای روی تمرین و آمادگی جسمانی باشد.

پورمند در مورد آمانوف هم گفت: وقتی یک بازیکن خارجی به خدمت می‌گیریم یعنی اینکه او باید به مراتب بهتر از بازیکنان داخلی باشد. هم از لحاظ فنی و هم از لحاظ آمادگی جسمانی باید در آینده نزدیک بیشتری از این بازیکن بببینیم تا مشخص شود خرید خوبی بوده است یا خیر.

وی در پایان و در خصوص اتفاقاتی که باعث شده کاپیتان استقلال اجازه تمرین نداشته باشد خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه ما نمی‌دانیم دقیقاً چه اتفاقی بین سرمربی و کاپیتان تیم افتاده است نباید در این خصوص قضاوت کنیم اما اعتقاد دارم با شرایطی که برای استقلال بوجود آمده آرامش، بهترین رمز موفقیت آبی پوشان است.

کد خبر 5430323

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز تیم فوتبال استقلال تهران فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران فوتبال تیم ملی فوتبال ایران لیگ برتر والیبال والیبال تکواندو تیم فوتبال سپاهان اصفهان تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز کشتی فرنگی کشتی آزاد فدراسیون فوتبال یحیی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۳۶۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنج بازیکن مشترک بین استقلال و تراکتور/ انگیزه مطهری برای درخشش

به گزارش خبرنگار مهر، تیم های فوتبال استقلال تهران و تراکتور در هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ برتر باید روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در ورزشگاه یادگار امام رو در روی هم قرار بگیرند.

استقلال با ۵۳ و تراکتور با ۴۰ امتیاز به ترتیب در رده های اول و چهارم جدول قرار دارند و پیروزی در این بازی برای هر دو تیم بسیار مهم و حیاتی خواهد بود. در بین بازیکنان دو تیم سه بازیکن از تراکتور و دو بازیکن از استقلال سابقه پوشیدن پیراهن تیم مقابل را دارند.

در تیم تراکتور، محمد نادری، امیرحسین حسین زاده و امیر ارسلان مطهری سابقه حضور در استقلال را دارند و در تیم استقلال هم پیمان بابایی و میلاد فخرالدینی سابقه عضویت در تراکتور را داشته اند.

مطهری که در نیم فصل و در حالی که مایل به جدایی از استقلال نبود، راهی تراکتور شد و اگر در این بازی به کار گرفته شود می تواند کیفیت خود را به رخ کادر فنی استقلال نشان دهد. البته مطهری از زمان حضور خود در تراکتور یک بازی کامل برای سرخ های تبریزی به میدان نرفته است و در مجموع تنها ۶۸ دقیقه برای این تیم بازی کرده است که نه گل و نه پاس گل داشته است.

این بازی از ساعت ۱۷ و با قضاوت پیام حیدری برگزار می شود.

کد خبر 6092318

دیگر خبرها

  • امیری: امیدوارم تیم لایق‌تر قهرمان لیگ شود/ حساسیت باعث کسل شدن بازی شد
  • طعنه درویش به سپاهان و عالیشاه و نام جدید باشگاه
  • مورایس: تساوی با پرسپولیس فقط به نفع استقلال بود
  • به روز رسانی| نکونام: نیمه اول باید کار را تمام می کردیم/ تراکتور مهره داشت ولی هم و غم ما در این فصل جذب بازیکن بود
  • ۱۱ بازیکن نکونام برای فتح تبریز | امید آبی ها به یک بازیکن
  • آیا استقلال این ملی‌پوش را می‌خواهد؟
  • پنج بازیکن مشترک بین استقلال و تراکتور؛ انگیزه مطهری برای درخشش
  • صدرنشینی استقلال بی دلیل نبوده/ ساختار دفاعی پرسپولیس ایراد دارد
  • پنج بازیکن مشترک بین استقلال و تراکتور/ انگیزه مطهری برای درخشش
  • مهرداد با وزنه سنگین آماده بازی با تراکتور (عکس)