Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر اساس ارزیابی های انجام شده و اعلام گزارش آن از سوی مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، آبفای هرمزگان موفق به کسب بالاترین رتبه در ارزیابی عملکرد تصفیه خانه آب بندرعباس شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از هرمزگان،امین قصمی در تشریح جزئیات کسب این رتبه در ارزیابی های شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور افزود: بر اساس ارزیابی به عمل آمده بر اساس شاخص های عملکرد معتبر و استاندارد، دو تصفیه خانه آب شماره یک و دو بندرعباس موفق به کسب رتبه عالی از سوی ناظران آبفای کشور شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته قصمی ، ارزیابی های اعلام شده بر اساس معیارهای تعریف شده کشوری صورت گرفته که بر اساس آن آبفای هرمزگان به دلیل نحوه بهره برداری از بخش های مختلف تصفیه خانه، استفاده از دانش روز پرسنل تصفیه خانه با حضور در دوره های آموزشی، پایبندی و بکارگیری دستورالعمل های ابلاغی و... موفق به کسب گواهی نامه عملکرد با رتبه عالی شد.

وی با بیان اینکه تصفیه خانه بندرعباس از سال 64 وارد مدار بهره برداری شده است، افزود: با توجه به تغییر استانداردها و و عملکردهای سخت گیرانه تر برای افزایش کیفیت تصفیه خانه ها، آبفای هرمزگان نیز بر اساس پارامترهای تعیین شده گام هایی در این زمینه برداشت که خوشبختانه این قدم ها موثر واقع شد و موفق به کسب این رتبه شدیم.

مدیرعامل آب و فاضلاب هرمزگان همچنین به بازسازی تصفیه خانه آب اشاره کرد و گفت: برای بهبود عملکرد تصفیه آب و همچنین ارتقای کیفیت آن بازسازی تصفیه خانه نیز به عنوان یک اقدام تاثیرگذار به سرانجام رسید که خوشبختانه توانستیم کیفیت آب تصفیه شده را با بازسازی آن ارتقا دهیم.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا آب و فاضلاب شاخص هرمزگان آب و فاضلاب استاندارد دوره های آموزشی شاخص هرمزگان آب و فاضلاب موفق به کسب تصفیه خانه بر اساس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۳۶۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منطقه آزاد ارس در ارزیابی مناطق آزاد کشور در رتبه نخست ایستاد

ایسنا/آذربایجان شرقی در اختتامیه همایش ملی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، سازمان منطقه آزاد ارس در ارزیابی‌ عملکرد سال گذشته به‌عنوان منطقه آزاد برتر شناخته شد.

در اختتامیه همایش ملی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، سازمان منطقه آزاد ارس در ارزیابی‌ عملکرد سال گذشته به‌عنوان منطقه آزاد برتر شناخته شده و مجید کیانی توسط وزرای کشور و امور اقتصاد و دارایی و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی مورد تقدیر قرار گرفت.‌

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد ارس، همچنین در بخش‌های فرهنگی، اجتماعی و گردشگری، ارتقاء اثربخش نظام اداری و مدیریت منابع و موضوعات حقوقی بین سازمان‌ها نیز ارس حائز رتبه برتر شده است.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • کسب رتبه برتر فرمانداری درمیان بر اساس ارزیابی وزارت کشور
  • تصفیه‌خانه آب بشاگرد تابستان امسال آبگیری می‌شود
  • ۴۲ درصد جمعیت شهر قم تحت پوشش شبکه فاضلاب است
  • افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب کارخانه فرآوری کشمش در ملایر
  • بهره برداری از ۲۱ تصفیه خانه در واحد‌های تولیدی استان همدان
  • افزایش چهار برابری دبی تصفیه خانه فاضلاب یزد با ورود روان آب‌ها
  • بهره‌مندی ۳۰۰ خانوار روستای سرپله آبدانان از نعمت آب شرب سالم و پایدار
  • افزوده شدن ظرفیت تصفیه‌خانه‌های فاضلاب فارس
  • بازدید مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد از تصفیه خانه آب شهر میبد
  • منطقه آزاد ارس در ارزیابی مناطق آزاد کشور در رتبه نخست ایستاد