Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-07@09:49:13 GMT

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل گل‌گهر

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۳۶۲۷۹

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل گل‌گهر

 دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و گل گهر سیرجان ساعت ۱۷ امروز در هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال در حالی برگزار می‌شود که رقابت تنگاتنگ مدعیان قهرمانی تقابل یحیی گل محمدی و امیر قلعه نویی را حساس‌تر از همیشه کرده است.

سرخپوشان پایتخت با ۴۱ امتیاز به مصاف تیمی می‌روند که پس از احراز تخلف این باشگاه در جذب بازیکن گابنی با کسر هفت امتیاز روبرو شد تا فعلا با ۲۸ امتیاز برای بهبود جایگاه خود تلاش می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمد گوهری که برای پر کردن جای خالی بوژیدار رادوشوویچ به جمع سرخپوشان در زمستان اضافه شده است همچنان روی نیمکت خواهد نشست تا حامد لک وظیفه حراست از دروازه این تیم را بر عهده بگیرد.

گل محمدی از هماهنگی در خط دفاعی تیمش با وجود کسب چهار پیروزی متوالی چندان راضی نیست. از این رو احتمال بازگشت سید جلال حسینی به ترکیب اصلی این تیم وجود دارد اما اگر گل محمدی همچنان اصرار به نیمکت نشین کردن کاپیتان اصلی تیمش داشته باشد علی نعمتی فرصت حضور در میدان را پیدا می‌کند.

وحدت هنانوف نیز با آنالیزی که نسبت به شیوه بازی‌اش در پرسپولیس انجام شده جایگاه خوبی در ذهن مربیان تیم پیدا کرده است تا فرشاد فرجی تبدیل به گزینه محتمل برای ذخیره شدن در سیرجان شود.

سعید آقایی و رامین رضائیان نیز نمره قبولی به عنوان مدافعان کناری گرفته‌اند تا جایگاه خود را در ترکیب حفظ کنند.

بیشتر بخوانید:

از ماجرای معافیت وحید امیری تا بلاتکلیفی دوستاره استقلال! طارمی هسته‌ای شد/عکس تصویری ناب از ستاره بزرگ استقلال /عکس سیروس قایقران با پیراهن استقلال/عکس

محمد شریفی و رضا اسدی با وجود عملکرد تحسین برانگیز در تمرینات پشت خط کمال کامیابی نیا که در دیدارهای قبلی درخشان بوده است بازی می‌کند. اسدی که در بازی قبلی گل دوم پرسپولیس را نیز به ثمر رساند همچنان نیمکت نشین می‌ماند تا زوج میلاد سرلک و کمال کامیابی نیا در ترکیب باقی بمانند. احسان پهلوان و مهدی ترابی نیز بازیکنان میانی این تیم با میل به نفوذ بیشتر خواهند بود.

مهم‌ترین تغییر پرسپولیس نسبت به هفته‌های گذشته خروج مهدی عبدی از ترکیب این تیم است. سرمربی سرخپوشان علاقه زیادی به شیوه بازی او دارد اما فرصت سوزی عبدی در سه بازی قبلی با درخشش حامد پاکدل به عنوان بازیکن تعویضی همراه بوده است تا مهاجم سرخ‌ها با پیراهن ۴۰ بازی کند.

پاکدل در صورت ادامه روند گلزنی برای پرسپولیس می‌تواند جایگاه ثابتی را در روزهای مصدومیت عیسی آل‌کثیر برای خود دست و پا کند تا اینگونه خیال یحیی گل محمدی را نیز برای گلزنی راحت کرده باشد.

256 251

کد خبر 1605910

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس یحیی گل محمدی باشگاه گل گهر سیرجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۳۶۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب احتمالی سپاهان در مصاف با استقلال

به گزارش "ورزش‌سه"، اگرچه این مربی کروات می‌تواند از دانشگر هم در صورت صلاحدید استفاده کند، چون این بازیکن در آخرین مصاف طلایی‌پوشان که در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس برگزار شد، حضور داشت. 

با این حال انتظار می‌رود که پیام نیازمند پس از بازگشت به ترکیب در مقابل استقلال خوزستان هم کار را از ابتدا در ترکیب اصلی آغاز کند و یک خط جلوتر از او سیاوش یزدانی و هادی محمدی بازی کنند. در چپ و راست خط دفاعی هم مثل همیشه رامین رضائیان و میلاد زکی‌پور بازی خواهند کرد. در خط میانی فرصت بار دیگر به برایان دابو، محمدکریمی و امید نورافکن داده خواهد شد و در نهایت در خط هجومی هم شانس رضا شکاری، فرشاد احمدزاده و شهریار مغانلو برای حضور در ترکیب اصلی بیشتر است. هر چند ممکن است رضا اسدی این توازن را در خط هجومی یا خط میانی با اضافه شدنش به ترکیب بشکند.

با این اوصاف می‌توان ترکیب سپاهان مقابل استقلال خوزستان در دیداری که از ساعت 18:10 دقیقه امشب آغاز می‌شود را به شرح زیر تصور کرد: 
پیام نیازمند، رامین رضائیان، سیاوش یزدانی، هادی محمدی، میلاد زکی‎‌پور، برایان دابو، محمد کریمی، امید نورافکن، فرشاد احمدزاده، رضا شکاری و شهریار مغانلو.

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی سپاهان در مصاف با استقلال
  • تغییرات احتمالی پرسپولیس در صورت غیبت اورونوف
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی با نساجی
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر نساجی؛ ۲ تغییر اوسمار کدام بازیکنان هستند؟
  • بدترین اتفاق برای پرسپولیس در آستانه بازی با نساجی
  • ترکیب احتمالی استقلال برابر ذوب آهن
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل نساجی
  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد در بازی با کریستال پالاس
  • ترکیب احتمالی تیم‌های رم و یوونتوس
  • ترکیب احتمالی چلسی در بازی با وست هم