Web Analytics Made Easy - Statcounter

دو مدافع ثابت تیم ملی ایران در هفته جاری عملکرد خوبی در ترکیب تیم‌هایشان نداشته‌اند.

خبرگزاری میزان - تیم ملی فوتبال ایران در بازی‌های اخیر، دو مدافع را به طور ثابت در ترکیب خود دیده است؛ دراگان اسکوچیچ در این مدت از شجاع خلیل‌زاده و محمدحسین کنعانی‌زادگان به دفعات در کنار یکدیگر در قلب خط دفاع تیم ملی بهره برده و آن‌ها به زوج خوبی در پیراهن تیم ملی تبدیل شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دو مدافع که سال‌ها سابقه پوشیدن پیراهن پرسپولیس و درخشش در این تیم را داشتند با تصمیماتی عجیب و قرارداد‌های سنگین مسیر فوتبال خود را در دو تیم متوسط لیگ قطر ادامه دادند و در حال حاضر خلیل‌زاده در الریان و کنعانی‌زادگان در الاهلی قطر توپ می‌زنند. این دو تیم امسال وضعیت مطلوبی در جدول رده بندی لیگ ستارگان قطر نداشته‌اند و شانسی هم برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا نخواهند داشت.

در روز‌های اخیر رقابت‌های هفته نوزدهم لیگ قطر برگزار شد و تیم فوتبال السد با تحقیر یاران کنعانی‌زادگان قهرمان زودهنگام فوتبال این کشور لقب گرفت. شاگردان خاوی گارسیا با نتیجه ۸ بر ۲ موفق به شکست الاهلی شدند که در این دیدار کنعانی‌زادگان در دقیقه ۲۵ به دلیل خطای هند و جلوگیری از گلزنی مهاجم السد از زمین بازی اخراج شد. الاهلی در ۱۹ بازی خود ۳۴ گل دریافت کرده و حتی از السیلیه انتهای جدولی هم آمار ضعیف‌تری از این حیث دارد.

شجاع خلیل‌زاده هم در آخرین دیدار باشگاهی خود روز سختی را سپری کرد و علی‌رغم گلزنی برای تیمش مقابل العربی، با شکست ۴ بر ۲ زمین مسابقه را ترک کرد. الریان در جدول ۱۲ تیمی لیگ ستارگان قطر در جایگاه نهم ایستاده و از الاهلی هم پایین‌تر است. یاران خلیل زاده هم با دریافت ۳۳ گل عملکردی پر از انتقاد داشته‌اند و به تازگی با اخراج سرمربی نام‌آشنای خود یعنی لوران بلان مواجه شده‌اند.

دو مدافع تیم ملی ایران رقبای سرسختی دارند و برخلاف تصورات کار بسیار سختی برای ادامه فیکس بودن و حضور در جام جهانی قطر خواهد داشت. تیم ملی در دفاع میانی بازیکنان، چون سیدمجید حسینی، مرتضی پورعلی گنجی، سیاوش یزدانی، عارف آقاسی و حتی امید نورافکن را در اختیار دارد و دیدار‌های نوروز ۱۴۰۱ مقابل کره جنوبی و لبنان می‌تواند فرصت خوبی برای بررسی و محک خوردن تمام گزینه‌ها و رسیدن به زوج دفاعی مطلوب باشد.

بیشتر بخوانید: فدراسیون فوتبال استعفای خورشیدی را پذیرفت

انتهای پیام/

برچسب ها: تیم ملی فوتبال ایران دراگان اسکوچیچ شجاع خلیل‌زاده محمدحسین کنعانی‌زادگان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتبال ایران دراگان اسکوچیچ شجاع خلیل زاده محمدحسین کنعانی زادگان کنعانی زادگان خلیل زاده دو مدافع تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۳۶۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقم هزینه رم برای سردار آزمون مشخص شد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم فوتبال رم ایتالیا که در ابتدای فصل و به صورت قرضی و به مدت یک فصل از بایرلورکوزن راهی رم شده بود، در پایان فصل باید این باشگاه را ترک کند.

روزنامه «کوریره دلو اسپورت» در این باره نوشت: مهاجم ایرانی دوست دارد در تیم بماند و کادر فنی رم هم از عملکرد او رضایت دارند. سران باشگاه بایرلورکوزن برای انتقال دائمی آزمون به رم خواستار دریافت ۵/‌۱۲‬ میلیون یورو شده‌اند که با مخالفت مدیران رم همراه شده زیرا آنها معتقد هستند که برای یک بازیکن ذخیره و بالای ۳۰ سال نباید چنین رقمی را هزینه کنند.

مدیران باشگاه رم در همین خصوص به سران بایرلورکوزن گفته‌اند که حاضرند حداکثر ۷ میلیون یورو برای آزمون هزینه کنند تا قرارداد او با این باشگاه دائمی شود.

لازم به ذکر است که کادر فنی بایرلورکوزن خواستار حضور آزمون در این تیم نیست و باید دید سرنوشت مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در پایان فصل چه خواهد شد.

کد خبر 6097085

دیگر خبرها

  • شادی دیوانه‌وار و پیغام کنعانی در وطنی (عکس)
  • مورایس: بیرانوند و کنعانی زادگان که ستاره نیستند، فقط ما ستاره داریم!
  • گل قیچی برگردان زیبای شجاع خلیل زاده مقابل فولاد (فولاد - تراکتور)
  • گل اول تراکتور به فولاد + فیلم
  • از افشین پیروانی بپرسید اوسمار بماند یا نه | او برای نیم‌فصل بهترین گزینه بود
  • آزمون انتخابی تیم‌های کایاک زیر ۲۳ سال و جوانان برگزار شد
  • رقم هزینه رم برای سردار آزمون مشخص شد
  • معاون آموزشی وزارت بهداشت خبر داد؛ زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دستیاری پزشکی
  • پشیمانی عجیب بایرن: شاید توخل بماند!
  • گولسیانی و کنعانی‌زادگان بهترین مدافعان میانی لیگ برتر؟