Web Analytics Made Easy - Statcounter

روح الله سلگی، گفت: برای سرعت بخشیدن و تکمیل این پروژه از این پس بصورت هفتگی جلسه کارگروه توسعه و تکمیل استادیوم شهید وطنی قائمشهر به ریاست مدیرکل ورزش و جوانان استان برگزار و گزارش روند اجرایی به صورت گام به گام ارایه شود. ‎

به گزارش خبرگزاری برنا از مازندران ، در جلسه ای به ریاست معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران که در دفتر کار وی تشکیل شد، مشکلات باشگاه ورزشی نساجی و توسعه و تکمیل استادیوم وطنی قائمشهر مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روح الله سلگی در این جلسه با بیان این که اعتبارات مورد نیاز برای توسعه و تکمیل استادیوم وطنی قائمشهر توسط دولت تامین گردیده و بخشی از آن به حساب اداره کل ورزش و جوانان استان واریز شده است، افزود: برای سرعت بخشیدن و تکمیل این پروژه از این پس بصورت هفتگی جلسه کارگروه توسعه و تکمیل استادیوم شهید وطنی قائمشهر به ریاست مدیرکل ورزش و جوانان استان برگزار و گزارش روند اجرایی به صورت گام به گام جهت ارائه به استاندار مازندران و مردم شریف و ورزش دوست مازندران تهیه و ارائه گردد تا انشاء الله در سال آینده باشگاه نساجی در استادیوم وطنی قائمشهر میزبان تیم های لیگ برتر کشور باشد.

معاون استاندار، تصریح کرد: همچنین در نظر است هفته آینده دیداری با وزیر ورزش و جوانان جهت تامین مابقی اعتبارات استادیوم شهید وطنی قائمشهر و استادیوم شهدای ساری صورت پذیرد.

وی تاکید کرد: هرگونه همکاری و حمایت جهت برگزاری مسابقات تیم نساجی پیرو درخواست مدیریت باشگاه در استان خراسان رضوی انجام خواهد شد و با هماهنگی معاونت امنیتی و انتظامی وزارت کشور و استاندار خراسان رضوی هرگونه همکاری و پشتیبانی صورت می پذیرد.

سلگی حمایت از این باشگاه را از دغدغه ها و وظایف همه مسئولین دانست و گفت: این تیم یک پایگاه و سرمایه اجتماعی در استان است و در شادی و نشاط و فعال بودن جامعه جوان که جامعه هدف کشور است، نقش بسزایی دارد.

وی از تمامی دست اندرکاران تیم خصوصا مدیریت باشگاه قدردانی کرد که با چنین بضاعتی، به جایگاه مناسبی را در جدول لیگ برتر کشور دست یافته اند.

در این جلسه همچنین، رجبی، مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، نمایندگان سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و رنگرز، مدیر کل ورزش و جوانان استان و مدیر باشگاه نساجی حضور داشتند.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا معاون سیاسی امنیتی مشکلات نساجی دولت اداره کل ورزش و جوانان مدیرکل ورزش و جوانان تیم های لیگ برتر وزیر ورزش و جوانان استان خراسان رضوی وزارت کشور خراسان رضوی سرمایه شادی جامعه لیگ برتر اجتماعی و فرهنگی سازمان مدیریت و برنامه ریزی مدیر کل ورزش و جوانان لیگ برتر فوتبال مازندران نساجی مازندران شهید وطنی استادیوم وطنی توسعه و تکمیل استادیوم ورزش و جوانان استان استادیوم شهید وطنی وطنی قائمشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۳۶۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخالف تک صدایی در دانشگاه‌ها هستیم

ایسنا/فارس معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس بر ضرورت تبیین نظرات مختلف در دانشگاه‌ها تأکید کرد و گفت: مخالف تک صدایی در دانشگاه‌ها هستیم.

اسماعیل قزلسفلی امروز، ۱۲ اردیبهشت در جمع مدیران دانشکده‌های فنی و حرفه‌ای استان در شیراز گفت: در دانشگاه‌ها باید چند صدایی وجود داشته باشد و راه برای فعالیت تشکل‌های دانشجویی همواره شود.

وی ادامه داد: باید دانشگاهی سرشار از نشاط سیاسی رغم بزنیم و از اینکه مورد انتقاد و مطالبه گیری قرار گیریم، هراس نداشته باشیم چرا که بالندگی و پویایی در همین چالش‌ها ایجاد می شود.

قزلسفلی اظهار کرد: اگر در دانشگاه تریبون آزاد، مناظره و سخنرانی دانشجویی برگزار نشود، نمره مدیران دانشگاه مطلوب نخواهد بود لذا باید زمینه را برای انتقاد و مطالبه‌گری دانشجویان فراهم کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: مدیریت آنجا معنا پیدا می کند که بتوان در کمبودها و چالش‌ها آن مجموعه تحت مدیریت را پیش برد.

وی همچنین با اشاره به عملیات وعده صادق نیروهای مسلح ایران گفت: این عملیات و پاسخ تنبیهی نظام سبب شد که قدرت بازدارندگی نظام جمهوری اسلامی به جهان دیکته شود و همه متوجه شدند که این قدرت بازدارندگی با مولفه علم، ایمان، صبر و استقامت جوانان ما به وجود آمده است.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی دیگر به آن گنبد آهنین امیدی ندارد اما هنوز به رسانه‌های خود امیدوار است، افزود: اگر  مجاهدین ما در جنگ سخت پیروز شده و خوب عمل کردند، اکنون نوبت ماست که در جنگ نرم و در جهاد تبیین به هجمه‌های دشمن پاسخ دهیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس اظهار کرد: در حوزه علمی از دانشگاه‌ها انتظار می‌رود که در جهت ارتقای سطح سواد و رتبه علمی بکوشند.

وی همچنین گفت: آشنا کردن جوانان با پیشرفت‌ها، ارتباط دانشگاه با حوزه‌های صنعت و کسب و کار و ایجاد نشاط سیاسی در دانشگاه‌ها از جمله مأموریت‌هایی است که مسئولان و متولیان دانشگاه باید با جدیت دنبال کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی ۴۳۰شعبه اخذ رأی برای برگزاری انتخابات در خرم‌آباد و چگنی
  • دستور رئیسی برای طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره
  • مخالف تک صدایی در دانشگاه‌ها هستیم
  • ابراهیم رئیسی دستور ساخت جت ۱۰۰نفره را داد!
  • دستور وزیر ورزش به معاونت قهرمانی در مورد مراسم تدفین مرحوم اسکویی 
  • طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رییس‌جمهور
  • دهقانی از طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رئیس‌جمهور خبر داد
  • دهقانی از طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رئیس جمهور خبر داد
  • سبد متنوع پروژه های مشارکتی در شورای عالی سرمایه‌گذاری و مشارکت‌ها
  • برگزاری جلسه کارگروه ایمنی و بهداشت آب و فاضلاب در ماکو