Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-02@06:07:18 GMT

محله دیره دبی کجاست

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۳۶۴۰۰

محله دیره دبی کجاست

دبی یکی از شهر‌‌های شناخته‌شده برای مسافران و گردشگران است. اگر به خرید علاقه دارید یا دوست دارید از معماری‌های روز دنیا بازدید کنید، بد نیست سری به دبی بزنید.

هتل های دبی آمادگی دارند تا از میهمانان این‌‌شهر دوست‌داشتنی پذیرایی کنند. اگر می‌خواهید به دبی سفر کنید، بهتر است درباره مناطق آن و هتل‌هایی که با شرایط شما همخوانی دارند، مطالعه کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر با یکی از تور‌‌‌های دبی به آن‌جا سفر می‌کنید، خیال شما راحت خواهد بود و تنها وظیفه‌ای که دارید این است که تور را از سایت معتبری تهیه کرده باشید.

در این‌مقاله می‌خواهیم درباره یکی از مناطق معروف دبی که قدیمی‌ترین منطقه تجاری آن به‌حساب می‌آید یعنی منطقه دیره دبی صحبت کنیم. اگر بلیط رفت یا حتی بلیط دبی به تهران را هم تهیه کرده‌اید در ادامه با ما همراه باشید تا با هم منطقه دیره و موقعیت آن را بیشتر بررسی کنیم.

منطقه دیره شهر دبی

همان‌طور که گفته شد دیره یکی از قدیمی‌ترین مناطق تجاری دبی است. این‌منطقه یکی از مناطق محبوب دبی برای کار یا زندگی است و گردشگران زیادی با آن آشنا هستند. گردشگران به منطقه دیره دبی، لقب شکوفه طلا داده‌اند و با بازدید از آن دلیل این‌موضوع را به‌شکل واضح متوجه خواهید شد.

اگر نگاهی به گزارش املاک و مستغلات سال 2017 داشته باشیم، در آن دیره به‌عنوان ششمین مکان محبوب برای اجاره آپارتمان است. بنابر همه موارد گفته‌شده دیره یکی از مناطق محبوب دبی است و این‌منطقه که در کنار نهر دبی قرار گرفته، یکی از مهم‌ترین مراکز تجاری شهر است. اگر دوست دارید به دبی سفر کنید یا درباره منطق دیره اطلاعات بیشتری داشته باشید، حتما این‌مطلب را تا پایان مطالعه کنید. در قسمت‌های بعدی درباره منطقه و موقعیت آن بیشتر صحبت خواهیم کرد.

دیره دبی کجاست

دیره که در گذشته به‌عنوان مرکز شهر شناخته می‌شده است، در شرق شهر دبی قرار دارد. منطقه دیره در‌واقع یکی از قدیمی‌‎ترین مناطق دبی است و بین خلیج‌فارس و خور دبی (دبی کریک) قرار دارد. دیره منطقه شناخته‌شده‌ای است و اگر بخواهید به آن‌جا بروید مشکلی در پیداکردن منطقه نخواهید داشت.

با سوالی ساده یا مطالعه تابلوها رسیدن به منطقه دیره کار آسانی است. البته اگر به اینترنت دسترسی داشته باشید، کافی نام آن را جستجو کرده تا با نقشه موقعیت آن را به‌سادگی مشاهده کنید یا حتی راه‌های دسترسی به آن را نیز بشناسید. قبل از خرید بلیط دبی به تهران حتما درباره مناطق دبی مطالعه کنید و با‌توجه‌به اهداف سفر خود، از منطقه مورد‌نظر بازدید کنید. دیره یکی از مناطقی است که بسیاری از مسافران زمانی را در برنامه سفر خود برای بازدید از آن قرار می‌دهند.

دیدنی‌‎های منطقه دیره دبی

دیره هر‌ساله میزبان مسافران بسیاری است و به همین دلیل برای آن‌ها خدمات و امکانات مناسبی را نیز فراهم کرده است. هتل های دبی در منطقه دیره کیفیت بالایی دارند و بسیاری از مسافران برای اقامت از آن‌ها استفاده می‌کنند. دیدنی‌های منطقه نیز بسیار هستند و برای بازدید از آن‌ها باید برنامه منظمی داشت تا وقت کم نیاورید.

اگر بخواهیم تعدادی از جاذبه‌های دیدنی دبی را نام ببریم باید به بازار ادویه و طلا، موزه زنان بنت‌البنات، مدرسه‌الحمدیه، خانه میراث و ... اشاره کرد. البته پیاده‌روی در السیف دبی، انواع اسپا، تور هوایی Seawings و ... نیز از جاذبه‌های تفریحی دبی هستند که بسیاری از مسافران را به این‌منطقه جذب می‌کنند. اگر دوست داشته باشید بازی‌هایی مانند گلف را تجربه کنید، نیز کافی است سری به باشگاه گلف دبی کریک بزنید. السیف دبی نیز یکی از تفرجگاه‌های ساحلی منطقه است و چشمان شما را به تماشای دبی قدیم دعوت می‌کند.

نکات مهم در بازدید از منطقه دیره دبی

اگر در سفر به دبی، سری به منطقه دیدنی و جذاب دیره می‌زند یا یکی از هتل های دبی در این‌منطقه را برای اقامت انتخاب کرده‌اید حتما برای سفر خود برنامه داشته باشید و به نکاتی که در ادامه گفته می‌شود نیز توجه کنید. منطقه دیره یکی از مناطق شلوغ شهر است و ممکن است ترافیک سنگینی را در بعضی ساعات روز شاهد باشید.

ممکن است بعضی ساختمان‌ها به‌دلیل قدیمی بودن پارکینگ نداشته باشند یا به‌دلیل شلوغی جای پارک در منطقه وجود نداشته باشد. علاوه‌بر دیدنی‌ها و جاذبه‌هایی که در قسمت قبل گفته شد، مراکز خرید و دیدنی دیگری هم در منطقه وجود دارد که اگر قرار است از همه آن‌ها یا مواردی که دوست دارید بازدید داشته باشید حتما باید برنامه زمان‌بندی دقیقی برای بازدید‌های خود داشته باشید تا وقت کم نیاورید.

سخن آخر

منطقه دیره یکی از مناطق قدیمی و محبوب در دبی است. مسافران زیادی برای خرید یا استفاده از جاذبه‌های تفریحی منطقه دیره، بخشی از سفر خود را به بازدید از آن اختصاص می‌دهند. در برنامه‌ریزی برای سفر و خرید بلیط دبی به تهران یا دیگر موارد، حتما زمانی را به مطالعه درباره مناطق مختلف دبی اختصاص دهید تا در سفر خود چیزی را از دست ندهید و بهترین‌ها را تجربه کنید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات وین اعتکاف اختلاف روسیه و اوکراین سقوط جنگنده اف 5 دنباس هتل های دبی رزرو هتل دبی رپرتاژ آگهی مذاکرات وین اعتکاف اختلاف روسیه و اوکراین سقوط جنگنده اف 5 دنباس بازدید از آن داشته باشید سفر خود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۳۶۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برجای ماندن چندین شهید و زخمی در بمباران محله‌های مسکونی غزه

به گزارش خبرگزاری مهر، خبرنگار شبکه المیادین تاکید کرد که بامداد امروز جنگنده های رژیم صهیونیستی خانه های مسکونی محله الشابوره را واقع در شهر رفح در جنوب نوار غزه بمباران کردند.

در جریان این حمله هوایی شدید تعدادی از فلسطینی ها، زخمی شده و به بیمارستان الکویت منتقل شدند.

نیروهای دفاع شهری نوار غزه نیز اعلام کردند که پیکرهای متلاشی شده ۹ شهید فلسطینی را از زیر آوار منطقه المعسکر واقع در شهر خان یونس خارج کردند.

بمباران خانه های مسکونی در خیابان الجلاء واقع در مرکز شهر غزه چندین شهید و زخمی در میان فلسطینی های بی گناه برجای گذاشت. علاوه بر حمله های هوایی، توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی نیز منطقه النصر در شرق شهر رفح را هدف قرار داد.

جنگنده های رژیم صهیونیستی علاوه بر نوار غزه بخش هایی از جنوب لبنان را نیز هدف قرار دادند. این جنگنده های متجاوز بامداد امروز اطراف منطقه های کفرکلا، میس الجبل و برغز در جنوب لبنان را هدف قرار دادند. حمله های توپخانه ای رژیم صهیونیستی منطقه شبعا در جنوب لبنان را نیز در برگرفت.

وزارت بهداشت نوار غزه روز گذشته اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی طی ۲۴ ساعت گذشته مرتکب پنج جنایت و کشتار علیه خانواده های فلسطینی در این باریکه شدند.

در این گزارش آمده است: جنایت های وحشیانه رژیم صهیونیستی طی ۲۴ ساعت گذشته دست کم ۴۷ شهید و ۶۱ زخمی برجای گذاشته است. وزارت بهداشت نوار غزه تاکید کرد که آمار شهدا و زخمی های حمله های همه جانبه این رژیم علیه نوار غزه مجدداً افزایش یافته است.

بر اساس این گزارش، تعداد شهدای فلسطینی از تاریخ هفت اکتبر سال میلادی گذشته تاکنون به ۳۴ هزار و ۵۳۵ تن افزایش یافته است. آمار زخمی ها نیز به ۷۷ هزار و ۷۰۴ تن رسیده است. لازم به ذکر است که اکثر قربانیان تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه طی هفت ماه گذشته را زنان و کودکان تشکیل می دهند.

بر اساس اعلام نهادهای فلسطینی، هنوز پیکر هزاران فلسطینی زیر آوار خانه های تخریب شده در نوار غزه بوده و نیروهای امدادی نتوانسته اند آنها را خارج کنند.

کد خبر 6093735

دیگر خبرها

  • اجرای محله محوری مسجد بنیان در ۵۵ منطقه اراک
  • ابرپروژه مسکونی تهران در محله یاخچی آباد با ۱۰ هزار واحد ساخته می شود
  • حفظ چنار ۸۰ ساله در پروژه احداث سرای محله باغ فردوس | ببینید چطور گوهر سبز در دل ساختمان ۵ طبقه زنده ماند
  • برجای ماندن چندین شهید و زخمی در بمباران محله‌های مسکونی غزه
  • برق برخی مناطق ۷ شهرستان گیلان فردا قطع می‌شود
  • برق این مناطق گیلان فردا قطع می‌شود
  • دوچرخه‌هایی که در تهران محو شده‌اند
  • نکات کلیدی برای خرید و فروش ملک در ستارخان
  • مثلث برمودای ایران کجاست؟
  • سفرنامه| مسیر بی بازگشت به ریگ جن!/ مثلث برمودای ایران کجاست؟