Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رضا حسین نژاد صبح چهار شنبه در جلسه بررسی اصلاح نظام اداری خراسان شمالی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد:: مسئله اصلاح ساختارهای نظام اداری با توجه به گسترش فناوری‌های نوین گریزناپذیر است.

استاندار خراسان شمالی گفت: در خصوص چابکسازی و کوچک سازی دولت با محوریت اصلاح نظام اداری باید وظایف سازمانی و تعداد نیروی انسانی مورد نیاز به خوبی تجزیه و تحلیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به تغییر در مطالبات اجتماعی و افزایش روش‌های نوین پاسخگویی که منجر به کاهش تردد مردم در ادارات شده است قطعاً باید اصلاحات لازم در ساختار نظام اداری تعریف و اجرایی شود.

حسین نژاد با بیان اینکه تصمیم انتخاب استان خراسان شمالی و دو استان دیگر برای بررسی اجرای این قانون یک تصمیم کشوری است، گفت: بحث پایلوت بودن مطرح نیست و قرار است نظرات و پیشنهادات کارشناسی برای اجرای این قانون، در این استان‌ها بررسی شود.

استاندار خراسان شمالی گفت: تا زمان اصلاح ساختارها باید با نظام اداری کنونی کارها انجام شود که مسئله عدم استقرار ادارات در برخی شهرستان‌های استان مشکلاتی را به وجود آورده است؛ با نگاه ویژه دولت استقلال ساختارهای سازمانی در شهرستان‌ها به وجود خواهد امد.

وی وجود پست‌های سازمانی بلا تصدی در دستگاه‌های اجرایی را از دیگر مشکلات استان عنوان کرد و بیان داشت: خواستار صدور مجوزهای لازم برای بکارگیری افراد در این پست‌ها از سوی سازمان امور استخدامی کشور هستیم.

کد خبر 5431517

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری خراسان شمالی محمدرضا حسین نژاد سلامت نظام اداری تحول ساختاری ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه آمار کرونا خطبه های نماز جمعه شیوع کرونا تبریز بارش برف واکسن کرونا سنندج گرگان بارش باران اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز عکس استانها خراسان شمالی نظام اداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۳۶۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوان وزنه‌بردار خراسان شمالی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارند

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان و جوانان ایران در بخش بانوان، در سالن امام علی (ع) دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان با حضور ۱۲۷ وزنه‌بردار از ۲۸ استان برگزار می‌شود.

آیسا رضایی به عنوان ورزشکار در رده سنی جوانان، منا نجفی (داور) و طوبی عباسی (مربی) از خراسان شمالی در این رقابت‌ها حضور دارند.

کد خبر 6097023

دیگر خبرها

  • حسینی: مجلس نظام ارزی را بازبینی می‌کند
  • تغییر دستمزد کارگران جدی شد؟
  • تصمیم نهایی وزارت کار درباره رقم دستمزد ۱۴۰۳/ تغییر دستمزد کارگران جدی شد؟
  • اصلاح‌طلبان؟ خیر، متشکرم!
  • تعجب رئیس دیوان عالی کشور از آمار پرونده‌های خانواده
  • بانوان وزنه‌بردار خراسان شمالی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارند
  • تاییدتشکیل سازمان «سپند»/ آغاز ثبت‌نام نمایندگان کاندیداها در سامانه داوطلب
  • واکنش به اظهارات حسن روحانی درباره دلایل رد صلاحیت خود | آخرین وضعیت لایحه حجاب | شورای نگهبان به مصوبه متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان ایراد گرفت؟
  • سخنگوی شورای نگهبان: لایحه حجاب هنوز کار دارد؛ ایرادات همچنان باقی است /کنایه به روحانی: وقتی تایید می شوید، سطح درک شورا بالاست؟ /تایید تشکیل سازمان «سپند»
  • توضیحات مهم سخنگوی شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب/ تشکیل سازمان «سپند» تأیید شد