Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@14:37:34 GMT

نهمین همایش ملی قرآن عترت و سلامت برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۳۶۵۶۶

نهمین همایش ملی قرآن عترت و سلامت برگزار می شود

رحیم قربانی دندانپزشک و عضو گروه قرآن عترت و سلامت فرهنگستان علوم پزشکی کشور در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام برگزاری نهمین همایش ملی قرآن و سلامت ویژه جامعه پزشکی گفت: نهمین همایش ملی قرآن عترت و سلامت ویژه جامعه پزشکی توسط گروه قرآن و عترت و سلامت فرهنگستان علوم پزشکی کشور و مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت و درمان آموزش پزشکی به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این نشست از صبح پنجشنبه تا ظهر جمعه ۱۲ و ۱۳ اسفند ماه برگزار و برنامه‌ای جامع شامل دعوت از سخنرانان همراه با نشست‌های تخصصی و محفل قرآنی جامعه پزشکی با همکاری دستگاه‌های نظام سلامت را در بر خواهد گرفت.

قربانی تاکید کرد: نهمین همایش ملی قرآن عترت و سلامت (ویژه جامعه پزشکی) با موضوع و محوریت «قرآن و عترت مدار تحول معنوی در جامعه پزشکی» همراه با احتساب امتیاز فرهنگی ۱۲ و ۱۳ اسفند ماه برگزار می‌شود.

عضو گروه قرآن و عترت فرهنگستان با تاکید بر سرفصل‌های این همایش عنوان کرد: نقش قرآن و عترت در ارتقای معنوی جامعه پزشکی، جامعه پزشکی، تحول قرآنی، شاخص‌ها و معیارها، تعهد حرفه‌ای از دیدگاه قرآن و عترت، مصادیق تحول قرآنی و معنوی در جامعه پزشکی نظام سلامت در تراز قرآن و عترت از سرفصل‌ها و عناوین نهمین همایش ملی قرآن و عترت خواهند بود.

کد خبر 5431003 سمانه نوری زاده قصری

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی تهران رحیم قربانی قرآن فعالیت های قرآنی همایش قرآنی قرآن کریم فعالیت های قرآنی قرآن معرفی کتاب حوزه علمیه رادیو قرآن جامعه المصطفی العالمیه آیت الله خامنه ای مجمع جهانی اهل بیت ع مقام معظم رهبری حضرت زهرا سلام الله علیها امام خمینی دعای کمیل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی قرآن عترت و سلامت جامعه پزشکی قرآن و عترت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۳۶۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۶۵۰ دانش‌آموز یزدی در مسابقات قرآن، عترت و نماز استان یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سعید غفاریان در حاشیه برگزاری چهل و دومین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان استان که در مجتمع تفریحی رفاهی فرهنگیان یزد در حال برگزاری است، گفت: این مسابقات در ۱۱ رشته و در دو بخش آوایی و پژوهشی با هدف شناسایی نخبگان قرآنی دانش‌آموز و ارتقای فرهنگ قرآنی آنان در حال برگزاری است. 
وی با اشاره به رقابت ۶۵۰ نفر در مرحله استانی این مسابقات اضافه کرد: این مسابقات در ابتدا در مرحله آموزشگاه برگزار و برگزیدگان به مرحله شهرستان و ناحیه راه یافته و سپس برترین‌ها به مرحله استانی مشخص شدند که در دو روز به رقابت می‌پردازند و نفرات برتر مقاطع مختلف تحصیلی در رشته‌های مختلف در مردادماه در مرحله کشوری حضور یافته و پسران در مشهد مقدس و دختران در مازندران با نخبگان قرآنی سایر استان‌ها رقابت خواهند داشت.
غفاریان یادآور شد: شرکت‌کنندگان در بخش پژوهشی در رشته‌های صحیفه سجادیه، نهج‌البلاغه، احکام، انشای نماز و گفتمان مهدوی و در بخش آوایی در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، اذان، حفظ، مداحی و دعاخوانی به رقابت می‌پردازند.

دیگر خبرها

  • برنامه‌های پاسداشت مقام معلمان و مربیان و اساتید عقیدتی سیاسی در سراسر نیروی زمینی سپاه برگزار شد
  • مسابقات قرآن و عترت کهگیلویه و بویراحمد در چرام
  • برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره قرآن و عترت دانشجویان در دانشگاه شهید باهنر کرمان
  • رقابت ۶۵۰ دانش‌آموز یزدی در مسابقات قرآن، عترت و نماز استان یزد
  • مراسم هفته عقیدتی سیاسی در نیروی زمینی سپاه برگزار شد
  • برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی در یزد
  • شرکت دو میلیون و ۶۰۰ هزار دانش‌آموز در مسابقات قرآنی
  • رقابت دانش آموزان البرزی در مسابقات قرآن و عترت
  • مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان مقطع ابتدایی شهرستان بیضا
  • راه‌اندازی کانون نهج‌ البلاغه در دانشگاه‌ها تصویب شد