Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس بین‌الملل خبرگزاری فارس، «بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در جریان سخنرانی در اجلاس سازمان‌های یهودیان آمریکا در قدس اشغالی ادعاهای جدیدی را علیه ایران مطرح کرد.

بنا بر گزارش شامگاه سه‌شنبه پایگاه صهیونیستی «آی۲۴»، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در اجلاس مذکور تصویری از یک پهپاد به نمایش گذاشت و گفت که این پهپاد ساخت ایران است و ونزوئلا از آن استفاده می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنی گانتز مشخصا به نام پهپاد «مهاجر ۶» اشاره کرد و مدعی شد که ایران ونزوئلا را به این نوع از پهپادهای رزمی و تسلیحات دیگر مجهز می‌کند.

بنی گانتز در اجلاس مذکور همچنین ادعا کرد که این اولین بار نیست ایران ونزوئلا را به تسلیحات مجهز می‌کند. او مدعی شد که صادرات پهپاد ایران به ونزوئلا جدید نیست و تهران در سال ۲۰۱۲ نیز تسلیحات مشابهی را به کاراکاس صادر می‌کرده است.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی پیشتر نیز ادعاهای مشابهی درباره ایران مطرح کرده بود. ادعای جدید گانتز در زمانی مطرح شده است که مقامات ارشد جمهوری اسلامی ایران و مقامات اروپایی خبر داده‌اند که مذاکرات رفع تحریم‌ در وین به نقطه تعیین‌کننده‌ای رسیده است.

 «نفتالی بنت» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی نیز در جلسه روز یکشنبه کابینه این رژیم  در اظهاراتی سعی در اخلال در روند مذاکرات رفع تحریم‌ها داشت. بنت در جلسه روز یکشنبه کابینه این رژیم گفته بود: «مذاکرات بین ایران و قدرت‌های [جهانی] برای بازگشت به توافق ایران بسیار پیشرفته است. ممکن است در مدت کوتاهی شاهد یک توافق باشیم». وی سپس مدعی شده بود که  ظاهراً «توافق جدید کوتاه‌تر و ضعیف‌تر از توافق قبلی است».

انتهای پیام/ص

 

منبع: فارس

کلیدواژه: بنی گانتز وزیر جنگ رژیم صهیونیستی ایران پهپاد مهاجر 6 رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۳۶۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلینکن وارد سرزمین های اشغالی شد

 وزیر خارجه آمریکا برای گفت‌وگو درباره توافق آتش‌بس میان رژیم صهیونیستی و حماس، وارد سرزمین‌های اشغالی شد.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا برای گفت‌وگو درباره توافق آتش‌بس میان رژیم صهیونیستی و حماس، وارد سرزمین‌های اشغالی شد. 

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ادعای تازه سنتکام درباره ساقط کردن سه پهپاد یمنی
  • نتانیاهو با همه درگیر است؛ از سران تل‌آویو گرفته تا مقامات آمریکا
  • جزئیات جدید توافق سه مرحله ای حماس و اسرائیل منتشر شد
  • حماس: در حال بررسی پیشنهاد آتش‌بس هستیم
  • بلینکن در تل‌آویو: حالا وقت توافق است
  • وزیر خارجه فرانسه به قاهره می‌رود 
  • فریاد‌های خانواده‌های اسرای اسرائیلی مقابل مقر اقامت بلینکن
  • حالا وقت توافق است
  • بلینکن وارد سرزمین های اشغالی شد
  • مشاوره اسرائیل به اوکراین برای مقابله با کپی پهپاد ایرانی!