Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@13:47:35 GMT

دختر کبدی کار ایلامی به اردوی تیم ملی دعوت شد

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۳۶۶۶۵

دختر کبدی کار ایلامی به اردوی تیم ملی دعوت شد

غلامرضا رئوفی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: فاطمه منصوری کبدی کار ایلامی به چهارمین اردوی آماده سازی تیم ملی کبدی بزرگسالان اعزامی به بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگ‌ژو چین دعوت شد.

وی افزود: چندی پیش نیز آقایان رضا فتاحی، امیرمحمد یاری و امین نوربخش و همچنین سارا غلامی زرنه و معصومه اصل مزر به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس هیات کبدی ایلام یادآور شد: فاطمه منصوری عضو تیم ملی کبدی در اکثر اردوها حضور فعال دارد و از بازیکنان مطرح استان است.

رئوفی ادامه داد: چهارمین اردوی تیم ملی بانوان تاریخ پنجم تا ۱۴ اسفند ماه جاری در مجموعه ورزشی بعثت تهران برگزار می‌شود و بازیکنان باید در موعد مقرر خود را به سرپرست تیم معرفی کنند.

۷۵ ورزشکار سازمان یافته کبدی در ۲ بخش زنان و مردان در استان ایلام فعالیت دارند که از این تعداد ۲۴نفر را زنان و ۵۱ نفر را مردان تشکیل می دهند.

برچسب‌ها ایلام کبدی وزارت ورزش و جوانان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام کبدی وزارت ورزش و جوانان ایلام کبدی وزارت ورزش و جوانان تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۳۶۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی پیکر شهید جاوید الاثر ایلامی پس از ۴۱ سال

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سرهنگ محمدحسین فولادی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام امروز با بیان اینکه پیکر پاک شهید محمدشفیع فیضی‌زاده از شهدای جاویدالاثر استان ایلام پس از ۴۱ سال گمنامی شناسایی شد، گفت: پیکر پاک شهید والامقام در آن سوی مرز مهران و در مناطق عملیاتی زرباطیه عراق تفحص شده است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام افزود: این شهید در عملیات والفجر ۳، سال ۱۳۶۲ به شهادت رسیده است.

فولادی با اشاره به اینکه پیکر این شهید بزرگوار در پی تفحص‌های انجام گرفته در منطقه کشف شد و برای تعیین هویت به معراج شهدای تهران انتقال یافت، تصریح کرد: "دی. ان. ای" و آزمایش‌های ژنتیکی و هویتی بستگان نزدیک همه شهدای گمنام استان ایلام استخراج و ذخیره سازی شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه مراسم تشییع پیکر این شهید گرانقدر متعاقبا از طریق رسانه‌ها اعلام می‌شود، گفت: این شهید دوران هشت سال دفاع مقدس، سال ۱۳۲۷ در روستای "چشمه پهن" بخش کارزان شهرستان سیروان متولد شد.

فولادی با تاکید بر اینکه پیش از این ایلام دارای ۶۹ شهید جاویدالاثر بود، افزود: شهیدان مرادحاصلی، زرگوش، محمدیان، چناری و غیوری زاده نیز از شهدای گمنامی بودند که پیکر پاک آنان تفحص و شناسایی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دعوت از ۲۶ بازیکن به اردوی تیم ملی زنان
  • برگزاری اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال بانوان
  • حضور ورزشکاران استان در تیم های ملی
  • دعوت گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • حمله خرس به دامدار ایلامی در پی ورود به زیستگاه
  • پیکر شهید جاویدالاثر ایلامی پس از ۴۱ سال شناسایی شد
  • شناسایی پیکر شهید جاوید الاثر ایلامی پس از ۴۱ سال
  • پیکر پاک شهید جاویدالاثر ایلامی بعد از ۴۱ سال گمنامی شناسایی شد
  • فراخوان چهارمین گروه هنرمندان واجد شرایط مسکن هنرمندان ساکن استان تهران