Web Analytics Made Easy - Statcounter

یونس عزیزی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: هرساله اردوی راهیان نور در اسفند ماه به صورت حضوری و به صورت اعزام گروهی به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در شهر خوزستان برگزار می‌شد که طی ۲ سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا این امر امکان پذیر نبود.

وی افزود: در مقایسه با ۲ سال گذشته به دلیل کاهش مبتلایان و بهبود نسبی وضعیت کرونا در کشور امسال اعزام گروه‌های داوطلب به مناطق عملیاتی در استان خوزستان برنامه‌ریزی شده که پس از اعلام قطعی و دریافت مجوز نهایی از سمت ستاد ملی مقابله با کرونا در روزهای آینده برنامه‌های اعزام به صورت جدی‌تر منسجم‌تر پیگیری می‌شود اما فعلاً در حال حاضر باید منتظر تأیید نهایی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان اردویی، گردشگری راهیان نور سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه تصریح کرد: اردوهای راهیان نور دانشجویی برای دانشگاه‌های سراسر استان کرمانشاه و اردوهای محلات در پایگاه‌های بسیج ۱۵ تا ۲۷ اسفند ماه در قالب اردوهای چهار روزه به سمت استان خوزستان برنامه‌ریزی شده است.

عزیزی با اشاره به وضعیت کرونایی کشور و حساسیت برای دانش‌آموزان با توجه به پایین بودن سن دانش آموزان و نیازمند بودن به مراقبت‌های بیشتر نسبت به سایر گروه‌های سنی، بیان کرد: امسال نیز اردوی دانش آموزی راهیان نور جنوب با کمک سازمان بسیج دانش آموزی و آموزش و پرورش استان کرمانشاه از طریق سامانه شاد و در بستر فضای مجازی با معرفی بازدید از پنج یادمان از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در استان خوزستان صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: استان کرمانشاه همانند استان خوزستان آمادگی کامل را برای اسکان و بازدید گروه‌های اعزامی راهیان نور از یادمان‌های دوران دفاع مقدس با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی طبق شیوه‌نامه‌های ابلاغ را شده دارد.

رئیس سازمان اردویی، گردشگری راهیان نور سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: تمام اقدامات و ظرفیت‌هایی که برای خدمت به زائرین در مناطق عملیاتی استان خوزستان از جمله اعزام، اسکان، خدمات و فرهنگی انجام شده است که مردم با سلامت و اطمینان خاطر به راهیان نور سفر کنند.

عزیزی تاکید کرد: شرایط لازم برای ثبت نام و حضور در اردوی راهیان نور ارائه کارت واکسن کرونا با تزریق سه دز واکسن، رعایت دستورالعمل‌های بهداشت فردی، رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک است.

وی افزود: با توجه به اینکه اردوهای راهیان نور از مهمترین برنامه‌های فرهنگی برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت هستند و نقش مهمی در نهادینه کردن این فرهنگ دارند اردوی راهیان نور غرب کشور در استان کرمانشاه به عنوان برگزار می‌شود.

عزیزی خاطر نشان کرد: استان کرمانشاه به دلیل امکانات و ظرفیت‌های مناسب استان کرمانشاه در حوزه راهیان نور پس از استان خوزستان دومین مقصد برای کاروان‌های راهیان نور است که اقدامات لازم برای حضور مردم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی فراهم شده است.

کد خبر 5431524

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه اردوهای راهیان نور سپاه حضرت نبی اکرم ص کرمانشاه شبکه شاد دانش آموزان ویروس کرونا ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه آمار کرونا خطبه های نماز جمعه شیوع کرونا تبریز بارش برف واکسن کرونا سنندج گرگان بارش باران اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز عکس استانها اردوی راهیان نور استان کرمانشاه مناطق عملیاتی استان خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۳۶۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین تجلیل از برگزیدگان یازدهمین دوره مسابقات دانش آموزی در همدان

دریافت 9 MB

به گزارش خبرنگار مهر، آئین تجلیل از برگزیدگان یازدهمین دوره مسابقات دانش آموزی و بهره برداری از حوضچه‌های جمع آوری و مدیریت شیرابه سازمان مدیریت پسماند شهرداری همدان به مناسبت هفته زمین پاک برگزار شد.

کد خبر 6095028

دیگر خبرها

  • فیروزآباد قهرمان رقابت های فوتسال فرهنگیان فارس
  • معرفی تیمهای برتر اولین استارت آپ دانش آموزی هنرستان های دخترانه گلستان
  • دعوت بانوی فوتبالیست خوزستان به اردوی تیم ملی
  • دانش‌ آموزی که فرشته نجات سه نفر شد
  • یادواره شهدای دانش آموزی شهرستان نیر
  • مهارت‌آموزی در کنار تحصیل در مدارس ضروری است
  • برتری یک طرح موفق دانش آموزی در بَم
  • برگزاری جشنواره نخبگان قرآنی مدارس خوزستان
  • فیلم/در دیدار قهرمان تیم ملی والیبال دانش‌آموزی با رهبری چه گذشت؟
  • آیین تجلیل از برگزیدگان یازدهمین دوره مسابقات دانش آموزی در همدان