Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد گفت: در این ماه از سال تردد تراکتور در جاده‌ها بیشتر است و استفاده‌کنندگان از خودروها و ادوات کشاورزی، هنگام تردد در جاده‌ها باید علائمی روی تراکتور و تجهیزات خود نصب کنند تا برای سایر خودروها قابل مشاهده باشد.

عنایت‌الله راهنورد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در فصل بهار با تحول طبیعت روبه‌رو هستیم که در این فصل رفت و آمد مردم به باغات کشاورزی بیشتر است و در این راستا استفاده از تراکتور برای آماده‌سازی زمین‌ها و بریدن شاخه‌های درختان هم صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این ماه از سال تردد تراکتور در جاده‌ها بیشتر است و استفاده‌کنندگان از خودروها و ادوات کشاورزی، هنگام تردد در جاده‌ها باید علائمی روی تراکتور و تجهیزات خود نصب کنند تا برای سایر خودروها قابل مشاهده باشد؛ همچنین دیگر خودروها برای ورود به کمربندهای شهری، سرعت خود را کاهش دهند تا در صورت برخورد با تراکتورها آسیب کمتری ببینند زیرا معمولاً تراکتور منجر به فوت سرنشینان خودروی دیگر می‌شود که سال گذشته از این دست تصادفات رخ داد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد خاطرنشان کرد: در این ماه دامداران از گرمسیر به استان می‌آیند و در مسیر جاده‌های شهری تردد دارند پس باید با هماهنگی پلیس راهور تابلوهای هشدار دهنده موجود باشد تا بتوانند احشام خود را از جاده عبور دهند و از وقوع حوادث خودروهای باربری همراه بار سنگین با احشام جلوگیری شود چرا که این حوادث منجر به تلفات احشام شده است.

راهنورد ادامه داد: دامداران باید تنها در روز تردد کنند که برای خودروها قابل رؤیت باشند هرچند که مسیر دامداران توسط ارگان‌های متولی تعیین شده است اما متأسفانه گاهی خارج از مسیر خود تردد می‌کنند.

کد خبر 557443

منبع: ایمنا

کلیدواژه: چهارمحال و بختیاری تراکتور جاده های مواصلاتی حوادث جاده ای تصادفات جاده ای دامداران کمربندی شهر عبور احشام در جاده ها شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق جاده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۳۷۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ۸۴۹ هزار تردد در مازندران در تعطیلات اردیبهشت

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران با اشاره به ثبت ۸۴۹ هزار تردد در جاده‌های مازندران گفت: این میزان تردد رشد ۴۰ درصدی در مقایسه با هفته گذشته داشت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، حسن جهانیان با اشاره به سفرهای انجام شده در تعطیلات اردیبهشت گفت: طبق آمار سامانه 112 تردد شمار در محور‌های استان مازندران در تعطیلات اردیبهشت امسال تردد انواع وسایل نقلیه در محور‌های مواصلاتی استان 40 درصد نسبت به مدت مشابه هفته گذشته افزایش داشت.

وی افزود: سامانه‌های ترددشمار بیش از 849 هزار تردد را ثبت کرده‌اند.

وی افزود:  تردد در محور سوادکوه به بیش از 165 هزار تردد رسیده و سامانه در محور هراز بیش از 163 هزار تردد را ثبت کرده است.

جهانیان ادامه داد: در محور کندوان هم بیش از 151 هزار تردد به ثبت رسیده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: در تعطیلات دو روز پیش محور ساری تا محمود آباد پر تردد‌ترین محور‌های استان مازندران بود.

وی به پرترددترین ساعات روز هم اشاره داشت و بیان کرد: در ساعات 18 الی 19 روز جمعه 12 اردیبهشت بیشترین تردد ثبت شده که در ساعت مذکور بیش از 146 هزار تردد وسایل نقلیه به ثبت رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • طراحی داخلی خودرو؛ بررسی خودروهای سدان، SUV و اسپرت
  • ممنوعیت تردد موتورسیکلت در آزادراه‌ها
  • تجربه دزد آمریکایی از سرقت خودروهای گران / سرقت در 6 ثانیه، درآمد 50 هزار دلار کمتر از یک ساعت (فیلم)
  • لرزه تردد خودروهای سنگین دوباره روی تن پل تاریخی بابل نشست
  • بارش باران در تمام محورهای لرستان
  • ثبت ۸۴۹ هزار تردد در مازندران در تعطیلات اردیبهشت
  • معادن کلید مهم توسعه کردستان/جاده‌های معادن موجب نارضایتی مردم
  • جریمه سنگین ویسی در آستانه بازی با تراکتور؛ مدیرعامل باشگاه: حقمان را پس می‌گیریم
  • نخستین محموله خودروهای هیبریدی وارد کشور شد | این خودروها از چه برندی هستند؟ + جزئیات
  • آغاز فروش فوری ۵ خودرو در سامانه یکپارچه + اسامی خودروها و شرایط