Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، شنیده‌ها حاکی از آن است که چهارمین فرماندار دولت سیزدهم در استان سمنان هفته جاری معرفی خواهد شد. قرار است طی حکمی حسین قدس ولی به عنوان فرماندار میامی معرفی و جایگزین احمد ملایری شود.

ملایری چهار سال قبل به میامی آمد تا جایگزین محمد مهدی کریمی شود اما انتقادات گسترده از عملکرد وی به خصوص مسائل و مشکلات کالپوش، عدم تغییر و توسعه محسوس میامی در بخش‌های مختلف به ویژه جذب سرمایه گذار و عدم استفاده از تصویب اعتبارات مناطق محروم که پیش از ملایری مصوب شده بود، سبب شد تا اخبار حاکی از تغییر وی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین قدس ولی مدیریت مجموعه برج میلاد تهران را در کارنامه خود دارد وی در شهرداری تهران هم کار کرده است.

بعد از سمنان، سرخه و مهدی‌شهر، میامی دیگر شهرستانی است که فرماندار جدید خود را در دولت سیزدهم مشاهده می‌کند پیش از این حسن اقوامی پناه به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان سمنان، محمد بشارت سرپرست فرمانداری آرادان و علیرضا کاشی سرپرست فرمانداری گرمسار معرفی شده بودند.

امروز همچنین در حکمی احمد لهردی از سوی استاندار سمنان به عنوان سرپرست معاونت فرمانداری شهرستان آرادان منصوب شد.

کد خبر 5431542

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری میامی استانداری سمنان دولت سیزدهم انتصاب مقامات ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه آمار کرونا خطبه های نماز جمعه شیوع کرونا تبریز بارش برف واکسن کرونا سنندج گرگان بارش باران اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز عکس استانها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۳۷۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانداری نایین به فرمانداری ویژه ارتقا یافت

نماینده مردم شهرستان‌های نایین و خوروبیابانک گفت: فرمانداری شهرستان نایین به فرمانداری ویژه ارتقا پیدا کرد و قطعا این امتیاز خاص سبب ارتقای شهرستان در سطح کشور به ویژه در استان اصفهان می‌شود.

الهام آزاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان، اظهار کرد: سال گذشته در عید سعید فطر وعده فرمانداری ویژه را به مردم شهرستان نائین دادم که با پیگیری‌های انجام شده و نگاه ویژه رئیس جمهور و همراهی هیئت دولت به ویژه معاون اول و معاون اجرایی رئیس‌جمهور، وزیر کشور و معاون سیاسی سابق و همچنین استاندار اصفهان، فرمانداری ویژه برای شهرستان نائین مصوب شد.

وی افزود: این امتیاز خاص سبب تسهیل در امور مردم شهرستان نائین و ارتقای این شهرستان در سطح کشور به ویژه در سطح استان اصفهان خواهد بود.

نماینده مردم شهرستان‌های نائین و خوروبیابانک خاطرنشان کرد: این حرکت و موفقیت برای شهرستان نائین پیش زمینه تحول در ارتقا و افزایش بودجه‌های شهرستان است و فرمانداری ویژه در چارت تقسیمات کشوری، از استانداری کوچک‌تر اما از فرمانداری بزرگ‌تر و توانمندتر است و باعث ارتقای ادارات می‌شود.

آزاد تاکید کرد: فرمانداری ویژه نائین توانمندتر از فرمانداری عادی است و ضمن تفویض اختیارات استان اصفهان به نائین و معاون مدیرکل محسوب شدن رؤسای ادارات، چارت و تشکیلات اداری شهرستان از لحاظ جذب نیرو و کارکنان ارتقا یافته و میزان اعتبارات بیشتری نسبت به فرمانداری عادی به شهرستان تخصیص پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه به طور قطع اتفاقات خوبی برای مردم شهرستان نائین پیش رو است، گفت: مردم شهرستان نائین لایق بهترین‌ها هستند و ما نیز در این مسیر به عنوان خادم مردم در حال تلاش و پیگیری هستیم و این اولین خبر خوب برای نائین بود و در روزهای آتی اخبار خوب دیگری نیز به مردم شهرستان خواهد رسید.

نماینده مردم شهرستان‌های نائین و خوروبیابانک افزود: با توجه به تفویض اختیارات استان اصفهان به شهرستان نائین و این موضوع که رؤسای ادارات شهرستان، معاون مدیرکل محسوب می‌شوند، مسیر اشخاصی که برای امورات خود از خوروبیابانک به مرکز استان مراجعه می‌کردند با مراجعه به فرمانداری ویژه نائین کوتاه‌تر می‌شود.

کد خبر 749114

دیگر خبرها

  • اردکان فرمانداری ویژه شد
  • شهرستان اردکان یزد فرمانداری ویژه شد
  • فرمانداری نایین به فرمانداری ویژه ارتقا یافت
  • معرفی ۳۰ معلم نمونه ادارات شهرستان و مناطق سمنان
  • فرج‌الله شوشتری به‌عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان منصوب شد
  • ‍ انتصاب سرپرست معاونت سیاسی استاندار سمنان
  • نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • «محمد حسن عاقل منش» عضو جدید شورای شهر رشت شد
  • فیلم | آتش سوزی یک هتل در محدوده میدان ولیعصر تهران
  • حمل بار عجیب توسط یک تاکسی/ معرفی تاکسیران به هیات انضباطی