Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-30@16:33:44 GMT

معرفی بهترین نرم افزارهای بازاریابی

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۳۷۱۴۱

معرفی بهترین نرم افزارهای بازاریابی

نرم‌افزار بازاریابی چیست؟

نرم‌افزار بازاریابی به مجموعه‌ای از سیستم‌ها اشاره دارد که که برای بهینه‌سازی روش‌های مورد استفاده‌ در ارتباط با بازار هدف، اجرای کمپین‌ها و تبدیل سرنخ‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. ایده‌آل‌ترین وضعیت برای کسب‌وکارها این است که این سیستم‌ها وظایف روزانه را کاهش داده و بازدهی عملکردها را به حداکثر برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاید به نظر برسد که هزینه‌ی نرم‌افزار بازاریابی بالا است. اما باید این نکته را در نظر داشته باشید که استفاده از نرم افزارهای بازاریابی برای افرادی که می‌خواهند دامنه‌ی فعالیت خود را گسترش دهند سرمایه‌گذاری کاملاً ارزشمندی است. با کمک نرم‌افزارهای بازرایابی نه تنها زمان و اقدامات کمتری را صرف بازاریابی دستی می‌کنید بلکه همچنین با رشد کسب‌وکارتان سود بیشتری را هم به دست خواهید آورد.

موفقیت هر کسب‌وکاری به شدت جذب و حفظ مشتری‌ها بستگی دارد. انجام این کار مستلزم استفاده از مجموعه‌ای از فرآیندها مانند جمع‌آوری داده‌ها، مدیریت کمپین‌ها، پرورش سرنخ، تجزیه‌وتحلیل بازار و غیره است. اینجاست که نرم‌افزار بازاریابی اهمیت خود را نشان می‌دهد. چه به دنبال راه‌هایی برای مدیریت بهتر کمپین‌های بازاریابی خود باشید، یا افزایش بازدهی اقدامات خود یا بهبود فرآیند پرورش سرنخ، نرم‌افزار بازرایابی راهی عالی برای بهبود عملکردتان است.

 

استفاده از نرم‌افزارهای بازاریابی چه اهمیتی دارد؟

بررسی‌های زیادی در ارتباط با نتایجی که نرم‌افزارهای بازاریابی به همراه دارند، انجام شده است:

54 درصد از شرکت‌ها از طریق نرم‌افزار بازاریابی در کمپین‌های خود نتایج بهتری به دست آورده‌اند. استفاده از این نوع نرم‌افزارها باعث افزایش 37 درصدی در فروش شده است. نرم‌افزارهای بازاریابی در 80 درصد از کسب‌وکارها باعث افزایش سرنخ شده است. در 77 درصد از مشاغل استفاده از نرم‌افزارهای بازاریابی باعث افزایش نرخ تبدیل شده است.

 

نرم‌افزارهای بازاریابی چه مزایایی دارند؟

نرم‌افزارهای بازاریابی مزایای زیادی به همراه دارند که برخی از آنها عبارتند از:

وظایف تکراری و روزمره را حذف می‌کند. این وظایف بخش زیادی از برنامه‌ی روزانه‌ی کسب‌وکارها را به خود اختصاص می‌دهد و نرم‌افزارهای بازاریابی کمک می‌کنند تا تمرکز خود را بر روی عملکردهای مهم فروش معطوف کنید.

اقدامات بازاریابی را تسهیل می‌کند. کمپین‌های بازاریابی نیازمند تلاش‌های زیادی برای دستیابی به موفقیت است و نرم‌افزارهی بازاریابی این امکان را فراهم می‌کنند.

امکان بروز خطاهای انسانی را کاهش می‌دهد.

مدیریت ارتباط با مشتری را ساده‌تر می‌کند. توسعه‌ی روابط با مشتری‌های بالقوه در هر مرحله از فرآیند فروش برای رونق کسب‌وکار اهمیت بالایی دارد و به کمک نرم‌افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری مانند CRM انجام آن به راحتی امکان‌پذیر است.

به کمک نرم‌افزارهای بازاریابی در ارتباط با ردیابی سرنخ‌ها، تولید محتوا و موفقیت کمپین‌های مختلف پیشرفت سریع‌تری حاصل خواهد شد.

احتمال خطای انسانی را به حداقل می‌رساند. چرا که همه‌چیز به صورت اتوماتیک انجام می‌شود.

 

چرا باید از نرم افزارهای بازاریابی استفاده کنیم؟

هدف نرم‌افزارهای بازاریابی ساده‌تر و سریع‌تر کردن اقدمات بازاریابان است. این نوع سیستم‌ها برای همراه بودن با روندهای تجاری روز و ارتباطات مدرن امروز تغییر یافته‌ و به‌روزرسانی شده‌اند. با استفاده نرم‌افزارهای بازاریابی امکانات زیر را خواهید داشت:

پاسخگویی سریع (هم به سرنخ‌ها و هم به مشتریان فعلی) مدیریت موثر و کمپین‌های بازاریابی اتوماسیون فعالیت در شبکه‌های اجتماعی و وب‌سایت‌ کاهش هزینه‌های بازاریابی ایمیلی و افزایش سرعت و کارایی تجزیه‌وتحلیل دقیقی از وضعیت و عملکردهای بازاریابی تولید محتوای باکیفیت‌تر

 

چطور بهترین نرم‌افزارهای بازاریابی را پیدا کنیم؟

اصلی‌ترین راه در دنیای امروزی، استفاده از گوگل است. البته پیدا کردن اطلاعات منسجم کار سختی است و احتمالا باید چند ساعتی وقت صرف کنید.

ما زمان گذاشتیم و جامع‌ترین و بهترین مقالات معرفی بهترین نرم‌افزارهای بازاریابی  را پیدا کردیم. کافی است روی لینک کلیک کنید تا اطلاعات منسجم، کاربردی و دقیقی را بخوانید. در این درس‌نامه تقسیم‌بندی مفیدی از بهترین نرم‌افزاری بازاریابی و فروش انجام شده است تا در بهتر بتوانید هر آنچه که لازم است در ارتباط با نرم‌افزارهای مورد نیازتان بدانید. از جمله ویژگی‌های قابل توجه این درسنامه این ست که ویژگی‌ها و مزایا و معایب هر کدام از سیستم‌ها به شکلی دقیق معرفی شده است تا بهتر بتوانید در انتخاب بهترین سیستم‌ها برای کسب‌وکارتان تصمیم‌گیری کنید.

 

درسنامه‌ی بهترین نرم‌افزارهای بازاریابی دیدار شامل چه مباحثی است؟

درسنامه‌ی بهترین نرم‌افزارهای بازاریابی دیدار آموزش‌های بسیار سودمند و کاربردی را شامل می‌شود و برای افرادی که می‌خواهند اطلاعاتی را در این باره به دست بیاورند توصیه می‌شود. برخی از سرفصل‌های این دوره شامل موارد زیر است:

معرفی بهترین نرم‌افزارهای بازاریابی و فروش بهترین نرم‌افزارهای اتوماسیون بازرایابی بهترین نرم‌افزارهای مدیریت پروژه بهترین نرم‌افزارهای CRM بهترین نرم‌افزارهای دیجیتال مارکتینگ بهترین ابزارهای بهینه‌سازی تجربه کاربری بهترین نرم‌افزارهای هوش تجاری و 9 مقاله هیجان‌انگیز دیگر که چیزی درموردشان نمی‌گوییم تا خودتان ببینید.

لینک درسنامه معرفی بهترین نرم‌افزارهای بازاریابی و فروش:

https://didar.me/best-sales-and-marketing-softwares/

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: نرم افزارهای بازاریابی نرم افزار بازاریابی کمپین ها سیستم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۳۷۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید بیش از ۸۵ نوع صنایع دستی در فارس

ایسنا/فارس استاندار فارس با بیان اینکه این استان در صنعت گردشگری در کشور مطرح است، افزود: بیش از ۸۵ نوع صنایع‌دستی توسط صنعتگران و هنرمندان ما در فارس تولید می‌شود.

محمدهادی ایمانیه امروز، ۱۰ اردیبهشت‌ماه در حاشیه رونمایی  از ۵ طرح گردشگری و صنایع‌دستی فارس در نمایشگاه ایران اکسپو  گفت: چنانچه صنایع‌دستی در زنجیره ارزش قرار گیرد و مسئله صادرات آن پیش‌بینی شود، می‌تواند بسیار کمک‌کننده به نسل‌های بعدی که ادامه‌دهنده هنر پدران و مادران خود باشند.

وی با مثبت ارزیابی کردن معرفی توانمندی‌های استان فارس در حوزه‌های مختلف در نمایشگاه اکسپو ایران گفت: برگزاری این نمایشگاه فرصت ارزشمندی برای نمایش تلاش‌هایی است که در حوزه اقتصادی طی دو سال گذشته در فارس انجام ‌شده تا مورد استفاده و ملاحظه شرکت‌کنندگان قرار گیرد.

استاندار فارس ادامه داد: طی دو روز گذشته ۶۴ تفاهم اولیه با سرمایه‌گذارانی از ایران و خارج از کشور انجام‌شده و امید است قراردادهای آن‌ها به‌زودی منعقد شود.

ایمانیه با اشاره به تکلیف قانونی فارس از نظر وزارت کشور در باب دو زنجیره ارزش گیاهان دارویی و فولاد، گفت: زنجیره ارزش گندم و حلزون از جمله این تکلیف‌هاست که به‌عنوان ‌مثال حلزون استفاده دارویی برای لوازم‌آرایشی، بهداشتی و استفاده خوراکی برای غیر ایرانی‌ها خواهد داشت.

استاندار فارس همچنین به رونمایی از یک سامانه هوشمند بازاریابی مربوط به صادرات فارس در این نمایشگاه هم اشاره کرد و گفت: مذاکرات اولیه با اتاق‌های بازرگانی ایران و کشورهای دیگر انجام‌شده و امید در آینده‌ای نزدیک سایر اتاق‌های بازرگانی هم به این سامانه بپیوندند.

امروز، طی مراسمی که در غرفه استان فارس در نمایشگاه اکسپو ایران با حضور استاندار فارس و تنی چند از مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد از کتابچه دوزبانه صنایع‌دستی استان فارس، کمپین کرامت مثلت نور با رویکرد گردشگری مذهبی بین سه استان فارس، خراسان رضوی و قم، همچنین کمپین مثلث طلایی با رویکرد مسیرهای کمتر شناخته‌شده و مقاصد گردشگری جدید بین استان‌های فارس یزد و اصفهان، سند چشم‌انداز صنایع‌دستی استان، کمپین خلیج‌فارس با رویکرد توسعه گردشگری دریایی بین استان‌های فارس بوشهر و هرمزگان رونمایی شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هفتمین کاروان کمک‌های مصر راهی غزه شد
  • استاپ‌موشن عرصه نوظهور در بازاریابی است/ نقش موشن‌گرافی در رونق تجارت
  • بانک شماره موبایل تفکیکی و هدفمند، راز موفقیت بازاریابی پیامکی
  • معرفی بهترین مستندهای جهان
  • تولید بیش از ۸۵ نوع صنایع دستی در فارس
  • روبیکا در سال ۱۴۰۳ به بیش ۱۰ حوزه جدید ورود خواهد کرد
  • آغاز کمپین واکسیناسیون فلج اطفال در افغانستان
  • باج‌افزارهای جدید چطور حمله می‌کنند؟
  • آموزش محور اصلی بازاریابی و تجاری‌سازی در صنایع دستی
  • آمریکا و اسرائیل دو روی یک سکه